Fodelianakis olijfolie                 
Boter....?
#1
Griekenland loopt belastinginkomsten mis doordat bedrijven belasting ontwijken via Nederland. Dat meldt de Nederlandse Stichting Onderzoek Multinationale Ondernemingen (SOMO).

Nederland is in Europees verband juist een van de landen die erop hameren dat Griekenland belastingontwijking in eigen land hard aanpakt. 


[Afbeelding: 977bwy.jpg]


Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Bart0riste's signatuur Een vooroordeel is een mening die doorgaans niet op feiten is gebaseerd.....
Quote
#2
[Afbeelding: 1zn6f07.jpg]
Quote
#3
Neemt niet weg dat iedere Nederlander gewoon zijn belasting betaalt. Op constructies met brievenbusfirma's hebben wij geen invloed.
Quote
#4
Ja Vito, zo is het. Ik voel mij dan ook niet aangesproken en heb geen enkele schuld aan de Griekse ellende.
Quote
#5
Het lijkt wel of sommigen er vast van overtuigd zijn dat vooral anderen dan de grieken zelf debet zijn aan de crisis in hun land.
Ze beseffen schijnbaar niet dat de grieken zelf de hoofdschuldigen zijn van het debacle, daarnaast bezitten ze ook nog eens het bedenkelijke talent om al decennia lang keer op keer een foute regering te kiezen, wat ook nu weer eens te meer blijkt. Je kunt ze als verkiesbare partij blijkbaar van alles beloven, ook al is het nog zo ongeloofwaardig en onrealiseerbaar, ze stemmen toch wel op je.
Griekenland lijkt me een superland voor 1 april-grappenmakers, ze trappen letterlijk overal in Blush
Quote
#6
(01 April 2015, 08:51)Vito schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Neemt niet weg dat iedere Nederlander gewoon zijn belasting betaalt. Op constructies met brievenbusfirma's hebben wij geen invloed.

Keep on dreaming. Precies alsof iedere Nederlander c.q. Belg een keurige burger is.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#7
(01 April 2015, 09:53)Pa Rakalo schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Het lijkt wel of sommigen er vast van overtuigd zijn dat vooral anderen dan de grieken zelf debet zijn aan de crisis in hun land.
Ze beseffen schijnbaar niet dat de grieken zelf de hoofdschuldigen zijn van het debacle, daarnaast bezitten ze ook nog eens het bedenkelijke talent om al decennia lang keer op keer een foute regering te kiezen, wat ook nu weer eens te meer blijkt. Je kunt ze als verkiesbare partij blijkbaar van alles beloven, ook al is het nog zo ongeloofwaardig en onrealiseerbaar, ze stemmen toch wel op je.
Griekenland lijkt me een superland voor 1 april-grappenmakers, ze trappen letterlijk overal in Blush
De inwoners van een land moeten volgens u kiezen zoals "anderen "    denken?

Op dit forum zijn we zo begaan met de Grieken , ga je dan ineens verwijzen  naar 1 april grappen?

De echte veroorzakers zijn de banken (goldman sachs  enz ) en de beruchte eurofiel partijen.

De gewone Griek is de klos , net als de modale  belasting betalers hier.
Alles gaat naar de banken, is het niet hier dan wel naar Griekenland.

gr Henk
Quote
#8
(01 April 2015, 08:51)Vito schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Neemt niet weg dat iedere Nederlander gewoon zijn belasting betaalt. Op constructies met brievenbusfirma's hebben wij geen invloed.

Iedere Nederlander.......?


[Afbeelding: 5b9uuh.png]


"De omvang van de zwarte economie neemt dit jaar toe in Nederland, tot een waarde van circa 60,5 miljard euro
Bart0riste's signatuur Een vooroordeel is een mening die doorgaans niet op feiten is gebaseerd.....
Quote
#9
Deze mag gebruikt:
[Afbeelding: 11h5v6h.jpg]
Quote
#10
hebben wij geen invloed.????
iedere volk heeft blijkbaar de leiders die ze verdienen.
wat doen jullie als er verkiezingen zijn?? te druk om de juiste keuzes te maken??
als je maar netjes je rekeningen betaald zo dat bv de leiders van Abn hun bonus kan vangen.
wat een trieste vertoning weer.
ik mis zo erg de tijd dat op deze forums over de stranden ging en de plaats van de dichtbij geldautomaat op Kato Partali.
Quote
#11
Goldman Sachs zuigt de wereld leeg
.......

