Foto west kreta
#1
Foto komt ons bekend voor Big Grin

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
(30 May 2015, 08:33)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Foto komt ons bekend voor Big Grin

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Bedankt voor de tip Metaxa; ik heb de foto inmiddels verwijderd en vervangen door een andere. Het is natuurlijk niet de bedoeling om foto's in te zenden die niet zelf zijn gemaakt om zo mee te dingen naar de titel 'foto van het jaar'.


Naschrift moderator 10:27 uur:
Grek heeft onomstotelijk kunnen aantonen dat de foto wel degelijk door hem is gemaakt. Mijn excuses voor het misverstand; de foto is de gehele week 'foto van de week'.
Quote
#3
de foto mag er staan is door mij persoonlijk gemaakt in theriso in 2005
Quote
#4
[Afbeelding: nb2jj5.jpg]grieksegids gebruikt de foto's van mij ,omdat ik toen een foto wedstrijd mee heb gedaan,waar deze ook door mij is ingezonden
dus ik hoop dat hij weer terug geplaatst  gaat worden als foto van de week,het zijn dezelfde mensen als mijn foto die ik gebruik op deze site

ik heb in kreta meer dan 60.000 foto's gemaakt in de loop der jaren,grieksegids mag ze gebruiken maar,ik ben de maker 
de foto die ik gebruik op deze site bij mijn naam was toen de winende foto in 2005
de 2 mensen zijn hellaas alle twee overleden arthemis is 100 geworden en maria 92
wij bezoeken 2x per jaar hun graf in theriso

[Afbeelding: qn2qlh.jpg]


[Afbeelding: 29zx5yc.jpg]
Quote
#5
de tekst bij de foto is ook van mij,had toen de naam chara ,daarna speedrazor,grek ,ze komen veel voor op de griekse site's

Links: Dit echtpaar heeft een cafe in de bergen, ze schenken ons een zelf gemaakte raki in, ben wel wat gewend, maar deze was wel heel erg sterk. maar het was leuk weer eens een praatje te maken met de twee oudjes. (96 jaar was de man) mooi om zo oud te kunnen worden. Foto van Chara

kijk maar op mijn site staan veel foto's op van dit echtpaar,en van kreta zelf
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#6
(30 May 2015, 10:10)grek schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




de tekst bij de foto is ook van mij,had toen de naam chara ,daarna speedrazor,ze komen veel voor op de griekse site's

Links: Dit echtpaar heeft een cafe in de bergen, ze schenken ons een zelf gemaakte raki in, ben wel wat gewend, maar deze was wel heel erg sterk. maar het was leuk weer eens een praatje te maken met de twee oudjes. (96 jaar was de man) mooi om zo oud te kunnen worden.  Foto van Chara

kijk maar op mijn site staan veel foto's op van dit echtpaar,en van kreta zelf
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Klinkt absoluut overtuigend Grek, je foto is de gehele week 'foto van de week'.
Leuk ook die pagina over dit echtpaar in Theriso; mijn complimenten hoor!
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#7
inderdaad, zelf heb ik ook foto's aan de griekse gids gestuurd, was met grieks pasen 2004, staan er nu nog op...
Quote
#8
Wat ons betreft grote kanshebber Foto v/h jaar  2015 goedgedaan   wij vonden het altijd al een heel mooie foto !
Quote
#9
hier nog een foto van het echtpaar ui theriso
ze hadden bijna niets en gaven alles

[Afbeelding: 9ppfsy.jpg]
Quote
#10
Mooie foto's, compliment.

En...., gelukkig maar dat je hebt kunnen bewijzen dat je ze zelf hebt gemaakt! Wink
Bart0riste's signatuur Een vooroordeel is een mening die doorgaans niet op feiten is gebaseerd.....
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Foto van de week wordt Foto van de maand Ger 5 3.855 12 April 2023, 14:51
Laatste bericht: Ger

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)