April 2015: Haris Alexiou naar Brussel & Rotterdam
#41
We hebben genoten! Fantastisch optreden! Vind ook dat de begeleiding door de zes muzikanten alle lof verdient. Dat was grote klasse hoe zij speelden, zeker de eerste stukken na de pauze waar ze zich zelf "in de spotlights" konden zetten.

En die garage ( De Rotterdam), ja een ramp. Hebben 55!! minuten daar gestaan voordat we eruit waren. Niks hoeven bij te betalen, op een gegeven moment werd er iemand wakker en die heeft de boom omhoog gedaan. Dodgy (Om 23.03 betaald en om 23.58 pas buiten Angry ).

Maar de avond was TOP!
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#42
Ook wij hebben genoten. Prachtig!! En dan begin je als artiest al met een staande ovatie, dat zegt toch al genoeg. Zal even kijken of ik straks een video van mijn camera kan plaatsen. 
Mijn man had in de P-garage geparkeerd recht voor de uitgang dus wij waren er gelukkig zo uit. Maar het was inderdaad een drama, er was ook maar 1 betaalautomaat per verdieping. En Rotterdam uitrijden was ook nog een opgave, wegopbrekening en op de ring zo de file in? Maar dat neemt niet weg dat het een geweldige avond was!!
greece67's signatuur zwaaivlag
LIVE YOUR LIFE! YOU ONLY HAVE ONE!

Quote
#43
Prachtig. heeft iemand een tip over een parkeer garage of parkeren in de buurt van de theater in Brussels waar zij morgen staat. vorige keer heb de auto onder de grote markt gezet en dat is een stukje lopen.
Quote
#44
[Afbeelding: 2vvnp15.jpg]
[Afbeelding: 2qmknq1.jpg]
greece67's signatuur zwaaivlag
LIVE YOUR LIFE! YOU ONLY HAVE ONE!

Quote
#45
[video=youtube][/video]
greece67's signatuur zwaaivlag
LIVE YOUR LIFE! YOU ONLY HAVE ONE!

Quote
#46
En het orkest

[video=youtube][/video]
greece67's signatuur zwaaivlag
LIVE YOUR LIFE! YOU ONLY HAVE ONE!

Quote
#47
nog eentje dan  Wink

[video=youtube][/video]
greece67's signatuur zwaaivlag
LIVE YOUR LIFE! YOU ONLY HAVE ONE!

Quote
#48
she is "alive and kicking"!!!
Quote
#49
Blij verrast was ik dat ze nog zo fantastisch goed bij stem is. Ze gaat niets uit de weg, langzaam, snel, hoog, laag en alles enorm zuiver.


[Afbeelding: 2u4q7oh.jpg]
Quote
#50
Eerst maar eens gegeten in de Tapas Bar Terra (wel tafel besproken) en dat was een gezellige start.
En daarna een geweldige avond. Eén groot feest. Wat een charisma.
En inderdaad, de garage "De" Rotterdam + file A13 verlengde de avond nog met een uurtje.
Quote
#51
(21 April 2015, 09:48)Tzimis Bazoukas schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Prachtig. heeft iemand een tip over een parkeer garage of parkeren in de buurt van de theater in Brussels waar zij morgen staat. vorige keer heb de auto onder de grote markt gezet en dat is een stukje lopen.

@ Tzimis: voor een concert in de Cirque Royal (het is daar waar 'Xaroula' zal optreden, vermoed ik?) parkeren wij ons steeds in de parking van Interparking, aan de Pachecolaan:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Voordeel van die parking is dat je nog op een redelijk toegankelijke laan bent, en niet echt in de kleine straatjes van het centrum van Brussel hoeft te rijden. 
Van aan die parking is het ongeveer een tiental minuten stappen naar de Cirque Royal; ik schat dat het ongeveer 800 m zal zijn.
De parking is vrij prijzig want een officiële parkeergarage, maar je auto staat dan ook veilig, in plaats van zomaar op straat... en dan hoef je niet te zoeken naar een vrij plaatsje.
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#52
Leuk om al die berichten te lezen. Ik was er ook. Een geweldig concert!
Quote
#53
Wij waren er ook. Na de pauze was ze fantastisch!!
Maar voor de pauze was het geluid niet goed. Het orkest overstemde haar prachtige stem
Na het concert sprak ik de geluidstechnicus en hij vertelde ook dat er iets niet goed was maar tijdens het optreden niet konden veranderen, maar in de pauze wel! En dat was duidelijk te horen!

