Peiling: Het toerisme in Griekenland is naar mijn mening in vergelijking met vorige jaren:
Je hebt geen toestemming om te stemmen in deze peiling.
Behoorlijk afgenomen
26.98%
17 26.98%
Iets afgenomen
26.98%
17 26.98%
Ongeveer gelijk gebleven
14.29%
9 14.29%
Iets toegenomen
19.05%
12 19.05%
Behoorlijk toegenomen
12.70%
8 12.70%
Totaal aantal stemmen: 63 stem(men) 100%
* Je hebt op deze optie gestemd. [--]

Toerisme Griekenland: meer of minder?
#1
Terwijl er in de verschillende media berichten verschijnen dat het aantal vakantiegangers in Griekenland dit jaar veel groter is dan afgelopen jaren, hoor ik van kennissen en lees ik op fora dat het dit jaar véél rustiger is dan eerdere jaren. Wat klopt er nu? Ik hang er even een kleine peiling aan in de hoop dat Oríste-leden die dat kunnen vergelijken -al op vakantie zijn(geweest) óf er wonen- dat uit hun eigen ervaring vertellen. Uiteraard wel vergelijkbare periodes (voorseizoen) met elkaar vergelijken.

Dus, wat is jouw mening over het toerisme in Griekenland op dit moment?

(even naar boven scrollen om de peiling te kunnen zien)
Quote
#2
Hier om Kato Gatzea (camping Hellas) is het komen en gaan van verschillende Nationaliteiten, ook in Kala Nera is/was het druk.
3 weken geleden waren wij in N. Panteleimon, daar waren ook meer buitenlanders dan 3 jaar geleden. Onderweg hebben we veel bussen gezien met Nederlanders erin die een rondreis maakte. Ook zijn er steeds meer mensen , die niet meer met de veerboten gaan maar over land. Dit is onze ervaring weet niet hoe het in de rest van Griekenland is
Quote
#3
Ik zie dat het bij de (méér dan) talrijke bontwinkels hier op Kreta nog pijnlijk stil is! 

Voorteken....?

[Afbeelding: x8tnm.jpg]
Bart0riste's signatuur Een vooroordeel is een mening die doorgaans niet op feiten is gebaseerd.....
Quote
#4
Tot nu toe is het bar rustig, er zijn hotels die normaal 1 mei open gaan en nu pas 1 juli, het komt vooral door de russen die het massaal laten afweten door de voor hun dure euro
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#5
Van 15/5 tot en met 23/5 waren we in Griekenland.
Voor het merendeel van de overnachtingen op het eiland Skyros, waar het sowieso kalm is in het voor- en naseizoen. Ook ditmaal. Het was er echt zoeken naar gelegenheden die open waren, om er een stukje te kunnen eten.
Maar we waren ook op Evia (in toch wel het relatief toeristisch Eretria): vrij kalm. Toen we er 's avonds aan de kade gingen eten, was het zeeeer rustig.
De laatste anderhalve dag waren we op het vasteland, in Nea Makri/Marathonas. Ook daar vrij rustig. We zagen dat de meeste gelegenheden waren open, maar in sommige was er helemaal geen volk.
Nu ja, zoals gezegd, nog steeds het relatief vroege voorseizoen. Maar in de vergelijkbare periode (midden mei) dat we een uitgebreider dagen in Eretria waren, vonden wij dat er toen meer vakantiegangers waren dan nu.
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#6
En @Vlagreko wat vond 'onze' Roos van de huidige situatie op hun eiland? Ik ben eigenlijk wel benieuwd, (en misschien nog wel wat Oriste-leden), naar haar mening/ervaring.
Bart0riste's signatuur Een vooroordeel is een mening die doorgaans niet op feiten is gebaseerd.....
Quote
#7
Op Lesbos (Skala Kallonis) vonden wij het drukker met vogelspotters dan vorig jaar.
Vanaf half april hebben wij veel huurauto's/busjes zien rijden en 's avonds was het gezellig druk op de platia en de restaurantjes deden goede zaken.
Een goed hotel bekend bij vogelspotters was zelfs volgeboekt.

