Motoren
#1
Eén deze dagen komen de Hells Angels richting Greece, met name in Igoumenitsa. Mij werd gezegd dat het een groot aantal zal zijn. volgens de Beurgevader doen zij ook Perdika aan !!!.

We wachten het af. 

Gr. uit Perdika.
Quote
#2
Als je die jongens ziet kun je meteen even vragen of ze nog wat kalasjnikov's en raketwerpers in de aanbieding hebben, in zuid Limburg hebben ze de vorige week genoeg in beslag genomen om een oorlog te beginnen. Big Grin
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#3
Nou het viel wel mee, het waren er 25, ik wilden daar een foto van schieten, van de groep, maar dat vond hij geen goed idee. Ralf een leider van de groep vroeg of er ergens een zwembad was en of dan wel de zee. Ik vertelde hem dat wel te weten, maar raden hen aan naar Karavostatie te gaan. Verder geen bijzonderheden.

Gr uit Perdika
Quote
#4
De groep Hells Angels, zijn vertrokken, dit eergisteren al, maar kreeg vandaag te horen dat er twee personen, door een ongeval niet de reis konden voort zetten. Eén ervan is overleden en de ander is naar het ziekenhuis overgeplaatst in Ioanina.

Gr uit Perdika
Quote
#5
Beste lezers, het was me het avondje wel. Bij Sakis geweest (eten) en dan hoor je weer zeer veel dingen, als het om Greece gaat. We zagen het alweer licht worden en waren lang nog niet uitgepraat.

Waar anders dan bij Sakis ( eigenlijk overal wel) houd men alles in de gaten hoe het gaat lopen de komende dagen weken maanden of jaren. Het waren harde woorden die op de tafel kwamen. Mijn gesprek met hen liep soms hoog op. Ter discussie kwam o.a de drachmen en pensioenen.

Hoe anders zou het moeten. Ik sprak met een leraar die met zijn 45 jaar al met pensioen kon gaan en elke maand 1700 € ontving. Hoe krom is dat ?. Daarbij kreeg de beste brave man ook nog eens geld mee om iets op te bouwen !!.

Dit zomaar ff een gedeelte van het gesprek. Ook de regering kwam er niet best van af. Al met al kreeg ik de neiging om het gesprek te kappen en vervolgens werd er nog drankje genomen, in de vorm van een een drankje waar we mee begonnen zijn.

Gr uit Perdika
Quote
#6
(17 June 2015, 10:44)papajani schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Beste lezers, het was me het avondje wel. Bij Sakis geweest (eten) en dan hoor je weer zeer veel dingen, als het om Greece gaat. We zagen het alweer licht worden en waren lang nog niet uitgepraat.

Waar anders dan bij Sakis ( eigenlijk overal wel) houd men alles in de gaten hoe het gaat lopen de komende dagen weken maanden of jaren. Het waren harde woorden die op de tafel kwamen. Mijn gesprek met hen liep soms hoog op. Ter discussie kwam o.a de drachmen en pensioenen.

Hoe anders zou het moeten. Ik sprak met een leraar die met zijn 45 jaar al met pensioen kon gaan en elke maand 1700 € ontving. Hoe krom is dat ?. Daarbij kreeg de beste brave man ook nog eens geld mee om iets op te bouwen !!.

Dit zomaar ff een gedeelte van het gesprek. Ook de regering kwam er niet best van af. Al met al kreeg ik de neiging om het gesprek te kappen en vervolgens werd er nog drankje genomen, in de vorm van een een drankje waar we mee begonnen zijn.

Gr uit Perdika

Ach zo "Grieks" is dat niet hoor. Kan hier in België ook en hoogstwaarschijnlijk in Nederland ook. Mijn "nieuwe" schoonzus die een functie als lerares had is op haar 38 op pensioen kunnen gaan met een behoorlijk "maandloon". Ondertussen is zij 60.... Dodgy
Je kan er zelfs niets van/over zeggen want het "systeem" is er voor uitgevonden.
Quote
#7
Te gek voor woorden. Mijn man dacht altijd dat hij er na 40 dienstjaren bij dezelfde baas uit kon (57 jaar), mag nu nog 10 jaar blijven tot zijn 67ste.... Huh

Cornelios hoe is het in Parga. Is het drukker of rustiger dan vorig jaar? Toen was je er volgens mij in dezelfde tijd.
Quote
#8
Hi, ik was gisteren weer in Parga en het viel mij inderdaad op, dat het best wel druk was, gezellig druk. Vele uit de Balkan. Maar om 22.00.u. is het weer rustig.

Morgen bezoek ik wederom Parga en zal het wel een gesprek worden over de sport, In 2005 heb ik een jeugd plan gemaakt (voetbal in Holland) en misschien is het daar nog bruikbaar.

Bij takatakanman was het erg druk, en dat kwam mede, omdat daar live muziek was.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)