Filozoiki Kythiron: Dierenwelzijn op Kythira
#1
[Afbeelding: 2qx6khz.jpg]
De op Kythira wonende Nederlandse Irene is al jarenlang begaan met het wel en wee van de dieren op 'haar' eiland.
Vandaag presenteert zij haar nieuwe website:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Irene is ook lid van Oríste; misschien wil zij er in deze topic zelf ook iets over vertellen?

Irene, succes met je website en met al het goede werk op het mooie Kythira!

duimpie
Quote
#2
Ger, er zijn meerdere sites en inzamelingsacties voor dierenwelzijn in Spanje, Portugal e.v.a. zo ook voor vele eilanden in Griekenland. Er wordt veel geadverteerd om geld of medicijnen (voor dieren) te doneren en men is, voor zover ik het kan beoordelen, ook erg op de hoogte van invoer-/uitvoerpapieren en mogelijkheden. Adoptiepapieren, gezondheidsverklaringen, vervoer etc.

Je zegt al geruime tijd bezig te zijn om te onderzoeken hoe bv. overtollige medicijnen (en overige hulpgoederen?) voor noodlijdende MENSEN vanuit Nederland naar Griekenland te krijgen.

Het is maar een idee, maar kunnen deze stichtingen voor dierenwelzijn jou niet op weg helpen?
Quote
#3
Bedankt voor de tip Fyfika; je hebt zeker een punt. Maar ik stel voor om die discussie verder te voeren in die andere, al bestaande
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




; dít draadje gaat over Irene die al jaren het welzijn van de dieren op Kythira aan het hart gaat en er als particulier alles aan doet om de dieren op haar eiland een 'dierwaardig' bestaan te bezorgen. Dat doet ze vol overgave, met het online gaan van haar nieuwe website als nieuwe mijlpaal.
Nogmaals, mijn welgemeende complimenten daarvoor!

Dus laten we verder on-topic blijven in dit draadje Wink
Quote
#4
[Afbeelding: 2dm702q.gif]
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)