De top van de Europese politiek is vergeven van (voormalig) medewerkers van Goldman Sachs. 
De bailout is voor het grootste gedeelte gebruikt om banken te redden. 
Slechts een zeer klein 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 van het geld is gebruikt om het verarmde en hongerlijdende Griekse volk weer op de been te helpen.

[Afbeelding: xf5dlj.jpg]

Dit is ook precies de reden waarom het Griekse faillissement zo een schandelijke zaak is. Mensen uit de financiële wereld maken er een puinhoop van. Vervolgens moet de schade vergoed worden door de Europese bevolking die niks met de zaak te maken heeft. Daarna wordt er niks van het bailout geld gebruikt om de Griekse bevolking te helpen. Tot slot ontkomen de verantwoordelijken voor de crisis, de Griekse overheid en Goldman Sachs, aan elke vorm van vervolging.

De tentakels van Goldman Sachs reiken inderdaad ver. De bank lijkt constant weg te komen met de schade die zij veroorzaakt hebben door financieel wanbeleid. Aangezien de Europese politiek vergeven is van voormalig werknemers van de bank, ziet de Europese toekomst er niet al te rooskleurig uit.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.








Rothschilds & Goldman Sachs Destroying Greece
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







[Afbeelding: qxq42p.jpg]
Quote
#12
(01 April 2015, 14:25)Fyfika schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




"Goldman Sachs zuigt de wereld leeg"

"mensen uit de financiële wereld maken er een puinhoop van.........."

en kennelijk nog steeds zonder ook maar enige vorm van schroom......

[Afbeelding: vg3cxw.jpg]
Bart0riste's signatuur Een vooroordeel is een mening die doorgaans niet op feiten is gebaseerd.....
Quote
#13
Je kunt je afvragen wat het probleem van de Grieken met belastingen is .Zonder meer is een van de oorzaken het innen van belastingen door vreemde overheesende mogendheden welke niet of nauwelijks hebben geïnvesteerd in het land. Een diepgeworteld wantrouwen is hiervan het gevolg. Voeg daar aan toe dat de politieke elite geenszins het goede voorbeeld geeft en zie daar: het resultaat. Voeg daarbij ook nog het nieuws over de zogenaamde "brievenbus firma 's" en vergroot het wantrouwen van de Griek t.o.v. de belastingdienst, en de EU.
Quote
#14
(01 April 2015, 14:19)Tzimis Bazoukas schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




hebben wij geen invloed.????
iedere volk heeft blijkbaar de leiders die ze verdienen.
wat doen jullie als er verkiezingen zijn?? te druk om de juiste keuzes te maken??
als je maar netjes je rekeningen betaald zo dat bv de leiders van Abn hun bonus kan vangen.
wat een trieste vertoning weer.
ik mis zo erg de tijd dat op deze forums over de stranden ging en de plaats van de dichtbij geldautomaat op Kato Partali.

duimpie
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#15
(01 April 2015, 18:06)Patrick schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(01 April 2015, 14:19)Tzimis Bazoukas schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




hebben wij geen invloed.????
iedere volk heeft blijkbaar de leiders die ze verdienen.
wat doen jullie als er verkiezingen zijn?? te druk om de juiste keuzes te maken??
als je maar netjes je rekeningen betaald zo dat bv de leiders van Abn hun bonus kan vangen.
wat een trieste vertoning weer.
ik mis zo erg de tijd dat op deze forums over de stranden ging en de plaats van de dichtbij geldautomaat op Kato Partali.

duimpie duimpie
Quote
#16
Regering Nederland schaamteloos over diefstal Griekse belastingen
...... de hypocriete dubbele moraal van het Europese besparingsbeleid.......


