Welk grieks eiland is het minst toeristisch?
#41
@ Vito, stel je voor zeg, dat een kritische noot hier niet zou kunnen. Moet er niet aan denken.
Een positieve/negatieve ervaring is vaak een momentopname. Hangt van meer af dan het weer of de maat van het bad in je hotel.
Sinds 1972 gaan wij altijd in juni op vakantie, dat werd anders toen wij kinderen kregen, maar nu weer in juni. Altijd heerlijk rustig en iedere dag meer stoeltjes buiten.
Een aantal jaar geleden op doorreis naar Kos, maar op de terugreis -een gekkenhuis- en een chaos op het vliegveld met duwende en krijsende Oostblokkers. Mijn kapper gaat ieder jaar naar Kos. Nooit problemen en nooit een wanklank van hem. Maar ja, die is half juni alweer thuis.
Quote
#42
Precies, het maakt in ieder geval heel veel uit wanneer je ergens naar toe gaat!
Quote
#43
Dank voor alle reacties en ik weet ook, wat voor de een prachtig is, is voor de ander niet interessant.
Vandaar dat Griekenland voor een IEDER wat te bieden heeft.
En dat is de reden waarom we allemaal weer elk jaar terug gaan.
"thuis komen" heb ik al heel vaak gehoord.
Maar we gaan zeker dit jaar genieten van Chios met al deze tips in het achterhoofd.
En ik zal zeker mijn ervaring hier delen.
Efgaristo, Ta Leme,
Costas
Quote
#44
Ik kan je Samothraki van harte aanraden.
Quote
#45
(12 March 2015, 11:50)Barbara Xanthopoulou schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik kan je Samothraki van harte aanraden.

Heb ik nog nooit van gehoord maar dat maakt het wel zo intressant
Quote
#46
(12 March 2015, 11:56)Japio schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(12 March 2015, 11:50)Barbara Xanthopoulou schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik kan je Samothraki van harte aanraden.

Heb ik nog nooit van gehoord maar dat maakt het wel zo intressant

Een voorproefje?

Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#47
Nogal lastig om daar te komen, maar ff "gegoogeld" en ...fantastisch!
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Chalki wordt het eerste "ECO"-eiland Patrick 4 786 19 November 2021, 23:43
Laatste bericht: NederGriek
  Speciale maatregelen afgekondigd voor het eiland Poros Patrick 17 3.215 17 August 2020, 20:38
Laatste bericht: chris
  David Gilmour promoot Grieks Eiland metaxa 2 1.059 10 July 2020, 10:58
Laatste bericht: Goedas
  welk eiland met een zoon van 5 Tessa78 5 3.998 04 March 2015, 22:52
Laatste bericht: Erwin
  welk rijbewijs voor scooterverhuur Els Cuijpers 20 14.743 19 July 2014, 11:14
Laatste bericht: Cornelius
  Griekenland het minst genereuze land ter wereld. Aleko 3 3.325 03 December 2013, 20:39
Laatste bericht: Tina K. Noume

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)