All-in abo
#1
Ik heb geen idee of het aan de Nederlanders wonende in het buitenland wordt verstrekt en of het vanuit het buitenland net zo werkt als hier in Nederland maar wil ik het hier toch vertellen.
Wij hopen komende maand weer voor een week of 10 met de camper naar Griekenland gaan maar zaten altijd met het gel.l Undecided zitten van een duur telefoonabonnement al dan niet aangevuld met een duur internetabonnement. Ik heb nu een abonnement op basis van fair use. Voor een bedrag van € 30,- per maand heb ik nu 3000min bellen, 3000smsjes en 10Gig internet gebruik, dit alles dus op van fair use. Ik maak deze hoeveelheden niet op Smile
Geen andere provider in Nederland die zoveel bied voor dit bedrag. De campergebruikers die met dit abonnement al in het buitenland zijn geweest zijn er over het algemeen lyries over.
De aanbieder:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Doe je voordeel er mee en kijk v.w.b. gebruik zeker bij de vragen onder "buitenland gebruik"
Tol's signatuur Pluk de dag
Vrijheid is met je camper in Griekenland rond touren
Quote
#2
Klinkt goedkoop maar wie belt er 3000 minuten per maand? En gratis wifi is op veel plaatsen beschikbaar .... Heb je wel tijd om vakantie te vieren?
Quote
#3
Nee, ook ik kom niet door mijn beltegoed heen, evenmin als het dataverbruik. Daarom blijft het ook fair use en niet zoals sommigen denken "Onbeperkt". 
Ondanks de Wifipunten sta ik nog wel eens ergens met de camper waar ik geen Wifi ontvangst heb
Maar laten we eerlijk zijn "Welke provider biedt zoveel voor dat geld.
Tol's signatuur Pluk de dag
Vrijheid is met je camper in Griekenland rond touren
Quote
#4
TOP idee !!!! ?
bedankt, ik ga er vndaag nog achteraan.
pia-will's signatuur Groet,
Πια
gremozwaaivlag
Quote
#5
kalimera

Alvorens in zee te gaan met Choozze raad ik u aan eens goed uzelf te informeren naar de mogelijkheden in Griekenland zelf.
Choozze maakt gebruik van het netwerk van T-mobile. T-mobile heeft zelf geen netwerk in Griekenland en maakt daarom gebruik van de lokale netwerken. Omdat roaming in de EU nog niet is geregeld zal derhalve het dataverbruik op hoge kosten stuiten.

Lees hier de ervaringen van anderen:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Ook op het
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




is een discussie los gebarsten over de dienstverlening van Choozze.



lovegreece 

Rene
Quote
#6
Moet helaas, ook voor mij, vaststellen dat het niet gaat zoal het zou moeten gaan.
Dus inmiddels
Do not Choozze Choozze
Tol's signatuur Pluk de dag
Vrijheid is met je camper in Griekenland rond touren
Quote
#7
(28 March 2015, 12:39)digiwalker schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




kalimera

Alvorens in zee te gaan met Choozze raad ik u aan eens goed uzelf te informeren naar de mogelijkheden in Griekenland zelf.
Choozze maakt gebruik van het netwerk van T-mobile. T-mobile heeft zelf geen netwerk in Griekenland en maakt daarom gebruik van de lokale netwerken. Omdat roaming in de EU nog niet is geregeld zal derhalve het dataverbruik op hoge kosten stuiten.
Beste Digiwalker,
Deuts Telecom is eigenaar van het Griekse netwerk zowel vast als mobile, Tmobile is onderdeel van Deuts Telecom en zo hebben zij een netwerk in Griekenland. Ook is Deuts Telecom aktief in Bulgarije en Roemenie en heeft ook daar TMobile zijn netwerk. Zelfs Germanos is eigendom van Deuts Telecom.
Wat roaming betreft, dat is al sinds de invoering van GSM europees en wereldwijd geregeld.
Providers zoals Choozze kopen eenvoudig belminuten in grote partijen en kunnen dan zonder zelf te investeren gebruik maken van de bestaande netwerken.
Ga je voor lange tijd naar Griekenland neem eenvoudig een Prepaid kaart van Cosmote kun je goedkoop en op maat surfen en bellen.
Veel plezier,
Dick
Quote
#8
Bedankt voor de toelichting Dick.
Ik ga zeker bij Cosmote langs voor een prepaid kaartje

lovegreece 
Rene
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)