Pillion, leukste plaats
#1
Aan de :'Pillion-kenners': welke plaats is het leukst om te verblijven in mei of in september?
Graag een klein beetje leven in de brouwerij, maar niet al te druk...
Graag enkele taverna's om 's avonds iets te gaan eten en voor de rest: wandelmogelijkheden...
Quote
#2
Kijk eens in de Pilion-rubriek Woopie, daar vind je al heel wat leuke tips:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






PS: Welkom op Oriste, ik zie dat dit je eerste berichtje is Wink
Quote
#3
kala nera wij zijn juist terug en in september gaan wij terug

voor te drinken bar bij ya banaki tegenover de enige beenhouwer in het dorp (iannis vlotte eigenaar doe de groetjes)
en in de enalion tussen de plantanen gezellige zaak
eten bij paris en de rest zelf ontdekken
Quote
#4
Voor de wandelmogelijkheden zou ik iets zuidelijker gaan dan Kala Nera. Daar is het netwerk van Kalderimi's (eeuwenoude wandelpaden) het dichts. Maakt het je niet uit of je aan de kust zit dan is Lafkos een goede keuze. (Via Eliza was here in Esperos suites; of zelf boeken bij Lachou Rachi hotel)) Aan de kust zou ik voor Milina kiezen. Platanias in mei (Villa Katherina, zelf wandelaarster) , niet september is er al veel dicht. Wil je noordelijker blijven kan je er voor kiezen om in Ano Lechonia te verblijven. Slechts 1 taverna, maar een guesthouse met wandelende eigenaren. (The Orchard Guesthouse). Tot slot de link naar alle wandelingen:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#5
Ik voel me altijd prettig in kato gatzea. Klein van omvang met de nodige restaurants en tavernes.
Quote
#6
Trouwens Ag. Kiriaki is ook mooi. Maar dat is helemaal onderin van de Pilion.
Quote
#7
Wij gaan heel graag naar Kala Nera.  Inderdaad eerst drankje doen bij Yabanaki en daarna lekker eten bij een van de tavernes.
Quote
#8
Pilion is een prachtig wandelgebied!! Geniet ervan. Hier nog een link met wandelmogelijkheden!

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Berendw's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




. Colourful walking guidebooks
Quote
#9
Wij zijn weer net 3 weken terug van de Pilion.
Wij verbleven in Afissos voor ons is dit een van de mooie plekjes maar ieder zijn ding....
Kala Nera is ook te doen maar wat drukker.
Wij hebben vanuit Afissos veel wandelingen gedaan...
Quote
#10
Heel Pilion is prachtig, maar ik ben zelf verliefd geworden op de Oost kant.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)