Niemand daar iets van gemerkt?

Is er ook iemand naar haar concert geweest in Brussel? En zo ja, hoe was het daar
Groet Maria
Quote
#54
(22 April 2015, 16:47)maria alida schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wij waren er ook. Na de pauze was ze fantastisch!!
Maar voor de pauze was het geluid niet goed. Het orkest overstemde haar prachtige stem
Na het concert sprak ik de geluidstechnicus en hij vertelde ook dat er iets niet goed was maar tijdens het optreden niet konden veranderen, maar in de pauze wel! En dat was duidelijk te horen!

Niemand daar iets van gemerkt?

Is er ook iemand naar haar concert geweest in Brussel? En zo ja, hoe was het daar
Groet Maria

Niemand van onze groep heeft daar ook maar iets van gemerkt.
Zelf vonden wij het sextet na de pauze beter, de individuele kwaliteiten kwamen beter tot hun recht. Vond het zelfs even jammer dat hun "moment of fame" weer over was...  De liedjeskeuze vonden wij dan weer vóór de pauze beter dan na de pauze. Cool
Zo heeft ieder zijn eigen ervaring met deze prachtige avond. Smile
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#55
Inderdaad het sextet was fantastisch!
Quote
#56
Helemaal mee eens. al ken ik Haroula haar stem al 40 jaren, de combinatie met deze jongens was geweldig. prachtig mooi. vooral na de pauze toen de oed speler en de klarino speler een prachtig lied van Hpeiros hebben gezongen en gespeeld.. ik was de verkeer in Brussels zat, maar de spectakolo ( dat zij de Italian naast de theater waar wij hebben gegeten omdat de Griek vol was) was fantastisch.
maar Haroula wordt oud. ik hoop dat zij nog een keer kan komen.
iets anders. het verbaast mij dat de parkeer garages zo goedkoop zijn in Brussels. voor 4 euro laat je daar je auto in een ondergrondse garage, voor dat geld kan je in Amsterdam geen 4 minuten parkeren.
Vlagreco bedankt voor de tip maar ik was zo lang vast in de verkeer en het is een andere garage geworden.
Quote
#57
Fijn dat het je toch nog gelukt is Tzimis. Ik zag dat de Belgische spoorwegen staakten dus hield m'n hart vast of degenen die met de auto kwamen het wel zouden halen........
Quote
#58
ik weet het niet of het druk was door de staking, ik had een hotel in Vilvoorde en ben zonder problemen langs een binnen weg naar de centrum gekomen maar de laste 2 a 3 kms was een ramp.
maar wij waren op tijd , de weer was mooi. en moet zeggen ik ben echt gek op Brussels en Antwerpen.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Haris Alexiou stopt met zingen Patrick 4 1.873 11 July 2020, 09:31
Laatste bericht: BertE
  Vicky Leandros & George Dalaras naar Rotterdam Ger 12 4.430 26 September 2018, 13:41
Laatste bericht: Ger
  Dalaras naar Rotterdam Rododafni 20 7.640 16 May 2017, 17:06
Laatste bericht: maria kaptein
  alexiou van dijk 4 3.398 28 September 2015, 21:31
Laatste bericht: Anna-Maria
  Dalaras & Farantouri: maandag 12 oktober 2015 Rotterdam Erwin 4 4.481 22 June 2015, 23:05
Laatste bericht: Erwin
  Haris Alexiou 28 April Keulen-Köln-Cologne Daniel Houben 0 1.952 03 April 2015, 22:39
Laatste bericht: Daniel Houben
  Xaris Alexiou op Kreta Limonia 4 3.989 21 August 2013, 01:15
Laatste bericht: De Haarlemse mug.
  alexiou 2012 grek 9 5.595 16 December 2012, 23:14
Laatste bericht: Albert
  Haris Alexiou Dafne 1 2.774 02 June 2012, 18:24
Laatste bericht: Jan Oostrom
  Xaris Alexiou Jan Oostrom 2 3.232 23 April 2012, 21:28
Laatste bericht: Jota

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)