boeken
#1
ik heb een aantal malen (foto0 boeken gekocht  via Athensbookshop.gr maar deze bestaat niet meer.
weet iemand waar ik boeken kan kopen met foto's en info over Griekenland?
Quote
#2
Dat ligt eraan welke boeken je wilt bestellen. Recente uitgaven of oudere tweedehands boeken? Boeken in het Nederlands, of juist in het Grieks? Bol.com heeft aardige collectie, ook foto/kijkboeken, evenals
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(verzameling 2e hands boekverkopers). Zelf heb ik een bescheiden collectie te koop via mijn website
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




.

Woon je toevallig in Zeeland of ben je in de buurt op 3 mei, die dag is er een grote 2e handsboekenmarkt in Middelburg, op de markt (van 10-17 uur). Wij staan er met onze Griekenlandcollectie; de kraam is herkenbaar aan de Griekse vlag   Big Grin
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)