Telegraaf: wederom respectloos!
#1
Dit is wat de "kwaliteitskrant" Telegraaf vandaag schrijft:


"Het tzatziki-land "...

Ik haakte bij het lezen van deze woorden direct af. Schandalig om een land en een volk dat zo diep in de problemen zit en zulke grote offers reeds heeft gebracht op een dergelijke manier te omschrijven! Respectloos! Dit is overigens niet de eerste keer dat de Telgraaf zich in dergelijke bewoordingen uit laat. Het is bovendien beschamend voor het Nederlandse volk. Hierbij bied ik als Nederlander mijn excuses aan aan het Griekse volk.

This is what Dutch "Quality" newspaper Telegraaf today wrote:

"tzatziki-country"...


Reading these words I immediately stopped reading. Scandalous how a country and its citizens who are in such deep problems and already have brought such big sacrifices being defined in such a manner. Without any respect! By the way, this is not the first time the Telegraaf writes in such a manner.It 's also embarrassing for the Dutch. As I 'm myself am Dutch I like to apologize to the Greek people.


Voor het gehele artikel / for the whole article (only available in Dutch, please use Google Translate) : 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Ik heb direct een reactie naar dit blad (krant kan ik het niet noemen) gestuurd.
Zit nu op een reactie van hun kant te wachten................
Ben het volledig met je eens Erwin!
Quote
#3
kwaliteitskrant????
Quote
#4
Niks mis met zaziki: ik vind het heerlijk!
Quote
#5
Ik hoorde van mijn vader dat t in de oorlog niet veel beter was met deze krant!
Quote
#6
Iedereen met een beetje respect voor zichzelf laat deze flutkrant links liggen natuurlijk !
Quote
#7
Dag meneer, mag ik u een gratis telegraaf aanbieden?
Natuurlijk!
Gaat u hem lezen?
Nee ik laat de kat er op schijten! Daar is ie goed voor!
Quote
#8
(21 June 2015, 23:07)Japio schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Dag meneer, mag ik u een gratis telegraaf aanbieden?
Natuurlijk!
Gaat u hem lezen?
Nee ik laat de kat er op schijten! Daar is ie goed voor!

Zonde.........van die drol!
Quote
#9
(21 June 2015, 18:37)connie schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




kwaliteitskrant????
CONNIE, dit stond tussen "", natuurlijk vind ik het een pulpkrant. Maar op dit moment volg ik het nieuws uit Griekenland op de voet en lees artikelen op 7 internetsites omdat veel mensen mij vragen wat ik er van denk. Nu ben ik absoluut geen deskundige maar ik wil ook niet helemaal met mijn mond vol tanden staan. Velen lezen die bewuste roddelkrant die met misleidende koppen en stemmingmakerij toch de publieke mening beïnvloed, daar kun je maar beter van op de hoogte zijn. Ik vraag me in het geval van de Telegraaf af of de journalisten die berichten over Griekenland zich ooit echt in de materie hebben verdiept. Over hoe duizenden mensen die in uitzichtloze situaties zijn beland al zelfmoord hebben gepleegd, over de daklozen, de gaarkeuken, het feit dat velen geen zorgverzekering meer hebben. het gebrek aan medicijnen, gebrekkig onderhoud aan medische apparatuur,  ambulances. Het betreft hier een Europees land dat op de rand van de afgrond staat. Dat door Europa en banken steeds verder richting die afgrond wordt geduwd. Natuurlijk zijn diverse Griekse regeringen medeschuldig.  Ontegenzeggelijk. Maar in plaats van een reëel beeld te geven van de werkelijkheid,  wordt een compleet land weggezet als "tzatziki land",  ik vind het meer dan walgelijk. Aangezien dit keer op keer gebeurd, was voor mij met genoemd artikel de maat vol en vond ik het nodig om aan de Grieken plaatsvervangend excuses aan te bieden.
Quote
#10
En daar gaan we weer, Telegraaf vandaag
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Heb op de Telegraaf FB pagina gereageerd want mijn reacties worden in de krant geweigerd. Misschien wordt ik wel van de FB pagina gegooid Wink
greece67's signatuur zwaaivlag
LIVE YOUR LIFE! YOU ONLY HAVE ONE!