Ook nu is het gezellig druk en zien wij geregeld toeristen op de fiets of wandelaars naar Kallonis langs ons huis in Kerami komen.

Groet, Elena
Quote
#8
na 3 weken in NL te zijn geweest, vandaag naar het strand in Platanes, bij Rethymon.
Het was er ook stil, er zijn nog steeds accommodatie die nog niet open zijn.
Ook is daar vlakbij een groot complex over gegaan naar de Russen, alleen die paar die er nu zitten schijnen er zo;n zooitje van te maken Angry
dat oude vaste Duitse en Hollanders om overplaatsing gevraagd hebben Huh
Quote
#9
Op Samos is het redelijk druk. Veel (oudere) Scandinaviërs.
Quote
#10
wij zijn nu 2 weken terug van de Pilion.
Maar was inderdaad erg rustig . Op Volos luchthaven stapte welgeteld 50 personen uit het vliegtuig de rest vloog door naar Kefalonia alhoewel het vliegtuig niet vol zat.
Met terug komen dito.
De excurcies gingen niet door te weinig mensen ...jammer is dat daty dan.
Quote
#11
Op Rhodos was het behoorlijk rustig: ook accommodaties nog steeds niet open. Voor hun eigen gevoel lopen ze minimaal een maand achter. De afgelopen week werd het wel iets drukker, maar geen vergelijk met vorig jaar. Wij vlogen met Aegean (pas gestart). Op de heenweg 92 mensen in het vliegtuig en op de terugweg rond de 100. Veel te weinig nog. Hopelijk wordt ook dat beter.
Quote
#12
Zijn vandaag aangekomen op Nisyros. Autoverhuurder die ook excursies vanuit Turkije regelt, zei dat het voor het ogenblik ongeveer 50% kalmer is dan vorig jaar. Mei 2014 had hij 14 excursieboten uit Turkije, in Mei dit jaar 5. Vanuit Kardamena, Kos vandaag toch 5 boten vol met 'dagtrippers'.

In Rhodos verbleven we halfweg Ialissos en Kremasti en bezetting was zo'n 40%. Yiannis, de uitbater, had het vooral moeilijk met de afzeggingen van Russen die dat zonder boe of ba doen de dag voor aankomst.
Op Tilos waren wel wat toeristen, voornamelijk ook oudere Scandinaven en Britten. Deze morgen stapten dan ook weer zo'n 70-80 van de 'Highspeed' en waar we verbleven zat het vol.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#13
Ik ben benieuwd hoe Cornelios het in Parga ervaart en wat de hotel/appartement/restaurants eigenaren vinden. Cornelios heeft daar met veel mensen contact en kan vast wel het één en ander vertellen.
Quote
#14
(03 June 2015, 20:08)Bart0riste schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




En @Vlagreko wat vond 'onze' Roos van de huidige situatie op hun eiland? Ik ben eigenlijk wel benieuwd, (en misschien nog wel wat Oriste-leden), naar haar mening/ervaring.

Ditmaal hebben we met Roos niet echt heel veel over de politieke en financiële situatie gesproken. De thematiek kwam wel sporadisch aan bod, maar niet 'as such'. Het gaat goed met Roos, haar man, en haar beide kinderen. Maar je ziet wel dat bij hen zowat dagelijks de bekommernis en de grote vraagtekens over de toekomst spelen. Wat als het (nóg) veel slechter zou gaan? Wat indien het niet goed komt tussen Griekenland en 'de instellingen'? Maar vooral: wat met de toekomst van hun kinderen?
De man van Roos was trouwens (samen met anderen) ijverig bezig om een Franse reisorganisatie proberen te overtuigen van de troeven van het eiland Skyros, om zo het toerisme wat te kunnen opkrikken. 
Wat ik ook wel merk: opperbeste mensen, met een goed hart om zo veel mogelijk anderen proberen te helpen, maar ik heb het gevoel dat ze al ietsje 'moe' beginnen te worden van het constante strijden om de positieve dingen van Griekenland en vooral de échte gang van zaken in het licht te kunnen stellen, tegenover de eenzijdigheid van de westerse media. Blijven strijden, vooroordelen ontkrachten, en de realiteit vooropstellen, al vele jaren aan een stuk... dat vraagt veel van een mens!
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#15
(04 June 2015, 22:40)vlagreco schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(03 June 2015, 20:08)Bart0riste schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




En @Vlagreko wat vond 'onze' Roos van de huidige situatie op hun eiland? Ik ben eigenlijk wel benieuwd, (en misschien nog wel wat Oriste-leden), naar haar mening/ervaring.