Belastingontwijking in de EU, de rol van Dijsselbloem en Nederland:  

"Deze rol is op zijn zachtst gezegd hypocriet. Het wordt tijd dat Nederlandse burgers beseffen hoe hun regeringen al decennia lang op industriële schaal diefstal plegen."

Eldorado's praktijken zijn geen uitzondering; ook andere bedrijven gebruiken Nederlandse brievenbusfirma's - die bekend staan om hun fiscale ontwijkingsdoeleinden - om te investeren in Griekenland, zoals BMW, Coca-Cola, Bosch, Dole en Footlocker.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




  dossier: Tax Justice


                                                                                     --- 0 ---

Hoe ieder er ook over denkt en wat de toekomst ook brengt, niemand hoeft later te zeggen "Wir haben es nicht gewusst" ..... we staan erbij en kijken ernaar.
                                                         [Afbeelding: 4u87kk.jpg]
Quote
#17
Ik voel me in ieder geval totaal niet aangesproken. Ik betaal netjes al mijn belastingen, doe niets zwart dus noem me maar roomser dan de paus. Ik vind het allemaal prima.
Ik vind het alleen ontzettend zwak dat er met dit soort argumenten gegooid wordt om de Grieken vrij te pleiten van enige schuld aan de ellende in hun eigen land.
Quote
#18
(01 April 2015, 19:47)Vito schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik vind het alleen ontzettend zwak dat er met dit soort argumenten gegooid wordt om de Grieken vrij te pleiten van enige schuld aan de ellende in hun eigen land.

duimpie
Quote
#19
(01 April 2015, 19:47)Vito schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik voel me in ieder geval totaal niet aangesproken. Ik betaal netjes al mijn belastingen, doe niets zwart dus noem me maar roomser dan de paus. Ik vind het allemaal prima.
Ik vind het alleen ontzettend zwak dat er met dit soort argumenten gegooid wordt om de Grieken vrij te pleiten van enige schuld aan de ellende in hun eigen land.

Omdat jij netjes je belastingen betaalt wil dat niet zeggen dat iedere Nederlander dat doet zoals je in een vorig bericht schreef.
Maar waarom zou het feit dat Nederland een plaats is waarlangs belastingontduiking op grote schaal gebeurt,  hier niet mogen vermeld worden. Het gaat tenslotte om firma's/bedrijven die eigenlijk die belastingen in Griekenland zouden moeten betalen. En als de bodem van de Griekse schatkist zichtbaar is, is dat dus zeker ook voor een deel daaraan te wijten. 

Ik vind het ook heel zwak om een regering al te veroordelen nadat ze nog maar minder dan 3 maanden aan het roer is.
 
Niemand pleit 'de Grieken' vrij van enige schuld, maar wel die Griekse onderdanen die 40% van hun loon of pensioen afgenomen zijn de laatste 5 jaren. Met dank aan die Griekse politici die plat op de buik door de modder kropen om het groot-kapitaal ter wille te zijn en tezelfdertijd hun eigen fortuin veilig te stellen.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#20
(01 April 2015, 23:44)Patrick schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik vind het ook heel zwak om een regering al te veroordelen nadat ze nog maar minder dan 3 maanden aan het roer is. Niemand pleit 'de Grieken' vrij van enige schuld, maar wel die Griekse onderdanen die 40% van hun loon of pensioen afgenomen zijn de laatste 5 jaren. Met dank aan die Griekse politici die plat op de buik door de modder kropen om het groot-kapitaal ter wille te zijn en tezelfdertijd hun eigen fortuin veilig te stellen.

[Afbeelding: 25slg9d.jpg]
Bart0riste's signatuur Een vooroordeel is een mening die doorgaans niet op feiten is gebaseerd.....
Quote
#21
en wie is de schuldige voor al de ellende in nederland volgens jou Vito. al die oude mensen die bij mij voor 3 uurtjes moet werken op hun 50ste via een of andere uitzendbureau en netjes al hun rekeningen proberen te betalen en ook nog rond komen en leven.
ik begin zo langzaam aan de hand te begrijpen dat sommigen hier niet meer in deze discussies deel nemen.
Quote
#22
(02 April 2015, 11:16)Tzimis Bazoukas schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




en wie is de schuldige voor al de ellende in nederland volgens jou Vito. al die oude mensen die bij mij voor 3 uurtjes moet werken op hun 50ste via een of andere uitzendbureau en netjes al hun rekeningen proberen te  betalen en ook nog rond komen en leven.
ik begin zo langzaam aan de hand te begrijpen dat sommigen hier niet meer in deze discussies deel nemen.

