Mijn reisverhaal
#1
Hallo allen,

ooit voor dit forum aangemeld maar nog niks mee gedaan, terwijl wij zulke Griekenland liefhebbers zijn.
Gingen we voorheen altijd met het vliegtuig naar vele eilanden, sinds een jaar of negen trekken we elk jaar voor een week of vijf/zes met de camper rond. En we proberen ook altijd te bloggen.
16 mei vertrekken we weer om voornamelijk door de Tzoumerka en Pilion te dwalen.

Maar goed, het gaat hier om reisverhalen. Om te beginnen onze blog van 2013:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




.
Daar ben je voorlopig wel even zoet mee..

En de groeten,
Michel
Quote
#2
Mooie verhalen en vooral prachtige foto's!!
Viviane.
Quote
#3
Hoi Michel

Leuk om jou ook hier tegen te komen.
Nu ook nog op Pilion,

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






duimpie 
Rene
Quote
#4
@Viviane: thanx voor de veer!

@Rene: Ah, jij ook hier!
Ja, het komt dichtbij nu. We hebben er dit jaar zo'n ongelooflijke zin in!! Lijkt wel meer dan andere jaren.
Waarschijnlijk door het uitstapje vorig jaar naar Schotland. Wat ook geweldig mooi was, maar niks 's avonds buiten zitten, barbecueën, leuke eettentjes op het strand e.d.

Ga je zien!

Groet,
Michel
Quote
#5
Hoi Michel,

Kijk weer uit naar je reisverslag. Vooral omdat ik dit jaar niet naar Griekenland ga. Het kleine stukje Tzoumerka wat ik gezien heb is fantastisch. Toen nog met Transit en tent. Heb dus geen camperplek tips voor jullie. Ach, die heb je met jullie ervaring met Camperen ook niet nodig, die vinden jullie zelf wel. Veel plezier en rij voorzichtig.
Ries's signatuur Gr, Ries

Reizend met een HYMER B544 Fiat Ducato iTDi 230
Quote
#6
Hoi Ries,

kijk, jij ook hier.

Ja, de plekjes vinden we wel. Da's één van de voordelen van camperen in Griekenland. Vrij staan is eigenlijk nooit een probleem. Zeker niet vroeg of laat in het seizoen. En we worden er inderdaad steeds makkelijker en vrijer in.
We zijn zeer benieuwd naar Tzoumerka. We gaan in ieder geval raften op de Arachthos. Als Monique tenminste niet schrikt als ze het 'wildkolkende water' ziet van het voorjaar (of ik...).

We gaan het meemaken. Hoop dat ik je van mooie plaatjes mag voorzien.

Groet,
Michel
Quote
#7
Big Grin 
Het water is in ieder geval nog ijs en ijs koud.

zwaaivlag
Rene

Wij zijn er bijna!! nog 2 weken en 2300 km te gaan.
Quote
#8
Wij nog 10 dagen en 2425 Km.
Quote
#9
@ Lejo

Goede reis en tot zwaaivlag zwaaivlag

Ga je over land? of met de boot?

Greetzz
Rene
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Reisverhaal Tigaki Kos theeke 0 10.242 14 March 2010, 14:15
Laatste bericht: theeke

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)