slot s op straatnaambord
#1
Ik vraag me af hoe in GR de slot-S op een straatnaambord staat.
Bijvoorbeeld het woordje "μασ" ΅Wordt dat met een ς , een s, of een σ geschreven?
Quote
#2
ze zijn meestal in caps geschreven dus het wordt een Σ.
Quote
#3
(23 March 2015, 11:19)Margo schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik vraag me af hoe in GR de slot-S op een straatnaambord staat.
Bijvoorbeeld het woordje "μασ" ΅Wordt dat met een ς , een s, of een σ geschreven?

οδός  of zo ΟΔΌΣ
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#4
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#5
O, ja, het zijn meestal hoofdletters. Had ik zelf ook kunnen bedenken/vinden natuurlijk.

Arthur, er komt toch geen klemtoonstreepje op een hoofdletter?

In ieder geval bedankt voor de moeite hoor!
Quote
#6
(23 March 2015, 11:52)Margo schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




O, ja, het zijn meestal hoofdletters. Had ik zelf ook kunnen bedenken/vinden natuurlijk.

Arthur, er komt toch geen klemtoonstreepje op een hoofdletter?

In ieder geval bedankt voor de moeite hoor!

Zie hem nu ook, ben even aan de vertaler geweest en heb het woord 2 keer ingevoerd en soms komt hij met streepje wat helemaal niet kan.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)