Grieksegids nieuws     
Griekenland: hoe nu verder?
(17 July 2015, 16:22)AvD schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Beste mensen ik zou zeggen tegen  iedereen die hier komt lees eens rustig de hele topic door ( ik heb het net gedaan) en trek dan eens een persoonlijke conclusie en deel die dan eens met je mede discussie genoten.

Mijn conclusie zal ik dan ook hier neer pennen, de eerste is dat in feite bijna iedereen het internet afstroopt om zoveel mogelijk zogenaamde zeer interessante ter zaken dienende punten aanhaalt en of er een quote van neerpent zonder dat hij/zij zich er echt in verdiept heeft,
Heel Europa zit vol met mensen die het allemaal beter weten, het is blijkbaar nog steeds zo dat de beste stuurlui aan wal staan.

Néé maar @AvD de héle topic? Dus je zet iedereen hier zo maar aan het werk Wink

Ben echt benieuwd naar de respons......
Bart0riste's signatuur Een vooroordeel is een mening die doorgaans niet op feiten is gebaseerd.....
Quote
(17 July 2015, 16:48)Lyonesse schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(17 July 2015, 16:17)Goedas schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wat wil je hiermee bereiken Lyonesse. Iets groter maken dan het is..
Ben blij met al de uitleg die we krijgen. Een link kan informatief zijn, oke soms wat teveel van het goede.
De link van jou slaat nergens op. Dat is geweest, omdat er nu bij te halen!!

Opruien? Man (of vrouw) waar heb je het over. Naar aanleiding van enkele recente posts wilde ik slechts nog even de reden onder de aandacht brengen waarom ons aller Ger dit topic heeft aangemaakt. Tjee man (of vrouw). Wat een verschrikkelijk ongefundeerde en rottige opmerking van u.  Angry

Als u het zo opvat, dan mijn excuses ervoor. Loveys
Quote
(17 July 2015, 17:10)Goedas schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(17 July 2015, 16:48)Lyonesse schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(17 July 2015, 16:17)Goedas schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wat wil je hiermee bereiken Lyonesse. Iets groter maken dan het is..
Ben blij met al de uitleg die we krijgen. Een link kan informatief zijn, oke soms wat teveel van het goede.
De link van jou slaat nergens op. Dat is geweest, omdat er nu bij te halen!!

Opruien? Man (of vrouw) waar heb je het over. Naar aanleiding van enkele recente posts wilde ik slechts nog even de reden onder de aandacht brengen waarom ons aller Ger dit topic heeft aangemaakt. Tjee man (of vrouw). Wat een verschrikkelijk ongefundeerde en rottige opmerking van u.  Angry

Als u het zo opvat, dan mijn excuses ervoor. Loveys
Ja, ik vatte het zo op. Maar excuses niet nodig Goedas. Ik schoot even uit mijn slof.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)