Quote
#11
En de queeste van de Telegraaf gaat door: vandaag op de internet site koppen als:

" het wordt een grote chaos"

En

" vakantieganger twijfelt"

Wat bezield deze krant om naast de vernederende berichtgeving ook nog een van de belangrijkste pijlers onder de zwaar getroffen economie omver te willen halen?

Ik heb mijn vakantie naar Griekenland geboekt en zal deze beslist niet annuleren. Ik ga naar Mytilini, jawel naar een van de eilanden met een enorm vluchtelingen probleem. Want ja beste Telegraaf, de Grieken moeten daar ook nog eens voor opdraaien terwijl Nederland de verantwoording afschuitft en zich verstopt, zoals gewoonlijk, achter de EU regelen of het gebrek hieraan. Proberen welgemeende hart onder de riem stekende reacties onder dergelijke artikelen te plaatsen heb ik allang opgegeven.  Ben ooit door 2 kranten benaderd voor een interview, maar zij wilden mijn verhaal niet horen: sensatie en stemmingmakerij,  dat is wat ze wilden. Hieronder was trouwens een Brabantse krant van onbesproken statuur.
Quote
#12
(22 June 2015, 10:33)greece67 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




En daar gaan we weer, Telegraaf vandaag
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Heb op de Telegraaf FB pagina gereageerd want mijn reacties worden in de krant geweigerd. Misschien wordt ik wel van de FB pagina gegooid Wink

Ik heb ook op hun facebook gereageerd. Vind hun berichten beneden alle peil, geschreven door redacteuren vanachter hun bureau, die nog nooit één poot in Griekenland hebben gezet. Echt zum kotsen!
Quote
#13
(21 June 2015, 23:07)Japio schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Dag meneer, mag ik u een gratis telegraaf aanbieden?
Natuurlijk!
Gaat u hem lezen?
Nee ik laat de kat er op schijten! Daar is ie goed voor!

En dan leg je hen bij hun voor de deur en steek je hem in brand, dan gaan ze op hun eigen strontkrant trappen om het vuur uit te krijgen.
(dat deden wij vroeger als belhamels al bij de buren, keutel erop, aansteken, aan de bel trekken en wachten tot er iemand het vuur uittrapte)  Big Grin
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#14
gelukkig zijn er nog journalisten, die wel de waarheid durven te schrijven
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#15
Kreeg ooit bij Appie een gratis exemplaar aangeboden. Ik weigerde beleefd met de opmerking dat ik liever een echte krant las dan een roddelblad, de jongen die de krant moest uitdelen gaf me groot gelijk en zei dat hij deze krant zelf nooit zou kopen.

Maar alle gekheid: onlangs probeerde ik een nieuwe locatie te boeken voor Het Griekse Feest 2016. Onze delegatie bestond uit drie mensen waaronder een Griek. Opeens begint de uitbater een semi economische discussie over de Griekse crisis waarin hij alle vooroordelen van dergelijke kranten opsomde. Ik bedoel te zeggen: mensen vormen hun mening op basis van de informatie die zij tot zich nemen.  Als die bron Telegraaf - achtig is krijg je dit soort ongenuanceerde meningen die nergens of maar ten dele ergens op gebaseerd zijn. Natuurlijk was bij mij de lol eraf: je kunt geen goed gastheer zijn als je dergelijke vooroordelen hebt tegen je gasten en ik heb de locatie dan ook afgewezen, want men wilde er wel aan verdienen.

