inboedel verhuizen naar Ahtene
#1
Beste iedereen,
binnenkort verhuis ik voorgoed naar Griekenland het enige probleem is nog mijn inboedel naar daar krijgen voor een redelijke prijs,de prijzen die ik tot nu toe heb gehoord zijn ver buiten mijn budget en ook de inboedel niet waard,ik heb ongeveer nog tien dagen om iets te regelen en dan verloopt mijn huur in belgie en sta ik dus op straat bij wijze van spreken,
 de inboedel moet van antwerpen naar Annavyssos 60 km van Athene,het zou geweldig zijn als ik de prijs met iemand kon delen of iemand vond die een vracht vanuit griekenland hier moet komen lossen en voor een redelijke prijs het mijne daar wil afleveren,of iemand die wil rijden met zijn eigen camionette ?ik sta momenteel een beetje blok, en weet niet wat ik best doe ,kan iemand hier omtrnt raad geven aub? de spullen die ik wil verhuizen zijn ongeveer een halve garagebox vol waarvan het grootste deel in bananendozen zit verpakt.
Alvast bedankt,
 groetjes Zaaraia
Quote
#2
Zaaraia.
Dit is een veelvoudig terugkerende vraag op dit forum.
Kijk even bij Welke vervoerder naar Kreta gepost door Ed Edje op 22-05-2015 en dan met name naar de reactie van ATHL.
Wellicht kunnen zij je verder helpen met dit transport.
Veel succes en een fijne toekomst toegewenst in Griekenland.
Damiaatje's signatuur Je hoeft de top niet te bereiken, halverwege de berg is het uitzicht ook fantastisch.Big Grin

Als je met twee voeten op de grond blijft staan, kom je geen stap verder. Cool
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  inboedel verhuizen naar griekenland reggie 17 8.474 07 December 2017, 16:47
Laatste bericht: reggie
  Verhuizen vanuit Griekenland. Keesklok 2 7.526 18 August 2014, 11:43
Laatste bericht: Keesklok

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)