Grieks zomerfeest in Bredene
#1
[Afbeelding: dyn008_small150_1134_1701_jpeg_2556915_f...8eeb5b.jpg]

Het Grieks Zomerfeest editie 7 komt eraan. Op zaterdag 17 juli 2010 zet de Griekse Club Yamas, in samenwerking met het gemeentebestuur van Bredene (B) en het autonoom gemeentebedrijf Bredene, opnieuw een groots Grieks gebeuren op poten, het grootste Griekse feest van de wijde omgeving. Er zal weer heel wat te beleven zijn voor jong en oud.

Lees hier de
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Bron:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Zie ook de
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




van dit forum.

Ger
Quote
#2
Hi Ger

misschien kunnen we daar eens afspreken, ik ga daar ook altijd naar toe met je mensen van hier zo wel tof zijn niet?

xairetismata annoula
Quote
#3
Zijn er nog andere lezers van dit forum die er ook heen gaan?
Quote
#4
Helaas in die nacht vertrekken we naar rhodos , maar dat is natuurlijk ook niet onaardig weer 15 dgn naar ons lievelings eiland sirtaki
djdakman's signatuur
Quote
#5
Da's zeker niet verkeerd DJ. Fijne vakantie alvast!
Eleni
Quote
#6
Jasoe,allemaal.

Graag zou ik dit feest is willen meemaken, maar een vraagje. Nog geen Griekse vakantie voor ons. Maar deelnemen aan dit gezellige evennement geeft wat vakantie gevoel.
Klopt het dat het strand vlak bij is en is er toegang voor honden?{kleine}
De combinatie zou perfect zijn.
Ik hoop van u te horen. Alvast veel genieten op de 17 de July.

Jasas Claudia.
Quote
#7
Klopt Gast

We zijn 3 jaar geleden in Bredene geweest,hoteltje geboekt gezellig,strand is dicht bij en of er honden op mogen weet ik niet .
Quote
#8
Aan onze Gast,

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




kan je de reglementering (Ostende/ Bredene) over honden lezen, in de hoop dat dit voldoed. ;)

Misschien tot in Bredene.

Grts,
Choreftis.
Choreftis's signatuur Receiver is een VU Solo SE.
Schotel Triax 88 cm.
Op een Technomate DiSeqc HH motor TM-2200 super.
Quote
#9
Hartelijk dank voor de informatie. We hebben oppas voor onze twee honden geregeld en we gaan heerlijk zat de 17 de July naar Bredene. Stukje rijden,snufje Griekenland opsnuiven. Lekker.Lijkt me :)heel gezellig. De foto's van vorig jaar beamen dit.
(14 July 2010, 05:51)theeke schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Klopt Gast

We zijn 3 jaar geleden in Bredene geweest,hoteltje geboekt gezellig,strand is dicht bij en of er honden op mogen weet ik niet .

Jasoe, Wij gaan er voor het eerst heen.De gasten Rob en Clau uit Soest Nederland.
(30 June 2010, 19:21)Eleni schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Zijn er nog andere lezers van dit forum die er ook heen gaan?
Quote
#10
Ook van de partij Cool
Veel over gehoord en gelezen maar ben nog nooit geweest. Sowieso nog nooit in Bredene, wel in veel andere Belgische badplaatsen. We gaan lekker van vrijdag t/m zondag, dus laat de zon maar schijnen!
Quote
#11
Kalimera sas,

Heeft er iemand een idee hoe we de mensen van het forum zouden kunnen herkennen of aan welke tafel ze zitten.

Wij zullen denkelijk wel gaan, maar er zijn ook vrienden van onze Griekse dansgroep en die ontmoeten we daar ook, maar ik zou het toch prettig vinden om eens een paar forumenaars "live" te ontmoeten en misschien wel onze forumbaas Ger......

@ DjDakman, doe ze de groeten in Rhodos, ik denk niet dat we dit jaar gaan, namelijk al twee keer naar Cyprus geweest en budget is wat geslonken, maar dat wil niet zeggen dat we niet regelmatig met onze gedachten aan de prachtige "oude stad" denken en ook aan mensen die we al wat als vrienden zijn gaan beschouwen. Rolleyes Heart
Maak er een prachtig verlof van. Static

Grts,
Choreftis.
Choreftis's signatuur Receiver is een VU Solo SE.
Schotel Triax 88 cm.
Op een Technomate DiSeqc HH motor TM-2200 super.
Quote
#12
(15 July 2010, 08:02)Choreftis schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Heeft er iemand een idee hoe we de mensen van het forum zouden kunnen herkennen of aan welke tafel ze zitten.

Wij zullen denkelijk wel gaan, maar er zijn ook vrienden van onze Griekse dansgroep en die ontmoeten we daar ook, maar ik zou het toch prettig vinden om eens een paar forumenaars "live" te ontmoeten en misschien wel onze forumbaas Ger......

Voor mij zit het er helaas niet in Choreftis. Alhoewel het zeker op onze planning stond zit ik momenteel een beetje in de "lappenmand" dus lijkt het me niet verstandig om te gaan.
Ik had me er enorm op verheugd; je leert er altijd wel weer leuke mensen kennen met dezelfde hobby (Griekenland) die we ook weer de weg naar dit forum zouden kunnen tonen. Zo blijf je ook na die dag nog in contact, toch?
Maar helaas, voor mij dit jaar niet, hopelijk ben ik volgend jaar weer helemaal van de partij Rolleyes

Ger
Quote
#13
(15 July 2010, 10:52)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Voor mij zit het er helaas niet in Choreftis. Alhoewel het zeker op onze planning stond zit ik momenteel een beetje in de "lappenmand" dus lijkt het me niet verstandig om te gaan.
Ger

Da's dan heel jammer Ger, maar mag ik dan beterschap toewensen.

