Grieksegids nieuws     
Ik lees onder meer
#1
Ik lees onder meer (naast uiteraard het geweldige blog van Bruno):

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Een leuk blog, met interessante verhalen over Griekenland. Momenteel staat het blog even stil (sinds 10 feb) maar zal vast een reden hebben. Vaak is er om de week/10 dagen een nieuwe posting.

en

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Het weblog van Karen de Vries die in Epidavros woont en schrijft over wat ze doet en wat er om haar heen gebeurt.

Zelf ben ik momenteel druk met het inrichten van een nieuwe website én met het speuren naar de laatste 10 boeken om de 300 op mijn boekenlijst compleet te krijgen! Gisteren heb ik er weer een gevonden en meteen gekocht. Een verzameling gedichten, vertaald door Mario Molegraaf. Dat maakt mijn dag dan weer helemaal goed :)
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Onder de Acropolis maria kaptein 1 2.377 14 May 2013, 21:49
Laatste bericht: maria kaptein
  Vakantieheimwee? Lees een boekje over Griekenl. Corry 3 3.627 02 October 2011, 22:22
Laatste bericht: Corry
  Recensie + prijsvraag "Onder de Griekse zon" Ger 4 4.206 17 November 2010, 00:14
Laatste bericht: xenga
  Aangeboden: onder de Griekse zon Yiannis 3 4.875 14 December 2009, 18:44
Laatste bericht: KarenAnna
  Aangeboden Onder De Akropolis theeke 0 2.835 13 December 2009, 23:08
Laatste bericht: theeke

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)