Overigens betreft de locatie niet de locatie waar dit jaar het feest heeft plaatsgevonden: daar was de ontvangst allerhartelijkst.
Quote
#16
Een bericht dat vorige week alle media bereikte: op een dag namen de Grieken Euro 950.000.000,oo op. Rekensommetje: in 2013 telde het land 11 miljoen inwoners(bron: Wikipedia). Op die dag zou iedere inwoner Euro 86,00 hebben opgenomen, dus ook babies. Zo wordt er ook geen rekening gehouden met de aanwezige toeristen. Ander rekensommetje: veronderstel dat op die bewuste dag 100.000 gasten besluiten dat ze het risico niet willen nemen om voor een lege ATM te komen staan. Ze blijven allemaal een week en dun dagbudget is Euro 40,00 per persoon. Deze gasten nemen dus op die dag 28 miljoen op. Natuurlijk is dit een fictief rekenvoorbeeld. M.a.w. De cijfers zijn niet gedetailleerd genoeg om te veronderstellen dat iedere Griek zijn kapitaal nu in een oude sok onder zijn matras heeft liggen.Journalisten lijken dit te bevestigen met berichten over het uitblijven van lange rijen bij ATM'S. Toch bouwt iedereen dit bericht na en is de toon gezet. Straks durft niemand meer naar Griekenland en is de strop voor de mensen die werkzaam zijn in het toerisme nog groter.
Quote
#17
(22 June 2015, 12:32)Erwin schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Een bericht dat vorige week alle media bereikte: op een dag namen de Grieken Euro 950.000.000,oo op. Rekensommetje: in 2013 telde het land 11 miljoen inwoners(bron: Wikipedia). Op die dag zou iedere inwoner Euro 86,00 hebben opgenomen, dus ook babies. Zo wordt er ook geen rekening gehouden met de aanwezige toeristen. Ander rekensommetje: veronderstel dat op die bewuste dag 100.000 gasten besluiten dat ze het risico niet willen nemen om voor een lege ATM te komen staan. Ze blijven allemaal een week en dun dagbudget is Euro 40,00 per persoon. Deze gasten nemen dus op die dag 28 miljoen op. Natuurlijk is dit een fictief rekenvoorbeeld. M.a.w. De cijfers zijn niet gedetailleerd genoeg om te veronderstellen dat iedere Griek zijn kapitaal nu in een oude sok onder zijn matras heeft liggen.Journalisten lijken dit te bevestigen met berichten over het uitblijven van lange rijen bij ATM'S. Toch bouwt iedereen dit bericht na en is de toon gezet. Straks durft niemand meer naar Griekenland en is de strop voor de mensen die werkzaam zijn in het toerisme nog groter.

De media maakt alles kapot. Is altijd al zo geweest. Jammer genoeg is de consequentie inderdaad dat mensen twijfelen of ze nog naar Griekenland moeten boeken. En dan het probleem met de asielzoekers: wij zijn 2 weken terug uit Samos. Iedereen die wij nu spreken, vraagt of we toch geen last hadden van de asielzoekers.... Ik word daar zooooo moe van!
Quote
#18
(22 June 2015, 12:55)Doornroosje schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(22 June 2015, 12:32)Erwin schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Een bericht dat vorige week alle media bereikte: op een dag namen de Grieken Euro 950.000.000,oo op. Rekensommetje: in 2013 telde het land 11 miljoen inwoners(bron: Wikipedia). Op die dag zou iedere inwoner Euro 86,00 hebben opgenomen, dus ook babies. Zo wordt er ook geen rekening gehouden met de aanwezige toeristen. Ander rekensommetje: veronderstel dat op die bewuste dag 100.000 gasten besluiten dat ze het risico niet willen nemen om voor een lege ATM te komen staan. Ze blijven allemaal een week en dun dagbudget is Euro 40,00 per persoon. Deze gasten nemen dus op die dag 28 miljoen op. Natuurlijk is dit een fictief rekenvoorbeeld. M.a.w. De cijfers zijn niet gedetailleerd genoeg om te veronderstellen dat iedere Griek zijn kapitaal nu in een oude sok onder zijn matras heeft liggen.Journalisten lijken dit te bevestigen met berichten over het uitblijven van lange rijen bij ATM'S. Toch bouwt iedereen dit bericht na en is de toon gezet. Straks durft niemand meer naar Griekenland en is de strop voor de mensen die werkzaam zijn in het toerisme nog groter.

