Fodelianakis olijfolie                 
Jeroen en Eric.....
#1
Onze Jeroen Dijsselbloem krijgt zowaar steun van z'n eigen Eric! 
Vandaag heeft Eric Wiebes zich ook namens de 'Europese Familie' dapper uitgelaten over Griekenland. Als Nederlandse staatssecretaris van financiën vindt hij ook iets. 

Hij verlangt meer en betere voorstellen: "De Grieken moeten met een serieus pakket komen met diepgaande hervormingen" vindt onze Wiebes. Volgens hem moet de nieuwe Griekse regering ook minder geld willen uitgeven......



[Afbeelding: mhu0p.jpg]

   
Bart0riste's signatuur Een vooroordeel is een mening die doorgaans niet op feiten is gebaseerd.....
Quote
#2
(09 March 2015, 21:18)Bart0riste schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Onze Jeroen Dijsselbloem krijgt zowaar steun van z'n eigen Eric! 
Vandaag heeft Eric Wiebes zich ook namens de 'Europese Familie' dapper uitgelaten over Griekenland. Als Nederlandse staatssecretaris van financiën vindt hij ook iets. 

Hij verlangt meer en betere voorstellen: "De Grieken moeten met een serieus pakket komen met diepgaande hervormingen" vindt onze Wiebes. Volgens hem moet de nieuwe Griekse regering ook minder geld willen uitgeven......




[Afbeelding: mhu0p.jpg]

   

Moeten we om dergelijke politici nu lachen of huilen?
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
(09 March 2015, 21:18)Bart0riste schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Onze Jeroen Dijsselbloem krijgt zowaar steun van z'n eigen Eric! 
Vandaag heeft Eric Wiebes zich ook namens de 'Europese Familie' dapper uitgelaten over Griekenland. Als Nederlandse staatssecretaris van financiën vindt hij ook iets. 

Hij verlangt meer en betere voorstellen: "De Grieken moeten met een serieus pakket komen met diepgaande hervormingen" vindt onze Wiebes. Volgens hem moet de nieuwe Griekse regering ook minder geld willen uitgeven......




[Afbeelding: mhu0p.jpg]

   

Dit draagt niet bij tot een oplossing van een voor vele Grieken in hun levensbestaan bedreigende probleem, noch voor de donorlanden. Ik vind dergelijke publiciteit stemmingmakerij. Als Nederlander en donorlander stel ik denk ik terecht vragen bij de gekozen constructie, de gevolgen voor de Grieken. maar laten wij hun eigen en door vele Grieken zelf onderscheven eigen verantwoordelijkheid niet uit het oog verliezen.  Persoonlijk geef ik geen commentaar op dergelijke berichten. Ik zou wat meer terughoudendheid van zowel voor- als tegenstanders van Griekenland adviseren. Als buitenstaanders weten we te weinig van interne problematiek, historie  en politiek. Ik adviseer menigeen zich eerst te verdiepen in de Griekse geschiedenis vanaf pakweg 1821 alvorens kritiek te leveren. maar laten wij als Griekenlandliefhebbers zeker niet de ogen sluiten voor wat wij in Nederland ook niet als beleid zouden willen. Een bekopte maar verhelderende recente geschiedenis: 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




. Mij valt op dat wij als Griekenlandfans minder kritisch op het Griekse beeid zijn dan met name jonge Grieken in Nederland.

 ernde  geschiedenis op: 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




hoewel ik zelf geen historicus ben en ruim een week heb gespendeerd aan deze column, geeft het een inzicht in de recente geschiedenis dat het Griekse volk heeft gevormd. 
Quote
#4
Dank voor je zeer lezenswaardig stuk.Rolleyes
Geeft inderdaad een goede kijk op de geschiedenis van Griekenland in de 19e en 20e eeuw.
Uiteraard voor mij zelf gesproken.
iakovos's signatuur [Afbeelding: angel.gif]
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)