Grieksegids nieuws     
griekse radio op tablet
#1
Hallo allemaal,

ik heb sinds kort een tablet en zou graag via onradio.gr naar mijn favoriete Griekse zender Kyma fm vanaf Kerkyra
luisteren. Moet ik hier een app voor downloaden ? Ik heb een tablet met Androidbesturing.

Alvast hartelijk bedankt !

Marja
Quote
#2
Daar is inderdaad een Android app voor. Gewoon onradio.gr typen in de zoekregel.
Quote
#3
Hartelijk bedankt !

marja
Quote
#4
en deze heeft hem ook
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#5
(25 April 2015, 18:38)Tzimis Bazoukas schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




en deze heeft hem ook
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






kan ook interessant zijn
Quote
#6
Instaleer gratis app Tunein radio en je hebt vele griekse !
Veel luister genot.
Quote
#7
iedereen hartelijk bedankt !

Marja
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Griekse radio, erg goed Bob Rempetis 5 4.107 01 August 2012, 19:53
Laatste bericht: Imogen

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)