Ditmaal hebben we met Roos niet echt heel veel over de politieke en financiële situatie gesproken. De thematiek kwam wel sporadisch aan bod, maar niet 'as such'. Het gaat goed met Roos, haar man, en haar beide kinderen. Maar je ziet wel dat bij hen zowat dagelijks de bekommernis en de grote vraagtekens over de toekomst spelen. Wat als het (nóg) veel slechter zou gaan? Wat indien het niet goed komt tussen Griekenland en 'de instellingen'? Maar vooral: wat met de toekomst van hun kinderen?
De man van Roos was trouwens (samen met anderen) ijverig bezig om een Franse reisorganisatie proberen te overtuigen van de troeven van het eiland Skyros, om zo het toerisme wat te kunnen opkrikken. 
Wat ik ook wel merk: opperbeste mensen, met een goed hart om zo veel mogelijk anderen proberen te helpen, maar ik heb het gevoel dat ze al ietsje 'moe' beginnen te worden van het constante strijden om de positieve dingen van Griekenland en vooral de échte gang van zaken in het licht te kunnen stellen, tegenover de eenzijdigheid van de westerse media. Blijven strijden, vooroordelen ontkrachten, en de realiteit vooropstellen, al vele jaren aan een stuk... dat vraagt veel van een mens!
Ik heb veel respect voor de strijdenden die zich inzetten voor Griekenland. Roosmarijn, Yiorgos van de Griekse Gids, Ingeborg Beugel en nog vele anderen. Op onze Facebook pagina plaatste ik voor zoveelste keer het logo van "Give Greece a Chance" Dit logo en link staat al jaren op onze website. Het betreft een Griekse website. Vandaag ontving ik voor het eerst negatieve reacties uit onverwachte hoek: van Grieken zelf! Het lijkt erop dat met het spelen van het eindspel, volkeren tegen elkaar worden uitgespeeld. Alleen: dit is geen spelletje "Mens erger je niet"!
Quote
#16
Ik ben nu op Lesbos in Petra en ik vind dat het hier minder druk is dan de voorgaande jaren dat ik hier was. Ik hoor ook geluiden dat er veel reizen geannuleerd worden vanwege de vluchtelingenproblematiek. Dit is echt niet nodig. Ondertussen hebben we wel een heerlijke vakantie en genieten weer elke dag (ondanks de regen gisteren)? van dit mooie eiland
greece67's signatuur zwaaivlag
LIVE YOUR LIFE! YOU ONLY HAVE ONE!

Quote
#17
(10 June 2015, 06:41)greece67 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik ben nu op Lesbos in Petra en ik vind dat het hier minder druk is dan de voorgaande jaren dat ik hier was. Ik hoor ook geluiden dat er veel reizen geannuleerd worden vanwege de vluchtelingenproblematiek. Dit is echt niet nodig. Vooral de Duitsers laten het hier afweten. Ondertussen hebben we wel een heerlijke vakantie en genieten weer elke dag (ondanks de regen gisteren)? van dit mooie eiland
greece67's signatuur zwaaivlag
LIVE YOUR LIFE! YOU ONLY HAVE ONE!

