Een eigen plekje op Oríste? Dat kan!
#1
Met de invoering van de nieuwe forumsoftware is er ook een aantal nieuwe functionaliteiten aan het forum toegevoegd.
Onder andere:

Vanaf nu is het voor elk lid mogelijk om een eigen 'stekkie' op Oríste te hebben. Die krijgt dan -binnen een bepaalde rubriek- een eigen 'subforum' dat zijn of haar naam -of een door de persoon zelf gekozen naam/onderwerp- draagt .
Bestaat een passende rubriek (nog) niet dan word deze natuurlijk aangemaakt.

Ik denk bijvoorbeeld aan schrijvers/schrijfsters die een eigen gedeelte van Oríste! willen gebruiken om hun verhalen-blogs-fotos-gedicht van de dag/week enz enz met de andere Griekenland-liefhebbers wil delen. Zo bereik je in één keer honderden Griekenland-fans.  Alléén de 'eigenaar' van dat subforum kan daar content aan toevoegen; uiteraard kunnen de andere leden er wel op reageren (maar dus niet zelf een discussie starten in dat subforum).

Ik weet niet of er behoefte aan bovenstaande mogelijkheid is; ik gooi alleen maar even een balletje op.
Interesse of meer info? Klik even op de 'contact'-button in de footer onderaan elke pagina.

NB: Om eventuele misverstanden te voorkomen: uiteraard is bovenstaand geheel gratis en zonder verdere verplichtingen. Alleen bedoeld om het forum nóg completer, leuker en interessanter te maken Smile .

Ger
Quote
#2
Dus......

[Afbeelding: 2jb8nwg.jpg]
Bart0riste's signatuur Een vooroordeel is een mening die doorgaans niet op feiten is gebaseerd.....
Quote
#3
Ger ik denk er eens over na. Mag je dan ook reclame maken over (Griekse) dingen die je wilt verkopen of moet dat dan toch in het Loekie-hoekie?
Quote
#4
(04 January 2015, 22:08)ElsR schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ger ik denk er eens over na. Mag je dan ook reclame maken over (Griekse) dingen die je wilt verkopen of moet dat dan toch in het Loekie-hoekie?

Dag Els; ik begrijp niet helemaal wat je precies bedoelt, misschien moeten we even per PB verder gaan. In principe hebben we natuurlijk voor de commerciële 'te koop' aangeboden het 'Loeki-hoekje' en voor de particuliere aanbiedingen/ gevraagd de 'Te koop/te huur'-rubriek.

Ik denk bij die subforums vooral aan mensen die een blog willen starten, frequent iets willen behandelen zoals een 'zin/stelling/ van de dag/week', sport/muziek-overzicht en zo zijn er nog ontelbare mogelijkheden te verzinnen. Ik laat me verrassen; voor mij is het ook maar een experiment.
Quote
#5
Na ruim 3 maanden nog geen gegadigden voor deze nieuwe rubriek helaas dus bump ik het bericht nog maar even naar boven..........
Quote
#6
Het eerste subforum/blog op Oríste is sinds gisterenavond een feit:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Patrick gaat het onderwerp 'Maritiem Griekenland' de komende tijd onder de loep nemen Smile 

Mochten er nog meer leden een eigen blog willen starten in de rubriek 'To Steki - het ledenhoekje' lees even wat de bedoeling is hierboven in bericht 1 van deze topic. Ook interesse? Stuur even een berichtje via de 'contact'-link onderaan elke pagina.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)