De media maakt alles kapot. Is altijd al zo geweest. Jammer genoeg is de consequentie inderdaad dat mensen twijfelen of ze nog naar Griekenland moeten boeken. En dan het probleem met de asielzoekers: wij zijn 2 weken terug uit Samos. Iedereen die wij nu spreken, vraagt of we toch geen last hadden van de asielzoekers.... Ik word daar zooooo moe van!
Quote
#19
@ Doornroosje: " ik word daar zo moe van" sorry hoor: inkoppertje: je doet je naam dan wel eer aan. Wink
Quote
#20
(22 June 2015, 13:10)Erwin schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




@ Doornroosje: " ik word daar zo moe van" sorry hoor: inkoppertje: je doet je naam dan wel eer aan. Wink

Ja toch?
Quote
#21
Toegegeven dat de media nogal slordig is met cijfers e.d. maar dat doet niets van het feit af dat Griekenland er beroerd voor staat en de media is daar niet verantwoordelijk voor. De toeristen zijn niet de reddende engel. Ik draag Griekenland en de Grieken een bijzonder warm hart toe, maar stel dat Griekenland failliet gaat (wat ik niet geloof) dan zou ik ook 2 x nadenken voor ik het vliegtuig neem. De chaos, die dan ontstaat is niet binnen een paar dagen opgelost. Denk overigens niet dat de EU zijn handen (lees invloed) van Griekenland aftrekt, daarvoor ligt Griekenland te strategisch en het nieuwe vriendje Rusland willen ze graag buiten de deur houden.
Quote
#22
Soms valt er naast alle narigheid gelukkig nog iets te lachen zoals deze ludieke actie van een Grieks restaurant in Nijmegen:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







Waarschuwing!
Dit is een link naar een Telegraaf-pagina. Wil je dat niet zien? Gewoon niet openen; dan hoef je achteraf ook niet te klagen  Big Grin
Quote
#23
(22 June 2015, 09:07)Sophia schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(21 June 2015, 23:07)Japio schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Dag meneer, mag ik u een gratis telegraaf aanbieden?
Natuurlijk!
Gaat u hem lezen?
Nee ik laat de kat er op schijten! Daar is ie goed voor!

Zonde.........van die drol!

Bij mij mag die krant ook in de kattenbak. Poepen er wel 2 Griekse katten op  Big Grin
greece67's signatuur zwaaivlag
LIVE YOUR LIFE! YOU ONLY HAVE ONE!

Quote
#24
(22 June 2015, 13:51)connie schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Toegegeven dat de media nogal slordig is met cijfers e.d. maar dat doet niets van het feit af dat Griekenland er beroerd voor staat en de media is daar niet verantwoordelijk voor. De toeristen zijn niet de reddende engel. Ik draag Griekenland en de Grieken een bijzonder warm hart toe, maar stel dat Griekenland failliet gaat (wat ik niet geloof) dan zou ik ook 2 x nadenken voor ik het vliegtuig neem. De chaos, die dan ontstaat is niet binnen een paar dagen opgelost. Denk overigens niet dat de EU zijn handen (lees invloed) van Griekenland aftrekt, daarvoor ligt Griekenland te strategisch en het nieuwe vriendje Rusland willen ze graag buiten de deur houden.