Quote
#18
(10 June 2015, 06:41)greece67 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik ben nu op Lesbos in Petra en ik vind dat het hier minder druk is dan de voorgaande jaren dat ik hier was. Ik hoor ook geluiden dat er veel reizen geannuleerd worden vanwege de vluchtelingenproblematiek. Dit is echt niet nodig. Ondertussen hebben we wel een heerlijke vakantie en genieten weer elke dag (ondanks de regen gisteren)? van dit mooie eiland

de prijzen van de Lastminutes zegt genoeg Dodgy

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#19
Metaxa, ik denk dat je daarmee de spijker op zijn kop slaat. Er zijn veel meer lastminutes dan verleden jaar én goedkoper. En veel naar Lesbos viel mij op. Verleden jaar wilde ik naar Lesbos en toen kon ik niets vinden die kant op.
Quote
#20
Ik heb eergisteren (maandag) nog een foto toegezonden gekregen van het zonovergoten strand in Makri Gialos. Strandstoelen/zetels stonden er wel maar deze waren allemaal leeg. De persoon die de foto getrokken had schreef er toevallig ook bij: waar zijn de toeristen?
Quote
#21
Ik vind het hier ook veel rustiger dan een aantal jaren geleden in deze omgeving
Platanias en Agia marina waar wij nu zijn
Veel standbed plaatsen helemaal leeg, ook veel eettentjes waar geen kip in zat
Maar ja er zijn er zo overdreven veel van en vooral veel van die standaard tentjes...
Van de week toch maar weer even naar Platanias toe om weer even een paar familie restaurants te bezoeken ,die ons goed bevielen een aantal jaren terug.....
Quote
#22
Ik zie dat het reisadvies voor Egypte is aangescherpt na een zelfmoordaanslag in Luxor. Dat zou voor Griekenland weer gunstig kunnen zijn.
greece67's signatuur zwaaivlag
LIVE YOUR LIFE! YOU ONLY HAVE ONE!

Quote
#23
Hier op het strand in Kalyves wel wat mensen maar veel rustiger dan de jaren ervoor. Ook in Almyrida is het dit seizoen stukken rustiger. Taverna's ook vrij leeg in de avonduurtjes. Jammer voor alle mensen die een horeca-gelegenheid hebben. Iedereen heeft toch uitgekeken naar het nieuwe zomer-seizoen. hmmm
De Haarlemse mug.'s signatuur Als je met beide benen op de grond blijft staan, kom je geen stap verder.
Quote
#24
Als het in juni veel regent in NL/België/Duitsland enz., gaan mensen last minutes boeken naar de zon.........
Quote
#25
Smile 
Wij waren op Samos van 22 mei tot 5 juni. Ik vond het erg rustig, maar dat komt omdat het nog zo vroeg in het jaar is, volgens mij. De tweede week was het al wat drukker.
Quote
#26
De laatste jaren wordt iedere keer de vraag gesteld hoe het met het toerisme gaat in Griekenland en iedere keer is de conclusie dat het minder wordt. En iedere keer valt het mee aan het eind van het seizoen, zo zal het dus dit jaar ook gaan. Die last minutes zeggen niets en zijn veelal fake.
Quote
#27
Hoe zo fake ? Die kun je echt gewoon boeken. Ik maak wel eens proefboekingen ;)
Quote
#28
(11 June 2015, 17:02)Vito schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hoe zo fake ? Die kun je echt gewoon boeken. Ik maak wel eens proefboekingen ;)

