Storing 14 april
#1
Tijdens een softwareupdate vanochtend vroeg ging er iets mis. Na controle bleek dat ik opeens ruim 39000 berichten had geschreven, alle berichten stonden ineens op mijn naam  Big Grin
Ik heb toen ik dat ontdekte meteen een backup teruggezet, nu is alles weer OK.
Het kan dus zijn dat enkele berichten, die vanochtend geschreven zijn tussen ongeveer 06:30 en 07:15, verdwenen zijn. Mijn excuses hiervoor!
Quote
#2
Ger,

Niet dat ik een bericht geplaatst heb maar je bedoelt vanmorgen? Dat is dan toch de 14e?
Quote
#3
(14 April 2015, 12:14)Marianne schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ger,

Niet dat ik een bericht geplaatst heb maar je bedoelt vanmorgen? Dat is dan toch de 14e?

Je hebt helemaal gelijk Marianne, het moet uiteraard dinsdag 14 april zijn. Was het maar waar dat we storingen voor de volgende dag alvast konden voorspellen (nou ja, bij de NS lukt dat vrij aardig  Tongue ).
Heb het inmiddels aangepast, bedankt voor je oplettendheid  Smile
Quote
#4
Er zit blijkbaar een kleine bug in het systeem na de laatste update. Berichten van sommige personen (waaronder ik) verschijnen onder de naam van weer een ander lid. Het lijkt erop dat dit gebeurt als twee berichten tegelijkertijd worden geschreven/verstuurd.
Mochten meer forumleden daar last van hebben stuur even een berichtje zodat ik de omvang van het probleem kan zien.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Storing tijdens opstarten Oriste Ger 0 1.276 13 January 2022, 17:43
Laatste bericht: Ger
  Storing op Oriste Ger 0 2.755 18 November 2019, 19:27
Laatste bericht: Ger
  Korte storing, mogelijk berichten verwijderd Ger 0 4.311 04 November 2017, 16:18
Laatste bericht: Ger
  Storing bij Tinypic, er zijn alternatieven Ger 6 8.246 12 February 2017, 10:53
Laatste bericht: chris
  Storing opgelost! Ger 0 4.715 08 April 2016, 09:31
Laatste bericht: Ger
  Software-update en storing Ger 0 3.576 09 July 2015, 13:58
Laatste bericht: Ger

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)