Natuurlijk is de media niet verantwoordelijk voor het feit dat het met Griekenland niet goed gaat. Maar er wordt altijd behoorlijk paniek gezaaid en niet alleen over de kwestie Griekenland. Toeristen kunnen het land niet redden, ook dat is waar. Maar als straks vakantiegangers niet meer naar Griekenland durven afreizen vanwege alle commotie, hoe ziet het er dan uit? De bewoners van de Griekse eilanden leven in de zomer van het toerisme. Als die wegblijven hebben zij geen (of heel weinig) inkomsten. Ook wij hebben ons afgevraagd: "wat als er geen geld meer uit de muur komt, wat als er gestaakt gaat worden enz." Het enige wat wij konden doen is zorgen dat we niet hoefden te pinnen; dus contant geld meenemen. In ons appartement was een kluisje, dus geen probleem. Als er gestaakt wordt, zal er vast ook een oplossing komen.
Quote
#25
Als er gestaakt wordt door de luchtverkeersleiding heb je meteen al een probleem: je komt er niet. Of je kunt niet meer terug. Ik vind het niet zo vreemd dat toeristen in de huidige situatie voor een ander land kiezen, als je verder niets hebt met Griekenland en alleen een zonbestemming zoekt. Dan zou ik ook passen.
Quote
#26
Oh ik maak me totaal geen zorgen over flappies uit de muur. Neem al jaren contant geld mee, zoals ik al eerder schreef. Eerlijk gezegd weet ik niet waaraan ik moet denken bij failliet gaan. Nooit eerder meegemaakt, maar ik kan me voorstellen dat de Grieken hun hoofd naar iets anders staat dan toeristen, die hun natje en droogje willen. Is er stroom, water, hoe gaat het met het leveren van goederen. Zou graag mijn familie dan tot steun zijn dan, toch denk ik dat ze beter af op dat moment zonder mij. Maar goed, het zal niet zover komen, daarvoor zijn de belangen voor de EU te groot.
Quote
#27
Tot hiertoe nog geen enkel probleem gehad met pinnen.  Gisteren in Gythio en ook vandaag zagen we mensen pinnen, ook geen wachtrijen.  Genoeg afhalen en gewoon genieten van de Griekse gastvrijheid.

Groetjes,
Viviane.
Quote
#28
Hier op Skyros ook geen problemen met geld pinnen.
Quote
#29
Ik heb het niet over NU, maar over WANNEER GRIEKENLAND FAILLIET GAAT en ik heb het ook NIET over flappies uit de muur. Maar zoals ik eerder schreef, dat zal niet gebeuren.
Quote
#30
@ Connie: toeristen zijn inderdaad niet de reddende engel voor de natie, wel voor velen die werkzaam zijn in de toeristenindustrie: in de periode van juni tot en met septmeber moeten veel huishoudens in hun jaarinkomen voorzien. Helaas is er voor veel regio 's in Griekenland geen inkomsten te genereren uit toerisme, anderzijds is er in toeristische regio 's geen andere bron van werkverschaffing en dus inkomsten. Een negatieve berichtgeving heeft voor hen wel degeljk direct gevolg voor hun fianciële situatie voor de periode tot aan het nieuwe toeristenseizoen in 2016. De stemmingmakerij van een krant als de Telegraaf, welke ook nog eens onnodig grievend is, draagt niet bij tot een positief beeld van "de gewone Griek" welke zo hard en genadeloos wordt getroffen zonder ook maar ooit enig voordeel te hebben gehad van al dat kapitaal dat richting Griekenland werd gesluisd en waarop diverse instellingen medogenloos winst hebben gemaakt. Om in termen van de Telgraaf te spreken zou ik kunnen schrijven: "Goldman Sachs heeft duizenden levens op haar geweten"...
Quote
#31
Van mij geen goed woord over die vreselijke krant en ja ze weten wat stemmingmakerij is. Gelukkig hebben de meeste mensen al geboekt en kunnen niet zomaar annuleren. Dus denk ik dat het wel meevalt.
Quote
#32
Gewoon het feit dat 'de media' verkeerde informatie geeft doet mensen al besluiten om, niet naar Griekenland te gaan. Zegt eigenlijk evenveel over die mensen als over 'de media'.

Maar als je dezelfde (onware) informatie constant op de 1 zet of blijft verspreiden, dan gaat iets dergelijks een eigen leven leiden en wordt het als waar anzien na een tijdje. Een proces dat ook door de reclamewereld gebruikt wordt.

