Welke vervoerder naar Kreta?
#1
Goedendag,

Weet iemand welke vervoerder naar Kreta betrouwbaar is?
Natuurlijk heb ik eerst alle berichtjes gelezen op dit forum die daar over gaan maar opvallend is dat ze niet allemaal meer bestaan...
Op welke kosten moet je tegenwoordig (2015) rekenen voor een 20ft container?

Groet,
Ed.
Quote
#2
Geachte Ed,

Wij vervoeren al meer dan 25 jaar met vrachtautogroupage goederen van Rotterdam naar Athene. Zakelijke als prive-goederen. Onze agent in Athene verzorgd aflevering op alle locaties. Ook de eilanden. Voor meer info verwijzen we graag naar onze website
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




of via Facebook:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




.
Wij staan graag tot uw dienst voor vragen of info!
Quote
#3
Goede morgen Ed,

Jouw vraag is niet te beantwoorden, want van waar naar waar wil je vervoeren????
Wil je gelijk je auto meenemen, zodat je die hier als huisraad gratis kan invoeren, heb je al snel een 40 ft container nodig,
kosten hangen ook af van de bereikbaarheid, in NL en Belgie is het niet zo moeilijk maar in Griekenland WEL !!!!
Zelf betaalde ik voor het ZEE transport 11 jaar geleden vanaf Rotterdam, container gaat dan per binnenschip naar Antwerpen en via Pireaus naar Herhalkion € 700,--
MAAR....  dan komen er nog handling kosten, douane document, transport en verzekering bij.
Om maar niet over verpakkingskosten te spreken, als je handig bent behoef je niks te verpakken in een container, alleen het GOED stuwen is wel belangrijk,
ook krijg je meestal maar 2 uur de tijd, en dat is te weinig, het heeft mij een hele zondag gekost, maar door mijn connecties heeft dat en het vervoer niks gekost.
Niet iedereen heeft dit, dus dat kan ook nog oplopen.
Mocht je nog meer vragen hebben, stuur je een PB of stel het hier, kunnen ook andere van leren.
succes ermee
Dik
Quote
#4
Goede avond Ed,

Vervoeren jullie nog steeds naar Athene, ook containers? Ben op zoek naar een vervoerder die containers van huis naar huis vervoerd naar Kreta
Quote
#5
Hier staat een contactformulier waarmee je ze kan bereiken:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#6
Ik zou eerst even bellen,  het contact formulier werkt niet altijd, ik heb eens een offerte opgevraagd voor een kist van 6.5 x 2.4 x 2 meter, na 4 weken maar eens gebeld,  hij zij dat heel veel mails in de spambox terecht komen en ze hebben geen tijd om al die berichten te lezen, ook de serieuze niet.
Ze hebben de opdracht niet gekregen.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)