Inderdaad, vrijwel alle vakanties die ik in de afgelopen 12 jaren boekte waren last-minutes voor zéér aantrekkelijke prijzen. Een enkele keer was ie net voor m'n neus weggekaapt. Werkt prima kan ik uit eigen ervaring zeggen.
Quote
#29
Wat ik bedoel met fake, is dat de prijs feitelijk niet lager is. Wanneer je prijsverschil ziet, betekent dat meestal de 'normale' prijs te hoog is en de last minute prijs de feitelijke prijs is.
Quote
#30
Ik kan Corfu half mei 2015 niet vergelijken met 2014 want toen was ik er niet... Ons vliegtuig zat wel helemaal vol en ik vond de restaurants waar wij waren op Ag.Gordios redelijk gevuld. Maar er was ook nog wel e.e.a. dicht, waarvan de meesten wel bezig met de laatste klussen om open te gaan. Wat de last-minutes betreft: die zijn echt wel echt hoor. Ik boek voor onze vakantie in september meestal op tijd voor de volle mep (dit jaar wél meer vaste klantenkorting dan eerder), en zie soms met spijt de prijzen die dan in augustus voor hetzelfde appartement staan. Maar ik heb geen zin in de gok dat de plek waar ik heen wil toch vol zit want ook dat heb ik in het verleden wel gehad.
Quote
#31
Precies, Ingrid. Appartementen incl vliegreis die nu voor € 149,- tot 199,- aangeboden worden, dat zijn echt wel lastminutes, want je maakt mij niet wijs dat dat de normale prijs is.
Quote
#32
Het eerste vliegtuig naar Skiathos-Kavala op 6 mei is niet vertrokken wegens te weinig belangstelling. 13 mei dus eerste Nederlanders op Skopelos-Skiathos-Thassos.
Skiathos werd vanaf 24 mei drukker. Zoiets als vorig jaar denk ik. Veel Engelsen.
Yiannakis's signatuur με την Ελλάδα εγώ ξυπνάω και κοιμάμαι.....

SAB SKY 4900 HD FTAC -  Triax Schotel  78/80 cm. op Moteck SG 2100A Diseqc 1.2 motor -  Single uni  LNB
Quote
#33
(11 June 2015, 18:59)connie schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wat ik bedoel met fake, is dat de prijs feitelijk niet lager is. Wanneer je prijsverschil ziet, betekent dat meestal de 'normale' prijs te hoog is en de last minute prijs de feitelijke prijs is.

Als je geld kan verdienen met pakketreizen voor dit soort prijzen 
, waarom is daar nog niemand mee begonnen?
Misschien een gat in de markt Smile
Quote
#34
Tussenstand na 26 meldingen:

Ruim 60% signaleert een daling van het aantal Griekenland-bezoekers (35% flinke daling; 27% een kleine daling)
20% ziet geen noemenswaardig verschil t.o.v. voorgaande jaren en
20% ziet zelfs een kleine steiging vergeleken met andere jaren.

Persoonlijk denk ik dat behoorlijk wat vakantiegangers (en dan voornamelijk mensen die niet zoveel met het land hebben, dus normaliter niet specifiek Griekenland kiezen) het land dit jaar zullen mijden gezien de onzekere situatie in het land. Dat hoor ik ook regelmatig, zowel in m'n kennissenkring als ook in de reacties op artikelen in de media.

En ja, wees nou eerlijk, de berichten over de huidige en toekomstige onzekere situatie over het land zijn nou niet bepaald uitnodigend te noemen:
Voortdurende deadlines, het land gaat uit de Euro of blijft er misschien toch weer in, eventueel faillissement, bakrun - geldautomaten leeg, vertragingstactiek door Griekse regering, ja ik zag zelfs een stuk over een mogelijke staatsgreep in Griekenland voorbij komen. En dan nog het trieste  verhaal van de vluchtelingen die op veel eilanden aanmeren.
Begrijp me goed, dat vind niet ík, maar ik denk wel dat dit voor velen een reden is om het land (in iedere geval tot er meer zekerheid is) links te laten liggen. Ik heb even een rondje langs de bekende touroperators gedaan en daar is ook duidelijk te zien dat men de acco's niet vol krijgt. Last-minuteprijzen van € 149,00 en € 199,00 voor een weekje (incl. vlucht, transfer en acco) zijn geen uitzonderingen. Het is maar te hopen dat er snel een oplossing (welke dat ook moge zijn) voor de onzekere situatie in Griekenland én de bevolking komt, liefst voordat er een onherstelbare schade aan het imago -en die is nú al niet al te best- van het land ontstaat. Hoop dat de Griekse regering zich daar ook van bewust is.........
Quote
#35
Wij zijn in 2007 voor het eerst naar Corfu geweest.
In 2012 en 2013 zijn we daar nogmaals geweest, en wij vonden het ten opzichte van 2007 ontzettend rustig. Er waren zelfs dorpjes waarvan de helft van de winkelstraten de winkels gesloten waren... wij vonden het echt opvallend.

