Grieksegids nieuws
Minoan - Triest-Route
#1
Uit een ander forum: 
Aktueller Stand: Derzeit werden alle Triest-Buchungen auf die Ancona route umgebucht. sobald das erledigt ist, geht das offiziell und schriftlich an alle gebuchten Kunden raus. Sieht so aus, als ob die Triest-Route tatsächlich komplett gestrichen wird.
Met datum van: 27.4.15
Johannes
Quote
#2
Bedankt voor je bericht Johannes.

Wij hebben geboekt bij Minoan
Trieste - Patras op 13 mei a.s.
De schrik zit er bij mij in.
Met angst en beven wacht ik op bericht van Minoan.
Wat zal het alternatief zijn ? Angry Angry

Ik hoop dat dit bericht een fabeltje is. Huh Exclamation Huh Exclamation
iakovos's signatuur [Afbeelding: angel.gif]
Quote
#3
Iakovos, ik denk dat je in Ancona moet opstappen.
De ferry vanaf Triëste ging ook eerst naar Ancona en dan naar Igoumenitsa/Patras
Ik vermoed dat je gewoon omgeboekt gaat worden.
Rest niets anders dan af te wachten, of om contact op te nemen met Minoan of je boekingskantoor.
Meld je eventueel nieuws?
Quote
#4
Oeps.....ook wij gaan met Minoan, Trieste  - Patras en wel op 6 mei.
De terug reis hebben ze al veranderd dat wordt naar Ancona.
Vertrekken zaterdag uit Nederland, als er iemand nog recente berichtgeving heeft horen we dat graag....
Wel heel vervelend... hotels al onderweg geboekt, alles weer aanpassen.

Groet Ostria.
Quote
#5
Hallo forum leden,

Net gebeld met de reisagent van Minoan lines, inderdaad zijn er veranderingen maar alleen in het hoogseizoen.
Dus de afvaarten van Mei blijven zoals die nu zijn ....
Vanaf 2 Juli tot 9 September geen afvaart uit Trieste.
Misschien hebben jullie hier iets aan.

Groet Ostria.
Quote
#6
Beste mensen,

Op de site van Minoan, 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




, kun je alle informatie over de verschillende routes vinden. Zo ook de wijzigingen die de laatste tijd zijn doorgevoerd.
Voor mij was er ook een verandering in de afvaart tijd vanuit Ancona, die ging van 's middags 14:00 uur naar 17:30 uur.

Vanuit Triest zijn de afvaarten in de periode 12-2-2015 t/m 1-7-2015 woensdag en donderdag om 04:30 uur en gaan via Ancona, aankomst Igoumenitsa 07:00 uur Patras 13:00 uur. Vanuit Patras naar Trieste vertrekken om 19:00 uur op maandag en dinsdag en ook die gaan via Ancona, aankomst Trieste om 23:30 uur.

Veel plezier met de voorbereiding.

Kali Mera,

Dick
Quote
#7
(28 April 2015, 11:09)ostria schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Oeps.....ook wij gaan met Minoan, Trieste  - Patras en wel op 6 mei.
De terug reis hebben ze al veranderd dat wordt naar Ancona.
Vertrekken zaterdag uit Nederland, als er iemand nog recente berichtgeving heeft horen we dat graag....
Wel heel vervelend... hotels al onderweg geboekt, alles weer aanpassen.

Groet Ostria.

Mag ik vragen wanneer jullie teruggaan ?
Ook wij varen op 6 mei vanuit Triëst en gaan eind oktober weer terug. Onze terugreis is niet veranderd, tenminste niets van gehoord. Misschien dat ze in het najaar wel weer varen.
Wij hebben zelf omgeboekt, omdat de Nederlandse autotrein ook plotseling niet meer rijdt, in navolging van de Duitse. Wij zouden uit Ancona vertrekken. 

Marjan 
vlassada's signatuur kalispera hellas Marjan
Quote
#8
(28 April 2015, 11:08)Karel schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Iakovos, ik denk dat je in Ancona moet opstappen.
De ferry vanaf Triëste ging ook eerst naar Ancona en dan naar Igoumenitsa/Patras
Ik vermoed dat je gewoon omgeboekt gaat worden.
Rest niets anders dan af te wachten, of om contact op te nemen met Minoan of je boekingskantoor.
Meld je eventueel nieuws?
Hoi Johannes,
We waren in maart al omgezet.
We hadden de volgende keuzes :
-  Op dezelfde dag vetrekken vanuit Ancona. (Niet voor gekozen)
-  Twee dagen eerder vetrekken vanuit Trieste.  (Niet voor gekozen)
-  Vier dagen later vertrekken ook vanuit Trieste. Deze optie hebben we gekozen.

