Griekenland / Trojka
Dag lieve Frappist. Zoals zoveel gaat kennelijk
ironie ook aan je waarneming voorbij.Niet zo
serieus, het is al erg genoeg!
En dit doet dus die "briljante" econoom terwijl z'n land op het randje van de afgrond balanceert?
En die worden we geacht serieus te nemen en te waarderen voor zijn "inzicht" en "aanpak"? Wat een hork!
@Pa, mag ik je het (uiteraard vrijblijvende) advies geven zelf eens iets
op te zoeken en na te lezen. Je agressie spuit weer het forum over op
grond van een jolig tekstje van mijn hand dat ik onder een oude
foto zette.Dat ging wel erg makkelijk!
(03 May 2015, 18:07)Aleko schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




@Pa, mag ik je het (uiteraard vrijblijvende) advies geven zelf eens iets
op te zoeken en na te lezen. Je agressie spuit weer het forum over op
grond van een jolig tekstje van mijn hand dat ik onder een oude
foto zette.Dat ging wel erg makkelijk!

Bedankt voor je vrijblijvende advies Aleko. Toch even 3 puntjes:
a) Het tekstje was in het geheel niet jolig, het gaat hier om een ernstige zaak, namelijk een land in nood en
b) Ik lees mij sowieso altijd in voordat ik iets roep of schrijf en
c) De foto is helemaal niet oud zoals je hier kunt lezen:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Hoe lang denk je dat hij nog "minister" voor z'n naam mag zetten? Een weekje?
Ha, ha, daar heb ik je aan het werk.Goed zo!
Ja,die link had ík niet nodig.

Ik doorliep een lange maatschappelijke carrière, waarvan
het grootste deel in leidinggevende funkties.Na mijn studie
had ik het geluk in het bedijfsleven goede opleiders/mentoren
te treffen.

O.a. werd mij heel snel ingestampt dat een "baas" die 24/7
op de werkvloer tussen het personeel gaat meewerken geen
goede baas is. Hij moet denken en het beleid uitstippelen om
dat aan zijn ondergeschikten te delegeren en te laten uitvoeren.

Anders dan jij weet Varafoukis dat heel goed. Met communicatie-
elektronica bij de hand zit of ligt hij nu op zijn Aegina-landgoed
volgende beleidslijnen uit te stippelen. Alleen vanuit ontspanning
vindt hij nieuwe wegen om die Brusselse trojka-klerken uit te pokeren.

Gelukkig zal Griekenland en Europa nog veel langer van zijn
brille kunnen genieten dan jij op dit ogenblik denkt.
@aleko, wat een blaaskaak ben je toch. Ver verheven boven een ieder die niet jouw mening is toegedaan.
Maar uit je carriereschets wordt me ook duidelijk dat het allemaal "net niet" was. Wellicht is je frustratie van daaruit te verklaren.
@Aleko

Rockstar Varoufakis denkt kennelijk liever een volgende briljante zet uit bij zijn vakantievilla, onderwijl genietend van het mooie uitzicht (en misschien ook wel een lekker verkoelend wit wijntje) Wink
Hoe heten die 2 ouwe kerels ook alweer die op het balkon zitten bij de Muppets? 

Daar gaat dit ook op lijken. Inmiddels gaat het allang niet meer over het onderwerp maar over het vakantieverblijf van Varoufakis en de al dan niet aanwaanwezige kennis van zaken van een aantal mensen hier. 

Jongens,  spreek lekker af in het kafenio,  drink een mooi glas wijn en rook er wat mij betreft een goeie sigaar bij maar stop deze "discussie ". Het gaat allang nergens meer over. 

Mvg 
Martin 
Mee eens Martin.
Deze discussie kan beter gestopt worden, men komt er toch niet uit.
En dat mooie glas wijn is een prima idee Smile
Ik heb m al ingeschonken! 

Mvg 
Martin 
Martin, mag het hiermee? Ik ben een hard-liquor man. 'l Ouzo eigen stook en
merk van mijn broertje op Paros.


Opmerking moderator:
Foto verwijderd op verzoek van de rechtmatige eigenaar (copyright)
Als de wijn is in de man, is de wijsheid in de kan dizzy
Lijkt me wel Aleko! 

Mvg 
Martin 
@ Chris,

Ach verheven.....

