Grieks terracotta & Griekse taverne sets
#1
Kalos Orisate

Eindelijk in Nederland!
Authentieke handgemaakte Griekse Terracotta Potten &
De Griekse blauwe taverne sets.
Voor de echte Griekse sfeer in uw tuin.
De potten & taverne sets worden geÏmporteerd van Kreta.
Bezoek de
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




voor de complete collectie.

αδιο, Laila
Ellas Import


Ingesloten bestanden Thumbnail(s)
       
Quote
#2
Wat een leuk initiatief Laila, hoe vaak ik al van dit soort mooie dingen in Griekenland ben tegengekomen en me afvroeg of ik zoeits niet kon meenemen naar huis wil je niet weten. Maar hoe vervoer je een tuinset of zo'n grote terracottapot als je met het vliegtuig bent gekomen?
Daar heb jij blijkbaar een goede oplossing voor gevonden, leuk ook dat jouw spullen allemaal origineel zijn en geen namaak.
Ik heb al 2 leuke dingen op je site gezien en neem binnenkort contact met je op.

By the way, ik wens je enorm veel succes met je nieuwe onderneming up

Eleni
Quote
#3
Dag Laila,
Ik herken de reactie van Eleni wel. Zoveel moois gezien in Griekenland maar altijd weer de vraag: hoe krijg je het allemaal thuis Huh

Gelukkig heb jij dit "gat in de markt" ook ontdekt en er zelfs een leuke oplossing voor gevonden. Fijn dat je het hier met de lezers wilde delen en natuurlijk veel succes toegewenst spandoek

Ger
Quote
#4
Dag Ella,

Een tijdje geleden had je het erover dat je binnenkort een soort "open dag" zou organiseren. Heb je al een datum op het oog?

Ger
Quote
#5
Kalos Orisate,

Wegens groot succes meer open dagen: op zaterdag 3 en 10 Juli van
10.00 tot 15.00uur.
Door de weeks kunt u op afspraak de showtuin bezoeken.
Bezoek de website voor meer informatie.

met vriendelijke groet, Laila
Ellas Import
Quote
#6
Laila, houdt je binnenkort nog een open dag of was dit eenmalig?

Jantien
Quote
#7
(26 July 2010, 10:48)Jan10 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Laila, houdt je binnenkort nog een open dag of was dit eenmalig?

Jantien

Kalimera Jantien,

Als u graag een keer komt kijken kunt u altijd een afspraak maken.
Wij ontvangen u graag in onze Griekse showtuin.

met vriendelijke groet, Laila
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)