Op de fiets naar Skyros!!
#1
Hallo Allemaal
Ik wil jullie even vertellen dat ik heel trots ben op mijn man!

Op 3 mei is hij vanuit Landsmeer vertrokken op de fiets met bagage tent etc met als eindpunt SKYROS.
En inderdaad op 9 juni is hij aangekomen met de boot van Kymi
Hij heeft 3100 kilometersgefiets in 38 dagen incl 4 dagen Rome 
Tot Rome samen met een vriend en vanaf Rome alleen via fiuggi cassino benevento melfi matera taranto en via brindisi met Ferry naar patras nafpaktos delfi ( 2 dagen) chaldika Kymi. Op Skyros hartelijk ontvangen in havenplaatsje  Linaria .
Wie doet het hem na??
Groetjes van Maria uit Skyros.
Quote
#2
Je mag met reden trots zijn. Prachtige prestatie. applaus:

  bravo
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
Puike prestatie!
Op de facebookpagina van Niko Sikkes, een Nederlander die permanent op Skyros verblijft, staat trouwens een mooie foto (de foto werd genomen op het moment van de aankomst van jouw man).
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#4
Nou je hoeft niet alleen trots te zijn op Winfred, wij zijn het ook!
Ik vindt het een hele prestatie!
Quote
#5
Nou dat is met recht een hele prestatie,doe het 'm in ieder geval niet na!
Goed hoor!
Quote
#6
Wat een mooie prestatie! Super gedaan goedgedaan
Petra Sanders's signatuur Vr. gr.

Petra Sanders
Quote
#7
Ja, vlagreco, Niko Sikkes kennen we al heel lang, en ik heb hem ingeschakeld voor een leuk ontvangst voor mijn man in de haven van Linaria en dat heeft hij gedaan.
Groet vanaf het mooie Skyros.
Maria
Quote
#8
Wat een superprestatie Maria. Complimenten aan je man hoor, dat doen hem velen echt niet na Smile
Quote
#9
@ Maria Alida: enkele weken geleden hebben we Niko Sikkes ook kort ontmoet, toen wij op Skyros waren.
Waar verblijven jullie trouwens op Skyros?
Wij kennen, behalve Niko Sikkos, nog 2 andere Nederlanders op het eiland:
- Roos Zevenhuizen die er met haar man het hotel Axilleion in Aspous heeft;
- een mevrouw die tijdens de zomer zowat elke avond te vinden is in het centrum van Skyros stad, in de hoofdstraat, aan de linkerkant, op het klein terras net vóór de apotheek.

Geniet nog volop van de mooie dagen en al het moois op Skyros!
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#10
Wij verblijven nu in Pergiali in Magazia, 50 mrt van het grote strand. Super hier!
Verleden jaar zijn wij ook een week bij Roosmarijn geweest, en bij Adriana een Nederlandse vrouw die kamers verhuurt en al heel lang hier woont en getrouwd is met een Griek ook in Magazia.
Die dame waar jij over schrijft, die kennen wij niet.
We genieten hier weer volop al voor de 8ste keer. De eerste keer was met Ross' holidays, die heeft een paar jaar rechtstreeks gevlogen van Schiphol naar Skyros.
Groetjes
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Skyros video Patrick 1 3.722 16 March 2018, 22:05
Laatste bericht: juul
  Van Skyros naar Alonissos mombie vero 7 5.298 30 July 2017, 20:03
Laatste bericht: jacq1970
  Vliegticket Athene - Skyros metaxa 4 7.704 26 November 2014, 21:18
Laatste bericht: ElsR
  Ross in 2014 ook naar Skyros Ger 10 11.438 12 November 2013, 23:18
Laatste bericht: Patrick
  filmpje SKYROS metaxa 7 10.177 13 April 2013, 20:03
Laatste bericht: Roosmarijn
  Naar Skyros! Marieke 11 11.146 01 April 2013, 15:22
Laatste bericht: ostria
  Skyros Roosmarijn 37 31.828 29 June 2012, 13:41
Laatste bericht: IngridAmsterdam

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)