Betrouwbare parkeerplaats
#1
Hallo Griekenland-lovers,

Over enkele dagen vertrekken wij hopelijk (want: Schiphol) naar Griekenland. Aangezien er werkzaamheden aan het spoor zijn op het traject dat we zouden moeten nemen, lijkt het ons verstandiger om met de auto naar Schiphol te rijden.

Weet er iemand een betrouwbare en betaalbare parkeerplaats (met shuttle-bus naar vertrekhal) als we vanuit Eindhoven komen?

Groet,
John
Quote
#2
Ik kan t je niet vertellen. Wij hebben ooit een keer op Schiphol geparkeerd. Vond ik n ramp, we moesten n ontzettend end lopen met de koffers. 
Daarna altijd vanaf Eindhoven gevlogen en dan namen wij vanuit Dordt de vliegtuigtaxi. Maar heel veel succes met vertrekken. En een heel mooie vakantie!
Quote
#3
Wij parkeren doorgaans in de P3 garage bij Schiphol. Klein stukje lopen naar de shuttlebus, die je naar de vertrekhal brengt.
Quote
#4
Vroeger regelmatig holiday valet parking op Schiphol gebruikt. Was toen nu niet zo veel duurder dan lang parkeren, tegenwoordig is verschil geloof ik wel groter.

Je zet je auto in de parkeergarage tegenover aankomst 1 en loopt in 2 minuten naar de terminal. Schiphol personeel zet je auto op lang parkeren en haalt m ook weer op zodat je m weer in de parkeergarage tegenover aankomst 1 kunt ophalen. Geen wachten en gedrang in shuttlebus naar lang parkeren.

Een keer gehad dat ze accu opgeladen hadden omdat auto niet wilde starten. 

Cors
Quote
#5
Altijd P3, open air. Binnen 10 minuten met de shuttlebus bij de vertrekhal. Tot en met 2021 gemiddeld zo'n € 95,00 voor 15 dagen. En de koffers zet je samen met je partner gelijk na de slagboom uit de auto, hoef je nog geen minuut te lopen naar de bus met de koffers.
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)