Wie gaat met grote bus/bestelwagen terug naar NL
#1
Goede avond

Mijn Oostenrijkse buurman kwam met de vraag of ik iemand weet die zijn Quad vanaf Kreta terug naar Jenbach, Tirol kan brengen  Huh
Nu was er een tijdje geleden iemand die naar Kreta kwam en vlak voor vertrek vroeg of iemand nog wat had mee te geven  Angry
Misschien is zij geinterreseerd in deze terug lading, het is in iedergeval wat Big Grin
Of iemand anders die wat weet, alle suggesties zijn welkom.
Bijvoorbaat dank. 
Quote
#2
Hè Dik,
Ik weet dat er hier in de buurt een Duitser zit die spullen meebrengt tot aan zeg mar zuid-Duitsland. Ik zal vragen wie wat en hoe en laat het je weten. Misschien is Nomad ook wel een idee, die rijden op Engeland .
Quote
#3
Hallo Dik,

Wij vervoeren al meer dan 25 jaar met vrachtautogroupage goederen van Rotterdam naar Athene en terug. Zakelijke als prive-goederen. Onze agent in Athene verzorgd aflevering op alle locaties. Ook de eilanden.

Voor meer info verwijzen we graag naar onze website
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




of via Facebook:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




.

Wij staan graag tot uw dienst voor vragen of info!
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Transport naar Lefkas i.v.m lege bus. Alex 0 6.536 04 October 2012, 20:50
Laatste bericht: Alex
  Wie gaat er in februari naar Kos? Caroline 3 8.168 12 December 2011, 22:34
Laatste bericht: Caroline

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)