I rest my case.
(03 May 2015, 21:21)martin schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hoe heten die 2 ouwe kerels ook alweer die op het balkon zitten bij de Muppets? 


Mvg 
Martin 

Twee?????????    Hier zijn er meer.

En maar afgeven op anderen, dubbele locatie`s  ja wel van beide wallen vreten, het lijken wel de kapitalisten van Nederland. 

Delete dit topic het gaat werkelijk nergens over en maakt van deze website een aanfluiting.
Ik ga wel met Martin een wijntje drinken, Grieks dat wel.

Henk
Gezellig Henk,  de bar is geopend  Big Grin

Mvg 
Martin 
@Henk
Van 2 wallen vreten schrijf je. Heb met mij geen medelijden. Het valt allemaal best mee. Mijn huis in GR is vrijwel niks meer waard als gevolg van de crisis, en bovendien onverkoopbaar om dezelfde reden. Ik betaal keurig mijn (steeds hogere) belastingen in GR. Ook in NL trouwens. Hoezo van 2 wallen eten?
(04 May 2015, 19:46)Xander schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




@Henk
Van 2 wallen vreten schrijf je. Heb met mij geen medelijden. Het valt allemaal best mee.  Mijn huis in GR is vrijwel niks meer waard als gevolg van de crisis,  en bovendien onverkoopbaar om dezelfde reden.  Ik betaal keurig mijn (steeds hogere) belastingen in GR. Ook in NL trouwens.  Hoezo van 2 wallen eten?

Je geeft zelf het antwoord.

Trojka.>>vila Varoufakis>>aardbeving offtopic2    is het.

BTW, Bij verkoop krijgt men compensatie r tot normale verkoop waarde. Ik ook.
Off topic ging je zelf met je bericht Wink

Het is niet van 2 wallen vreten, maar aan 2 wallen betalen. Mijn eigen keuze, dus niks mis mee.
Op de waarde vermindering na dan, maar dat merk je alleen maar als je wilt verkopen. En dat is niet de bedoeling.
[Afbeelding: 2rfriaa.jpg]


T H E  D I R T Y  D O Z E N  W H O  R U I N E D  G R E E C E .


Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Bloedserieuze verdediging van V.(nee, niet Voldemort) op de
bloedserieuze site van nederlandse juristen MeJudice:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(06 May 2015, 15:15)Aleko schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Bloedserieuze verdediging van V.(nee, niet Voldemort) op de
bloedserieuze site van nederlandse juristen MeJudice:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Ach Aleko, "bloedserieuze"  links plaatsen tot in den treure kan ik ook hoor

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ja @Pa, van Duitse propaganda-zenders krijg je natuurlijk
geheid het soort informatie dat in jouw Tsipras-Varoufakis-bash
straatje van pas komt. Kunst!
(06 May 2015, 16:14)Aleko schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ja @Pa, van Duitse propaganda-zenders krijg je natuurlijk
geheid het soort informatie dat in jouw Tsipras-Varoufakis-bash
straatje van pas komt. Kunst!

En zo is het. Big Grin
Henk
Kunnen jullie nu eens stoppen met elkaar vliegen af te vangen?
Spreek ergens af, ga uit eten of drink een goed glas wijn van Martin, en discussieer een hele avond met elkaar.
Maar gebruik s.v.p. geen ruimte meer op Oriste.
Ik sluit deze topic. Dit gaat helemaal nergens meer over. Kwestie van kost wat kost gelijk krijgen cq hebben.
Syriza-propaganda of juist de aversie tegen die partij horen niet thuis op een forum als dit. Ik zelf en vele anderen (getuige het grote aantal gerapporteerde berichten) hebben schoon genoeg van dat voortdurende geruzie. Ik stel voor om dit soort 'discussies' in het vervolg elders te voeren. In ieder geval niet meer hier! Rodekaart

Nieuwe berichten van dit kaliber worden zonder verdere aankondigingen verwijderd!


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Zó tovert de Trojka een primair surplus tevoorschijn. Aleko 4 5.819 30 April 2014, 13:55
Laatste bericht: Aleko
  Hatzidakis gooit kont tegen Trojka-kribben Aleko 0 2.179 18 December 2013, 19:50
Laatste bericht: Aleko

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)