vliegtuig kaping of is de piloot de weg kwijt ?
#1
Goede middag,

Zoeven is dit vliegtuig net voor Kos van het radar verdwenen  Huh
Het zou vertrokken zijn vanuit Thessaloniki met bestemming Samos, maar als je de lijnen volgt waar hij allemaal geweest is,  Bulgarijë , Turkijë , kris kras door het
Griekse luchtruim,  in de krant kan ik nog niks vinden, misschien is er een vliegtuig spotter op Kos ????
Toestel staan NIET als verwacht of geland op de luchthaven site  Huh
[Afbeelding: 2n8dla8.jpg]
Gisteren is er op Chania ook een onbekend vliegtuig geland ????  tenminste volgens dit programma, het is eerst Kreta gepasseerd en toen terug gevlogen naar Chania,
en ook hiervan is tot nu toe niets bekend?
Natuurlijk hoeft het geen ernstige dingen te zijn, voorzorgs landing ivm met ziekte ofzo, maar de bovenste is wel HEEL RAAR  Huh
Quote
#2
@Machinist,
Kan ook een bug in het programma zijn. Heb het verleden jaar meegemaakt dat het toestel waar mijn dochter met man en kind in zat zo'n 15 minuten voor landing op Rhodos in één keer verdween. Ervoor had het volgens het programma, een heel vreemde draai richting Kreta gemaakt??? Niets van dit alles bleek reeel, maar was wel blij toen ze later berichtje stuurden dat ze goed waren aangekomen. Rolleyes
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#3
Dit heb ik ook al regelmatig meegemaakt ...Als ik onze kinderen volg, als ze weer eens op Wereldreis zijn ...
Ik gebruik dan ook deze site erbij ...
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




...en Hoppa, ze hangen dan gewoon in de lucht .
Als je dan  op deze site kijkt, zie  je waar ze vliegen en kan je ze ook weer makkelijk op flightradar24 terug vinden  (wel beide even inzoomen)
Blijkbaar is er dan  vanuit het vliegtuig even geen signaal  naar flightradar24 toe.
Quote
#4
Heb ik ook meerdere keren gehad: de eerste keer schrik je, dat het vliegtuig ineens verdwenen is, maar dan blijkt er gewoon geen signaal te zijn en is er niets aan de hand. Dat zal in dit geval waarschijnlijk ook zo zijn.
Quote
#5
Ha ha Ja kan gebeuren !
Hier in Holland zijn ze vandaag een heleboel treinen kwijt. En dat omdat er maar één draadje niet op zijn plek zit.

Rene
Quote
#6
Haha! Leuk om te lezen dat ik niet de enige ben met die afwijking om het vliegtuig van familie en/of vrienden te volgen als ze op vakantie gaan! Big Grin 
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Registratiepapier kwijt. chris 1 1.190 02 January 2019, 20:07
Laatste bericht: kokino17
  Olijfolie meenemen in het vliegtuig Bart0riste 10 16.611 12 August 2012, 11:58
Laatste bericht: Arthur

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)