Op de site van Minoan staat :
Timetables  Trieste - Ravenna/Ancona - Igoumenitsa - Patras
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





[*]
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





[*]
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





[*]Vetrek vanuit Trieste vaart op woensdag. (Dat is de dag dat wij de ferry geboekt hebben)
[*]Eind oktober vetrek uit Igoumenista vaart op donderdag. (Dat is de dag dat wij de ferry geboekt hebben)

Dus alles blijft hetzelfde voor ons, althans Huh Huh  zolang Minoan dat wil. Immers wij wikken, Minoan beschikt.
Overigens, we hebben géén bericht gekregen van Minoan. We hebben bij Minoan zelf geboekt.
In de timetables zie ik wel dat er een vertrekdag is verdwenen.
Er staan nu maar twee vertrekdagen.

Ik denk dat dit Duitse bericht, een achterhaald bericht is. Angry Angry
Dat iemand zo leuk is geweest om zo'n bericht nieuw leven in te blazen. Angry Angry (Het Duitse bericht wel te verstaan)
De veranderingen zijn -volgens mij- van jl. maart.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Ik kan weer lachen. Volgende week vetrekken we richting Trieste. Cool Cool Big Grin Big Grin
iakovos's signatuur [Afbeelding: angel.gif]
Quote
#9
Ik wens je een goede reis toe Iakovos!
Hoop dat er geen problemen zullen zijn en verder een mooie tijd in Griekenland Smile
Quote
#10
Hallo Marja.,

We varen op 25 juni terug uit Patras naar Ancona. Deze vaart is wel gewijzigd.
Zouden terug reizen via Trieste. Twee weken geleden is dit aan ons gemeld.
Leuk dat jullie 6 mei ook vertrekken uit Trieste. Zien elkaar vast wel, en wellicht een praatje.
Goede reis gewenst! en superfijne vakantie.

Groet Ostria.
Quote
#11
(29 April 2015, 13:26)Karel schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik wens je een goede reis toe Iakovos!
Hoop dat er geen problemen zullen zijn en verder een mooie tijd in Griekenland Smile

Karel,
Bedankt, we gaan er wat moois van maken. Cool
iakovos's signatuur [Afbeelding: angel.gif]
Quote
#12
Uit een ander Forum:  QUOTE
Geschrieben am 29.04.2015 13:16:15 
Habe gerade eine mail aus Patras bekommen,
Minoan bucht im Moment alle Triest-Buchungen automatisch auf Ancona um.
Näheres kommt anscheinend noch ...          UNQUOTE
Johannes
Quote
#13
(30 April 2015, 11:07)JohannesGR schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Uit een ander Forum:  QUOTE
Geschrieben am 29.04.2015 13:16:15 
Habe gerade eine mail aus Patras bekommen,
Minoan bucht im Moment alle Triest-Buchungen automatisch auf Ancona um.
Näheres kommt anscheinend noch ...          UNQUOTE
Johannes
JohannesGR
Jouw bericht is een herhaling van je eerste bericht.
-  Geen nieuwe ontwikkelingen.
-  Geen bronvermelding.
-  Geen link naar beide zgn "Ander forum"
Een spreekwoord is : "Van horen zeggen, is de helft gelogen"
Duitsers krijgen -volgens de onbekende fora- een mail uit Patras, Ostria en ik hebben niets van Minoan uit Athene (Boekingskantoor Minoan) gehoord.
Op de site van Minoan, staat Trieste nog steeds boekbaar.
Voorlopig wacht ik af op bericht -als dat bericht er komt- uit Athene, wat "Andere fora" zeggen, laat ik maar voor die fora leden.
iakovos's signatuur [Afbeelding: angel.gif]
Quote
#14
Beste mevr. Iakovos,
Voor de goede orde, ikzelf vaar via Venetie, dus het maakt mij eigenlijk allemaal niets uit wat Triest betreft.
Als U bij de link Minoan Triest aanklikt ziet U bij de data 2.7.15 tot 9.9.15 ---> geen verbindung Triest v.v. voorhanden, ervoor en erna wel.

"From 02.07.2015 To 09.09.2015"
GREECE - TRIESTE
Patras
Igoumenitsa
Ancona
Ravenna
Trieste

Prettige vacantiedagen
Johannes
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Minoan Lines- Triest 2.7. - 16.9 JohannesGR 1 2.460 08 July 2015, 18:27
Laatste bericht: Patrick
  Triest-Patras v.v. van Minoan JohannesGR 13 8.956 12 March 2013, 22:26
Laatste bericht: iakovos

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)