Grieksegids nieuws
Foto impressie Griekenland van het eiland Naxos
#1
Video 
Voor degene die alvast in de vakantiestemming wil komen hierbij de link naar mijn webalbum Naxos.


Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&authkey=Gv1sRgCMLIwNPC-JrIFw&feat=directlink

Cynthia's signatuur Neem ook eens een kijkje op mijn fotosite:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




of via de Facebook pagina
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





fotosmiley
Quote
#2
zeer mooie foto's van naxos

groeten ger
Quote
#3
De foto's roepen gelijk weer herinneringen op, zo van o ja, daar zijn we ook geweest. Leuk en mooie foto's!
Quote
#4
Cynthia, even een praktisch vraagje, hoe/met wat plaats jij je copyright op je foto's? Liefst iets dat je maar één keer hoeft te doen per map bvb?
Leuke foto's hoor!!! Zeer herkenbaar ons huwelijkseiland...:)
Quote
#5
dit doet me watertanden, wij vertrekken half august voor een "cycladen hoppen"
Quote
#6
Prachtige foto,s en zoveel herkenbaar. Big Grin
Quote
#7
Mooie foto's hoor! Ik heb ook al weer zin om naar Griekenland te gaan... #nogdrieweekjeswachten
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  De psychiatrische inrichtingen op het eiland Leros Bouboulina 5 5.718 17 November 2015, 18:23
Laatste bericht: KarenAnna
Video Foto impressie Griekenland van het eiland Lesbos Cynthia 13 10.733 19 December 2012, 15:25
Laatste bericht: marn2zm
Video Fotoimpressie Griekenland van het eiland Skopelos Cynthia 10 8.151 24 October 2011, 11:09
Laatste bericht: Cynthia
Video Foto impressie Griekenland van Athene Cynthia 1 2.825 19 July 2011, 18:26
Laatste bericht: ger64
Video Foto impressie Griekenland van Thessaloniki Cynthia 1 2.602 19 July 2011, 18:23
Laatste bericht: ger64
Video Foto impressie Griekenland van het gebied Thracië Cynthia 1 2.680 13 July 2011, 07:54
Laatste bericht: Petra
Video Foto impressie Griekenland van het gebied Epirus Cynthia 2 3.651 12 July 2011, 22:43
Laatste bericht: ien
Video Foto impressie Griekenland van het eiland Skyros Cynthia 3 3.808 12 July 2011, 21:01
Laatste bericht: ger64
Video Foto impressie Griekenland van het eiland Kythira Cynthia 3 4.454 12 July 2011, 20:54
Laatste bericht: ger64
Video Foto impressie Griekenland van het gebied Macedonië Cynthia 1 2.994 12 July 2011, 15:15
Laatste bericht: IneT

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)