Minoan-perikelen
#5
(07 May 2015, 12:42)Patrick schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




1 van mijn stelregels bij het eilandhoppen in Griekenland is: Plan nooit om van het ene naar het andere eiland te gaan op 1 Mei. Gegarandeerd problemen want altijd staking. Bij lijnen over lange afstanden geeft dat natuurlijk ook nog repercuties op de uurschema's de dagen nadien.

Inderdaad, Patrick, dat heb ik enkele jaren gelden ook ondervonden. En toen hebben ze er mij bij uitgelegd dat het de gewoonte is/wordt om te staken op 1 mei. We hebben toen maar het aangename aan het nuttige gekoppeld, en we zijn die dag naar het Syntagmaplein getrokken, waar een demonstratie was van de vakbond PAME. Ons was het vooral te doen om het optreden van een bekende Griekse zanger (kan nu op de naam niet komen) op dat plein. Wat zeer sfeervol was  Rolleyes .
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote


Berichten in deze discussie
Minoan-perikelen - door JohannesGR - 06 May 2015, 19:01
RE: Minoan-perikelen - door Patrick - 06 May 2015, 19:47
RE: Minoan-perikelen - door Beems - 07 May 2015, 09:18
RE: Minoan-perikelen - door Patrick - 07 May 2015, 12:42
RE: Minoan-perikelen - door vlagreco - 07 May 2015, 13:07
RE: Minoan-perikelen - door vlassada - 09 May 2015, 13:06

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)