Natuurlijk hebben we dat  in Nederland ook. Maar wij lossen het zelf op en hoeven niet te bedelen bij de rest van europa of zelfs bij de russen.
Bovendien steken we onze handen in eigen boezem i.p.v. heel europa daar de schuld van te geven. Da's een groot verschil!
Quote
#23
maar natuurlijk is het zo als u dat zegt.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





en over de Russen natuurlijk!! het is zo als u dat zegt
[Afbeelding: 2nb6c1f.jpg]
Quote
#24
en ik zeg niks over het feite dat de hele probleem geen financieel probleem is , maar dat is te moeilijk voor Henk en Ingrid en Pa rakalo of welke andere nette noord european.
even een vraag, denkt u ook zo over de Italianen de Spanjaarden de Portugezen of welke andere land in de Eu die in dezelfde rij staat als Griekenland??
Quote
#25
lees aandachtig .
Hier bekritiseerde Eva Joly, vice-voorzitter van een speciale commissie van het Europees Parlement over belastingontwijking in de EU, de rol van Dijsselbloem en Nederland. “Deze rol is op zijn zachtst gezegd hypocriet. Het wordt tijd dat Nederlandse burgers beseffen hoe hun regeringen al decennia lang op industriële schaal diefstal plegen,” aldus Joly.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#26
Γερμανός ο μεγαλύτερος φοροφυγάς στην Ελλάδα


[Afbeelding: ImageHandler.ashx?m=AnchoredFit&f=ZmlsZX...57&a=Right]

Ik heb geen cursussen Grieks gedaan, kan dus geen vertaling geven. Wie net als mij wil weten wat er ongeveer staat zal dan net als mij even Google Translate of Bing erbij moeten halen, of iemand die wel Grieks geschoold is ....

Wat ik via de pc-vertaler krijg is: 


DUITSER GROOTSTE BELASTINGONTDUIKER IN GRIEKENLAND


In een historisch arrest heeft Hochtief, die actief was voor 20 jaar de luchthaven "Eleftherios Venizelos", heeft tot € 600 miljoen te betalen; de BTW welke niet is afgedragen aan de Griekse staat.
Het vonnis maakt volgens velen de Duitse reus HOCHTIEF tot het meest "actieve" grote debiteur en belastingontduiker in ons land. Samen met andere financiële schulden (in pensioenfondsen, OTA, etc.) De totale schuld van Hochtief kan oplopen 1 miljard. Euro.


Het staat er in gebroken Nederlands, maar je hoeft niet veel fantasie te hebben om eruit te komen. Een bedrag van €1.000.000.000.= achterovergedrukt door één buitenlandse maatschappij alleen al....

Als Siemens etc. er nog bij komen en dan de belastingen welke via postbussen in de overige EU landen worden weggesluisd er ook nog bijkomen.....dat kan nog lekker oplopen.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