Beste is eigenlijk: informeer je bij mensen ter plaatse. Die kunnen precies aangeven hoe het werkelijkheid is.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#33
Deze krant schrijft wat zijn doelgroep wil lezen en voor die doelgroep is de waarheid over Griekenland totaal niet interessant.
Zij willen hun "ellende" lekker makkelijk kunnen afwentelen op anderen zoals asielzoekers, politie, ambtenaren en in dit geval Griekenland en daar haakt de Telegraaf steeds graag op in.
Het heeft dus ook totaal geen zin om hier tegenin te gaan want dat is koren op hun molen en zeker op FB en fora zijn er velen die het graag met deze krant eens zijn. Die zijn toch niet te overtuigen.
Quote
#34
Gelukkig zijn er ook mensen die zich wel verdiepen in deze ingewikkelde materie. Ikzelf kan het nauwelijks begrijpen hoe deze crisis heeft kunnen ontstaan en zover heeft kunnen komen. Waarom is er bijvoorbeeld niet eerder ingegrepen? Je hoeft het natuurijk niet met (alles) eens te zijn, dat ben ik beslist ook niet, maar je moet als krant wel integer blijven. Dat is bij de Telegraaf ver te zoeken.
Quote
#35
(23 June 2015, 10:59)Erwin schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Dit bericht kwam binnen op onze Facebook pagina:

Jááá, Facebook, da's nog eens een betrouwbaar en neutraal medium.
Als het daar staat, ja dan moet het wel kloppen, niet? Big Grin
Quote
#36
(23 June 2015, 11:09)Pa Rakalo schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(23 June 2015, 10:59)Erwin schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Dit bericht kwam binnen op onze Facebook pagina:

Jááá, Facebook, da's nog eens een betrouwbaar en neutraal medium Big Grin
eh, Pa, ik wilde een "Keep Calm and Ignore Telgraaf" plaatje plaatsen dat op Facebook binnen kwam. Helaas is dat niet gelukt. Voordat iedereen  zich afvraagt waarom je reageert op een niet bestaand bericht...
Quote
#37
Moest zojuist even gereanimeerd worden: een positief stuk over Griekenland in...DE TELEGRAAF! Schrok er gewoon van! Zelf lezen? : 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#38
Ik heb het ook gelezen. Vorige week stonden er ook al twee positieve berichten over Kreta in. Bijna niet te geloven! Eindelijk! Smile
Quote
#39
@erwin.Als je wil graag het kaf van het koren scheiden.
Op FB van Bruno Tersago staat geen woord verkeerd en
is uiterst correct, objectief en informatief.Kijk maar eens:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#40
(18 July 2015, 14:01)Aleko schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Op FB van Bruno Tersago staat geen woord verkeerd en
is uiterst correct, objectief en informatief.Kijk maar eens:

Tot voor ongeveer een jaar geleden, inderdaad Aleko. Ik kwam er erg graag, het was er altijd erg informatief. De laatste tijd is het jammer genoeg veranderd in een extreem linkse Syriza-propaganda website en is er van enige objectiviteit zeker geen sprake meer. Ik heb dan ook voor de eer gepast en laat die facebookgroep inmiddels voor wat ie is.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Telegraaf zoekt weer...... greece67 35 20.797 16 June 2012, 12:00
Laatste bericht: papajani
  De Telegraaf greece67 18 10.493 18 May 2012, 22:22
Laatste bericht: Helma-William
  Anti-Griekenland campagne Telegraaf Ger 33 24.200 25 June 2011, 22:54
Laatste bericht: Patrick
  Wederom Griekse week bij Lidl Eleni 10 13.753 29 October 2010, 18:23
Laatste bericht: Gast
  Wederom brand op Samos Wick 51 46.651 21 August 2010, 17:37
Laatste bericht: els.rhijnsburger

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)