Gezocht: Grieks restaurant bij Luxor Theater
#1
Beste forumleden,

met onze parea zullen wij het concert van Haris Alexiou in Rotterdam bezoeken.

Weet iemand in de buurt van het Nieuwe Luxor Theater een goed Grieks restaurant, liefst op loopafstand?

Alvast bedankt,

Erwin
Quote
#2
Erwin, op loopafstand weet ik zo gauw niet een goed grieks restaurant.
Maar, als je evtl. een taxi neemt, ''op zuid'' zit wel een heeeeeel goed restaurant:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






eigenaar was vroeger van grieks restaurant in Capelle a/d IJssel waar Martin zijn wijnsessies houdt...

misschien heb je hier iets aan?

robienne
Quote
#3
Dank je Robienne, we komen waarschijnlijk met openbaar vervoer (pfff...) en een taxi is natuurlijk een mogelijkheid. Andere suggesties?
Quote
#4
Robienne, een flinke poos geleden hebben we eens iets afgehaald bij een Griek aan de Hillelaan (de naam ben ik helaas kwijt), op loopafstand van het nieuwe Luxor. Is die er niet meer of niet meer aan te bevelen?
Quote
#5
geen idee Ger, ik woon in ommoord tegen Hillegersberg aan, ga vaak naar Kostas (ook een oudgediende van capelle a/d ijssel...

Hillelaan is idd dichterbij nieuwe Luxor, weet je geen naam van die Griek Ger??

robienne
Quote
#6
(05 April 2015, 17:15)robienne schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




geen idee Ger, ik woon in ommoord tegen Hillegersberg aan, ga vaak naar Kostas (ook een oudgediende van capelle a/d ijssel...

Hillelaan is idd dichterbij nieuwe Luxor, weet je geen naam van die Griek Ger??

robienne

Nee, helaas niet Robienne.

Edit: net even gegoogled, ik vind een Grieks restaurant Pella, maar of dat dezelfde is durf ik niet te zeggen. Ze hebben blijkbaar ook geen website Confused
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







Pella
Hillelaan 23
3072JC Rotterdam
Telefoon: (010) 484 84 61
Quote
#7
Op loopafstand van Luxor zit niks Grieks. Wel genoeg andere restaurants. Hotel New York,  Gaucho's,  Las Palmas van Herman den Blijker om maar eens wat te noemen. 

Mvg 
Martin 
Quote
#8
(05 April 2015, 18:08)martin schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Op loopafstand van Luxor zit niks Grieks. Wel genoeg andere restaurants. Hotel New York,  Gaucho's,  Las Palmas van Herman den Blijker om maar eens wat te noemen. 

Mvg 
Martin 

Bestaat Pella dan niet meer Martin? De Hillelaan is vlak bij bij de Posthumalaan waar het Nieuwe Luxor zich ook bevindt........
Quote
#9
Aan de andere kant van de brug , op nog geen 10 minuten lopen, zit op de Schiedamse Vest, Restaurant Olympia
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





En als het regent, de Metro stopt er voor ( uh, onder ) de deur, 2 haltes verder stap je naast het Luxor weer uit.
Quote
#10
Nee Pella is er niet meer. Olympia op de Schiedamse Vest is dan de dichtstbijzijnde maar je moet flink doorstappen om dat in 10 minuten aan te lopen hoor. 

Mvg 
Martin 
Quote
#11
Dank jullie voor de tips: dit gaat vast goed komen: voor wie ook naar het concert gaatL veel plezier!
Quote
#12
ps beide restaurants hierboven genoemd zijn op maandag gesloten  Angry maar dan hebben ook zij de kans om het concert te bezoeken Wink
Quote
#13
(06 April 2015, 10:52)Erwin schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




ps beide restaurants hierboven genoemd zijn op maandag gesloten  Angry maar dan hebben ook zij de kans om het concert te bezoeken Wink

Erwin, Olympia is op maandag zeker open en uit ervaring weet ik dat ze daar lekker koken. 

Groetjes aan Gianis
Quote
#14
Was idd vergissing.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Grieks restaurant in Nijmgen Angeliki 1 4.011 20 November 2018, 13:54
Laatste bericht: Kosta
  Restaurant Nisos uit Heerlen op tv bij RTL Ger 2 4.606 05 March 2018, 23:27
Laatste bericht: iakovos
  Waardebon Grieks restaurant Alexandros Ger 1 6.729 13 November 2015, 14:26
Laatste bericht: Ger
  Grieks restaurant Pallas Athene Apeldoorn Harry 3 8.567 25 February 2014, 22:03
Laatste bericht: Harry
Shocked Nieuw Grieks restaurant in Schijndel pia-will 0 7.090 09 January 2014, 01:05
Laatste bericht: pia-will
  Goed Grieks restaurant in Twente? Vito 12 14.640 30 June 2013, 12:57
Laatste bericht: inge84
  Leuk grieks restaurant djdakman 14 19.601 31 December 2012, 20:59
Laatste bericht: Imogen
  Grieks restaurant Blankenberge ElsR 48 45.306 05 September 2012, 22:14
Laatste bericht: Rosdan

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)