We gaan 26 juni naar Kreta, vroeger dan normaal omdat we nu niet meer bouwvak gebonden zijn. Ik las hier dat het in Chania ook nog wat rustig was...en dat nog niet alles open was.. ben benieuwd..
Petra Sanders's signatuur Vr. gr.

Petra Sanders
Quote
#36
De Volkskrant bericht vandaag dat volgens de ANVR vanuit Nederland het aantal boekingen voor een vakantie in Griekenland tot dusver met liefst 39% is gedaald.
Quote
#37
Wat ik zie in Almyrida,Kreta, is dat de accomodaties redelijk vol zijn ,maar dat de mensen veel bij het zwembad blijven rondhangen of op het strand. Geld uitgeven aan andere zaken gaat zeer moeizaam.
Quote
#38
(27 June 2015, 21:33)chris schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wat ik zie in Almyrida,Kreta, is dat de accomodaties redelijk vol zijn ,maar dat de mensen veel bij het zwembad blijven rondhangen of op het strand. Geld uitgeven aan andere zaken gaat zeer moeizaam.

Deze middag moesten we wachten op een vrij tafeltje in een restaurant in Alykes, Kos. In vergelijking met een 2 weken terug zijn er op Kos toch een heel pak toeristen bijgekomen.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#39
Ik heb vernomen dat er recentelijk vluchten vanaf Groningen Airport Eelde naar Kos zijn geschrapt vanwege te weinig belangstelling...
In Paleochora (Kreta) was het de afgelopen weken gezellig druk, maar het is dan ook niet een typische toeristenbadplaats.
Wel was het zo dat in het complex, bestaande uit 12 studios, waarin wij verbleven, het merendeel de meeste tijd leeg stond...
Quote
#40
Net terug uit Faliraki, Rhodos. De eerste week nog heel rustig, een week geleden ging het los en waren de restaurantjes ineens goed gevuld, idem de strandbedjes. Maar, weinig Nederlanders, wel heeeel veel Duitsers en Russen. (Waar je ook kwam op het eiland). Het was zelfs zo erg dat we in de tweede week bijna standaard in het Duits werden aangesproken. Als ik daar iets van zei, dat wij uit Nederland kwamen en het liefst niet in het Duits worden aangesproken aangezien we dat hier in het Zeeuwse al het hele seizoen horen, was het over en werden ze ineens veel vriendelijker. ( De naam van Dijsselbloem maar niet niet genoemd Angry  ). Maar een taxichauffeur vertelde dat het aantal toeristen op Rhodos toch wel achter liep in vergelijk met vorig jaar.

Overigens was zowel onze heenvlucht als terugvlucht met Transavia een combinatie met Kos.
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Toerisme Niet verantwoordelijk voor nieuwe besmettingen chris 36 5.379 28 September 2020, 13:11
Laatste bericht: Patrick
  Begin toerisme RenJ 897 109.851 17 July 2020, 21:21
Laatste bericht: cors
  Toerisme en situatie op Kos Markos 1 1.173 09 March 2020, 22:19
Laatste bericht: Nanny
  Wereld Toerisme dag Patrick 2 1.565 28 September 2017, 10:37
Laatste bericht: jacq1970
  Waar of niet waar: topjaar toerisme Vito 21 7.518 09 November 2016, 12:29
Laatste bericht: Patrick
  Toerisme Griekenland 2016: Goede vooruitzichten Ger 33 17.301 19 April 2016, 16:51
Laatste bericht: Marieke
  Toerisme 2013 Bart0riste 38 22.344 05 November 2013, 15:47
Laatste bericht: hilly
  Gaan er minder toeristen naat Kreta ? Gert en Marjanne 35 19.796 21 May 2012, 11:44
Laatste bericht: elena2006
  Toerisme. Leo en Sonja 26 17.093 11 May 2012, 21:13
Laatste bericht: Hugo1964
  Reclamefoto voor toerisme in Griekenland ADO 4 3.724 20 March 2012, 12:53
Laatste bericht: ADO

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 7 gast(en)