Grieksegids nieuws
Verzorgingsproducten uit Griekenland
#1
Ik ben op Kreta geweest bij familie en koop daar jaarlijks wat producten van Olivelia. Nu laatst een tube cracked skin cream gekocht in een winkeltje in Piskopiano. Hebben meer mensen ervaring met dit merk? Want ze hebben veel meer en bevalt mij zeer goed. Laten opsturen naar Nederland is wel wat duur overigens.
Quote
#2
Hallo

Ik gebruik er de voetcreme van. Bevalt mij erg goed. Kost in Griekenland waar ik het koop 11.50 euro. Ik heb laatst op internet opgezocht en het is in Nederland via internet te koop. Wat ik mij nog herinner was een tube dan iets van 2 euro duurder.

Groet Marja 
Quote
#3
Hoi Marja,

Ik heb daar helemaal nooit echt naar gekeken. Maar ik zie dat Olivelia gewoon in Nederland bestaat. Alle crèmes zijn te koop op
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




.
Overigens is het goedkoper dan Griekenland zie ik. Ook jouw voetencrème van Olivelia is onder de € 11.
Ik ben helemaal blij.
Wilde eigenlijk hier al vragen of er mensen wisten of het dichterbij te bestellen was. Ik word te oud voor internet lijkt wel. :)
Wel leuk dat alles ook in het Grieks is.

Gr.
Dorien
Quote
#4
Ik gebruik al jaren de gezichtcreme van Olivelia. En inmiddels ook meer produkten, zoals de handcreme, de after-sun en de lippenbalsem. Vooral de gezichtscreme is voor mij fantastisch. Ik wil geen andere meer. Ik kan altijd net 1 jaar met een potje doen en neem dan direct de volgende vakantie weer een nieuwe mee. Ik heb een vrij gevoelige huid en hun produkten zijn erg prettig en vooral op natuurbasis. Top!
Quote
#5
1 jaar met een potje? Daar doe je dan best lang mee. Nou, ik heb gelijk de Nourishing Cream gezichtscreme van Olivelia gekocht op metolijf.nl plus wat andere dingen. Had ze eerst even gebeld, vind het best eng om via internet te bestellen. Mijn dochter zei gewoon doen. Maar metolijf blijkt gewoon van Macrovita zelf te zijn. Dus krijg alles morgen binnen als het goed is. Waar een forum als dit al niet goed voor kan zijn.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)