70 mensen problemen in Samaria
#1
Bron:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







A big operation was set up by forestry workers and guards in Samaria Gorge, in order to rescue 70 tourists, who were “trapped” in several places, due to bad weather.

The stream which crosses the gorge filled with water, due to morning rain.
More than 50 tourists were rescued by forestry workers and residents of Agia Roumeli and led to the abandoned village of Samaria.
Also, guards of the gorge rescued 20 tourists from other places of the gorge.
The stream in “Portes”, the most famous point of the gorge, is almost impassable.
All tourists will spend the night in Samaria village, because the Weather National Service predicts more rain during the night.
Samaria Gorge will remain closed tomorrow, Wednesday, May 13, while the ongoing situation in the gorge is assessed.
Vandaag op vele plekken in west Kreta enorme buien, soms gepaard met onweer.
Uiteraard was ik net even met de scooter onderweg.....
Quote
#2
We heben hier op Samos momenteel een staartje ....
Quote
#3
Ook bij goed weer komen volgens mij mensen in de problemen in de Samariakloof. Enkele jaren geleden hebben we hem in omgekeerde richting gewandeld, van beneden naar boven. Overigens ook goed te doen. Het was in het hoogseizoen en de hele meute loopt je tegemoet. Maar zelfs aan het eind van de dag, toen we bijna boven waren, kwamen we nog mensen tegen die al die tijd aan het lopen waren maar nog een heel stuk voor de boeg hadden. Ze liepen voetje voor voetje, veel oudere mensen, ik vraag me af hoe ze het halen. Misschien worden aan het eind van de dag met ezels naar beneden gebracht. Volgens mij zijn er veel meer mensen die in de problemen komen dan je normaal hoort.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Samaria Kloof metaxa 33 6.303 12 October 2021, 20:29
Laatste bericht: El Greco
  Ferry problemen Antikythira Hilde 63 16.921 28 October 2017, 13:55
Laatste bericht: Patrick
  Veel mensen verdronken dit seizoen. chris 14 5.558 22 September 2016, 16:25
Laatste bericht: Leo
  Samaria kloof opent vroeg chris 0 1.945 14 April 2016, 10:54
Laatste bericht: chris
  Samaria kloof Arthur 0 2.206 28 April 2015, 10:37
Laatste bericht: Arthur
  Samaria kloof, The Lazy way hiker 2 4.504 11 April 2011, 09:22
Laatste bericht: martineprest

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)