Grieksegids nieuws
Gezocht Zorba de Griek afbeelding hr
#1
Wie kan mij op weg helpen? Ik wil deze afbeeldingen graag op linnen laten drukken, maar kan alleen afbeeldingen in lage resolutie vinden. Iemand enig idee hoe ik aan hoge resolutie beelden kan komen? Alternatief is een poster, ook daarvoor zijn tips welkom. Dank voor jullie meedenken.

[Afbeelding: xljtpd.jpg]

[Afbeelding: 2nk5mf.jpg]

[Afbeelding: 2146uc3.jpg]
Quote
#2
Wat is de minimale resolutie die je zoekt Brandaki?
Ik vind er wel van 1200x434px of is dat toch te klein?
Quote
#3
Dank je Ger, ik wil hem laten printen op canvas minimaal 60x 40 dus denk dat dit dan te klein is. Inmiddels wel de poster gevonden. Maar zou het zo leuk vinden om ze alle drie op canvas te laten printen, evt. dan iets kleiner formaat. Kreeg ook nog een tip van een fotostock bureau waar je afbeeldingen kunt kopen, kijken of die iets hebben.
Quote
#4
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#5
(29 April 2015, 12:37)Aleko schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Die foto's zijn helaas ook allemaal van te lage resolutie Aleko.......
Quote
#6
Ik heb de film, wie niet? Maar een goede foto: mail eens naar 20th century fox, die de film indertijd heeft uitgebracht. Kan je zomaar iets goeds opleveren:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Succes!
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#7
Brandaki, ik heb je laatst nog een link gestuurd over de film van Zorba de Griek in het Engels met Griekse ondertitels, heb je daar nog wat aan gehad.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#8
(29 April 2015, 17:43)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Brandaki, ik heb je laatst nog een link gestuurd over de film van Zorba de Griek in het Engels met Griekse ondertitels, heb je daar nog wat aan gehad.

Over het hoofd gezien Arthur, sorry, had alleen de bol.com link gezien. Super, ga hem bestellen!!
Quote
#9
En inmiddels gevonden!
Quote
#10
Digitaal, @Brandaki, of een fysieke versie?
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#11
Digitaal Johan
Quote
#12
Oké, heb je voor mij het webadres, of is het aankoop?
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Zorba de Griek Brandaki 1 2.452 14 April 2015, 10:49
Laatste bericht: Arthur
  Filmmaker "Zorba de Griek" overleden Ger 0 2.581 25 July 2011, 19:01
Laatste bericht: Ger

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)