ΑΠΟΦΑΣΗ – ΒΟΜΒΑ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΦΥΓΑΔΕΣ ΤΗΣ HOECHTIEF! Φέρτε τα 600 εκ που κλέψατε!
Posted by 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 στο Σεπτεμβρίου 29, 2014
[Afbeelding: hoechtief-1.jpg?w=223&h=300]ΠΛΗΡΗΣ ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΟΛΥΜΠΙΑ.
Φως στο έγκλημα Σημίτη, Παπακωνσταντίνου και Χατζηδάκη με απόφαση των τριών ηρωϊκών λειτουργών του διοικητικού εφετείου:
Η Πρόεδρος Εφετών Μαρίνα Πιπεράκη-Πρέκα
Ο εφέτης εισηγητής Νικόλαος Παπαμιχαλόπουλος
Η εφέτης, Ελένη Ιατρού.
Στις 24 Οκτωβρίου λοιπόν, το Ολυμπία αποκάλυψε το έγγραφο των φορολογικών αρχών που τεκμηρίωνε την φοροκλοπή των Γερμανών της Χόχτιφ για το αεροδρόμιο των Σπάτων: 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Οι Γερμανοί με τις πλάτες Παπακωνσταντίνου και μετέπειτα Στουρνάρα – Χατζηδάκη, προσέφυγαν βάσει της…
λεοντείου συμβάσεως που τους είχε εκχωρήσει η συμπαιγνία Μητσοτάκη – Σημίτη, στα Βρετανικά δικαστήρια. Όπου φυσικά δικαιώθηκαν αφού η συγκυβέρνηση των υποτακτικών για άλλη μια φορά εγκατέλειψε τα δίκαια του κράτους έναντι των Γερμανών φοροφυγάδων. Οι παμπόνηροι γερμανοί λοιπόν, είχαν προλάβει να πουλήσουν το μερίδιο τους σε Καναδικό fund χρησιμοποιώντας την απόφαση του Βρετανικού δικαστηρίου ως άλλοθι για να κρύψουν το κολοσσιαίο χρέος έναντι του Ελληνικού δημοσίου.
Η απόφαση της Ελληνικής δικαιοσύνης όμως, όχι μόνον αναγνωρίζει το έγκλημα της γερμανικής εταιρείας, αλλά νομιμοποιεί και τα πρόστιμα που θα επιβάλλουν οι φορολογικές αρχές πέραν του χρέους των 600 εκ. Ευρώ. Ένα προσδοκώμενο έσοδο που θα φτάσει τις αναμενόμενες εισπράξεις από την φοροεπιδρομή στον Έλληνα πολίτη μέσω του ΕΝΦΙΑ!
Οι φορολογικές αρχές θα πρέπει τώρα να εκδώσουν εντάλματα σύλληψης, όπως θα έκαναν για κάθε Έλληνα πολίτη και κατασχετήρια έναντι της Χόχτιφ που εξακολουθεί να παίρνει δουλειές από το δημόσιο.
Εύγε στους δικαστές, αναμένουμε τις άμεσες ενέργειες του κρατικού μηχανισμού. Όποιος κωλυσιεργήσει, θα είναι συνεργός σε ένα οικονομικό έγκλημα κατά της πατρίδας.
Όπως επίσης και τα ασφαλιστικά ταμεία θα πρέπει να διεκδικήσουν την εισφοροδιαφυγή της εταιρείας που δεν κατέβαλλε τις ασφαλιστικές εισφορές κατά την κατασκευή του έργου. Ζημία άνω του 1 δις για τα ασφαλιστικά ταμεία που ψάχνουν εναγωνίως λεφτά.
Με πληροφορίες από το newmoney.



Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Quote
#27
(02 April 2015, 19:56)Tzimis Bazoukas schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




en ik zeg niks over het feite dat de hele probleem geen financieel probleem is , maar dat is te moeilijk voor Henk en Ingrid en Pa rakalo of welke andere nette noord european.
even een vraag, denkt u ook zo over de Italianen de Spanjaarden de Portugezen of welke andere land in de Eu die in dezelfde rij staat als Griekenland??

Ik denk deze draad zo teruglezend, dat het onderwerp "Boter"voor onze regeringen maar pijnlijk genoeg óók voor onze Henk met zijn Ingrid en vele gelijkgestemden, van toepassing is! Dat is jammer voor Griekenland......

Goede Vrijdag!


[Afbeelding: xpx8uq.jpg]
Bart0riste's signatuur Een vooroordeel is een mening die doorgaans niet op feiten is gebaseerd.....
Quote
#28
Als het dan tenminste maar echte roomboter is! Tongue Big Grin
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#29
Já Johan, da's ècht een 'scherpe' opmerking van jou hierin! Ik heb 'm genoteerd....
Bart0riste's signatuur Een vooroordeel is een mening die doorgaans niet op feiten is gebaseerd.....
Quote
#30
(03 April 2015, 19:35)Bart0riste schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Já Johan, da's ècht een 'scherpe' opmerking van jou hierin! Ik heb 'm genoteerd....

Gelukkig...
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)