Grts,
Choreftis.
Choreftis's signatuur Receiver is een VU Solo SE.
Schotel Triax 88 cm.
Op een Technomate DiSeqc HH motor TM-2200 super.
Quote
#14
Zo, Bredene is weer geweest.

Het was leuk, zit weer met pijnlijke knieen van het dansen maar dat zal wel weer voorbij gaan (hoop ik toch).

Ben aan de stand van Griekenlandmagazine nog gaan vragen of ze nergens geen Nederlanders wisten zitten (of staan) maar heb niemand gehoord nog gevonden van dit forum, en wie weet stond er wel iemand in mijn nabijheid met het dansen.....

Maar het weer was goed en een massa volk.

Allemaal de grts,
Choreftis

nb: voor hen die weten wat mijn nickname betekend, zullen dat gisteren wel gezien hebben....Rolleyes
Choreftis's signatuur Receiver is een VU Solo SE.
Schotel Triax 88 cm.
Op een Technomate DiSeqc HH motor TM-2200 super.
Quote
#15
Hallooo,

Is het van de warmte of wat, maar ik hoor zo weinig over Bredene, is er dan toch niemand geweest.....of is het zo slecht bevallen dat er niks over gezegd moet worden. Huh

Grts,
Choreftis.
Choreftis's signatuur Receiver is een VU Solo SE.
Schotel Triax 88 cm.
Op een Technomate DiSeqc HH motor TM-2200 super.
Quote
#16
Tja Choreftis, ik weet het niet hoor. Ik heb het vermoeden dat er niet veel lezers van dit forum in Bredene zijn geweest. Aan de andere kant is het natuurlijk ook wel erg warm om achter de computer te zitten. Misschien komen er nog reacties.......

Ger
Quote
#17
hallo
kunnen we ons ergens inschrijven voor een nieuwsbrief zodanig dat we er volgend jaar lunnen bij zijn ?
In hart en nieren griekfanaten dit jaar naar rhodos , vorig jaar chalkidiki en alle jaren er voor ook Greece Smile
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#18
Dag "Gast" (misschien toch even aanmelden, dat "praat" wat makkelijker ;) ), ik weet niet of ze een eigen nieuwsbrief hebben, dat zou je daar eens kunnen vragen. Goed alternatief is op dit forum de Agenda (zie bovenaan in de balk) in de gaten te houden; daar worden dit soort evenementen altijd in vermeld.

Ger
Quote
#19
Ook dit jaar (2011) is er weer een editie van het grieks zomerfeest in Bredene:

Grieks zomerfeest in Bredene (B)
Zaterdag 16 juli 2011
Meeting- & Eventcentrum Staf Versluys,
Kapelstraat 76 te 8450 Bredene (Oostende)
Van 12:00-23:00 uur
Entrée gratis!


Meer info klik hier:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Quote
#20
Zijn er onder jullie die zaterdag naar het Grieks feest 2011 in Bredene gaan?

Quote
#21
(13 July 2011, 13:25)prasoudi schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Zijn er onder jullie die zaterdag naar het Grieks feest 2011 in Bredene gaan?

Nee want het regent daar altijd als wij gaan...;)
Veel plezier aan zij die wel gaan natuurlijk. :)

Quote
#22
Wij gaan komende zaterdag zeker en vast naar het Grieks Zomerfeest! De weersvoorspellingen zijn niet zo gunstig, maar veel activiteiten kunnen binnen plaatsvinden, in de grote zaal van het Staf Versluyscentrum. In diezelfde zaal zullen ook heel wat standen staan met allerhande info over Griekse bestemmingen, en er worden heerlijke Griekse producten verkocht. Wij waren daar ook de voorgaande jaren, én, het moet gezegd: een grote ploeg Griekenlandliefhebbers staat klaar om alles in goede banen te leiden. Een prima organisatie, met een grote bezieling en enthousiaste spirit. Ik kan me moeilijk betere Griekse feesten in België voorstellen...
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#23
Beste forumers,

Wie er gisteren in Bredene bij was moet toch ook genoten hebben van de prachtige muziek en zang van Methorios, deze muzikanten getuigden zeker van een hoge kwaliteit.

Ook de prachtige dansgroep uit Thessaloniki , Pnevmatiko Kentro Evkarpias, was mooi om naar te kijken, zeker als je zelf in een dansgroep zit.

Asteri, is altijd goed voor panagiri-muziek maar die zouden er eens aan moeten denken dat er, in de zaal waar zij spelen, ook mensen zitten die nog eens een babbel willen doen, het geluid was weer keihard.

Maar swat ik (wij m'n vriend van Helmont was er bij) hebben goed gedanst en ons geamuseerd, jammer dat het weer een spelbreker was, op naar 2012.

Grts,
Choreftis.
Quote
#24
Het Grieks Zomerfeest in Bredene was weer een topper. Hoedje af voor de puike organisatie; ze hadden werkelijk aan alles gedacht: muziek, eten, drank, infostands, animatie, prijskamp, olympiade, workshop, aankoop van Griekse producten,... Enkel het weer viel nogmaals ferm tegen. Zou er een anti-Griekse god boven Bredene spoken? Gelukkig was de zaal groot genoeg, en die zat dan ook snel vol. Jammer van de eetkraampjes en tafels in open lucht... Wij vonden het geheel wel heel geslaagd, en tellen dan ook af naar juli 2012 Smile
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)