Zee Kayak kythira
#1


Ja ik wilde tikken " zee kayakken " op kythira maar dat kan eigenlijk niet want je doet het op het water.
Niet te min laat deze prachtige video zien dat het beeld vanaf het water adembenemend is.
De man steekt over van de Peloponessos naar het strand van Platia Ammos en volgt daarna de kust zuidwaarts.
Bij het Kythiiraanse "kaap de Goede hoop", Trachilos gaat hij aan de andere zijde van het eiland weer noordwaarts.
Verlaten stranden en onberijkbare grotten worden zichtbaar.
Of ik jaloers ben?
Uiteraard!
Naast wandelen en fietsen zit ik ook regelmatig in een Canadees of kayak dus .........dat wil ik zeker ook.
Als ik de site van Pyrgos House mag geloven gaat dat dit jaar zeker nog gebeuren......verslag, uitgebreid....volgt uiteraard!
Quote
#2
wauw, das heftig
Quote
#3
(08 June 2015, 21:31)roefke schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




wauw, das heftig

Mooi toch?
Quote
#4
Mooie tocht zo vlak langs de rotsachtige kust, ik doe dat wel vaker met mijn kaik, je komt op plaatsen die je anders nooit te zien krijgt.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#5
(08 June 2015, 22:30)Japio schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(08 June 2015, 21:31)roefke schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




wauw, das heftig

Mooi toch?

inderdaad dat bedoel ik: mooi , maar ook wat betrefd inspanning zeker een prestatie , lijkt mij niet simpel zo zeekayaken en dan nog alleen.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Te koop gevraagd 1 of 2 pers kayak Japio 0 1.222 10 June 2018, 08:40
Laatste bericht: Japio

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)