Onze trip naar Cyprus
#1
Beste forumlezers en Griekenlandliefhebbers,

Morgen om 14u30 vertrekt deze jongen met z'n eega naar Cyprus, zoals hier reeds beschreven onze eerste grote Griekse liefde, daar is het bij ons allemaal begonnen, in tegenstelling dat heel veel mensen en Grieken denken dat Cyprus niet die mentaliteit heeft.

Ik kan jullie verzekeren Cyprus is modern en finacieel stevig maar toch hebben wij het vorig jaar in een gewone taverne, waar we al eens voor lunch kwamen of 's avonds naar Griekse life muziek kwamen luisteren, meegemaakt dat we onze laatse middag kwamen eten, en gewoon uitgenodigd werden om bij de eigenaar en zijn vrienden aan tafel te komen mee-eten, dat noemen ze in Cyprus "kopiaste", wat wil zeggen kom er bij zitten en eet mee, een onvergetelijk moment.
Heart
Zelfs in ons "super de luxe " hotel worden we met heel veel liefde omgeven, het is wel zo dat wij de mensen ook respecteren en graag hebben.

Niet dat ik nu iets tegen onze tweede liefde " Rhodos" heb, o nee verre van, en we hopen zeker daar nog heen te gaan, maar dit was voor ons iets speciaal, we gaan daar op 15 mei ons 41 jaar samenzijn vieren, de 16de ons 40 jaar huwelijk en de 17de mijn verjaardag, dus ik maak me wel een beetje zorgen hoe dit allemaal gaat aflopen.....

Maar ik laat dit eventueel wel weten na onze terugkeer op 23 mei, als er geen aswolk boven België hangt, want dan "moeten" we langer blijven....oops

Beste vrienden, nog allemaal het beste en tot de volgende keer.

Choreftis.
Choreftis's signatuur Receiver is een VU Solo SE.
Schotel Triax 88 cm.
Op een Technomate DiSeqc HH motor TM-2200 super.
Quote
#2
Dag Choreftis,

Ik wens jullie een fantastische tijd op Cyprus toe. Geniet er maar met volle teugen van en kom gezond en uitgerust weer terug.

Ger
Quote
#3
(11 May 2010, 17:58)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Dag Choreftis,

Ik wens jullie een fantastische tijd op Cyprus toe. Geniet er maar met volle teugen van en kom gezond en uitgerust weer terug.

Ger

Dank je wel Ger, we gaan dat pogen te doen, de temperatuur is in alle geval een meevaller tegenover hier, vandaag was het 32°, dus......

Grts,
Choreftis
Choreftis's signatuur Receiver is een VU Solo SE.
Schotel Triax 88 cm.
Op een Technomate DiSeqc HH motor TM-2200 super.
Quote
#4
@Choreftis, hartelijke gelukwensen met al je "vieringen" en een fijn verlof in Cyprus. Aan het weer zal het zeker niet liggen want het is er heel warm.
Quote
#5
(11 May 2010, 18:09)prasoudi schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




@Choreftis, hartelijke gelukwensen met al je "vieringen" en een fijn verlof in Cyprus. Aan het weer zal het zeker niet liggen want het is er heel warm.

Dank u Prasoudi, de warmte nemen we erbij.....
Choreftis's signatuur Receiver is een VU Solo SE.
Schotel Triax 88 cm.
Op een Technomate DiSeqc HH motor TM-2200 super.
Quote
#6
Kalo Taxidi Choreftis! Geniet van jullie vakantie.

Eleni
Quote
#7
(11 May 2010, 18:45)Eleni schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Kalo Taxidi Choreftis! Geniet van jullie vakantie.

Eleni

Dank u Eleni, we gaan dat doen.
Choreftis's signatuur Receiver is een VU Solo SE.
Schotel Triax 88 cm.
Op een Technomate DiSeqc HH motor TM-2200 super.
Quote
#8
Geniet van je Vakantie Choreftis Cool en veel plezier
Quote
#9
(11 May 2010, 19:05)theeke schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Geniet van je Vakantie Choreftis Cool en veel plezier

Ook bedankt Theeke.
Choreftis's signatuur Receiver is een VU Solo SE.
Schotel Triax 88 cm.
Op een Technomate DiSeqc HH motor TM-2200 super.
Quote
#10
Heel veel plezier daar , maar dat zal ongetwijfeld gaan lukken .
18 juli zal ik ze wel de groeten doen op rhodos Big Grin

giassou André
djdakman's signatuur
Quote
#11
(11 May 2010, 20:20)djdakman schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Heel veel plezier daar , maar dat zal ongetwijfeld gaan lukken .
18 juli zal ik ze wel de groeten doen op rhodos Big Grin

giassou André

Ja André, dat zal zeker wel lukken hoor.

En ja doe ze maar de groeten op Rhodos, het is toch altijd een probleem als je moet kiezen, of je buget niet toerijkend is om een paar keer per jaar op verlof te gaan.

Choreftis
Choreftis's signatuur Receiver is een VU Solo SE.
Schotel Triax 88 cm.
Op een Technomate DiSeqc HH motor TM-2200 super.
Quote
#12
Hallo allemaal,

Net van gisteren avond terug uit Cyprus.

We hebben ons heel goed geamuseerd, redelijk wat kunnen afdansen sirtaki, de knietjes doen nog wat pijn, ik heb gisteren nog tegen een vriend gezegd, ik zou me stilaan als een 64-ger moeten gedragen en niet zo veel door mijn knieën gaan, maar bij sommige dansen kan ik het gewoon niet laten, dus….

De eerste dagen heel warm nadien is er veel wind opgekomen en was het iets minder leuk, maar ja we hebben het ook niet onder controle en was het nog altijd beter dan hier.

Eén minpuntje, op een avond toen we terugkwamen van ons tweede danslocatie, ja de eerste was in het hotel, zijn we tegengehouden door de politie en had ik voor Cypriotische normen teveel gedronken, 04 pro mille, hier in België stelt dit niks voor maar ginder blijkbaar wel, je mag daar maar 022 pro mille hebben, auto een nachtje afgegeven, met taxi terug en andere dag auto terug gaan oppikken.
Er is me gezegd dat me verder niets gaat overkomen, maar ik blijf toch wel met een wrang geval zitten, ik vertrouw ze op dat vlak niet erg, we zullen wel zien. hmmm
En achteraf bekeken bleek dat de politie agent slechter reed als ik, want als je geen richtingaanwijzers gebruikt en je rijd op de witte middellijn van de weg dan stel ik me daar ook vragen bij, maar ik heb wijselijk mijn mond gehouden onder de gedachte “al wat je zegt kan tegen je gebruikt worden”.

Het bizarre is dat de Cyprioten dit voorval gewoon weglachten als ik het vertelde, maar heb me toch wat ingehouden de laatste dagen…..

Verder mag ik wel stellen dat we een heel aangenaam verlof hebben gehad, en we zullen zeker nog teruggaan. up

Iedereen nog een prettig weekend en de groetjes.
Jean-Pierre/Choreftis.
Choreftis's signatuur Receiver is een VU Solo SE.
Schotel Triax 88 cm.
Op een Technomate DiSeqc HH motor TM-2200 super.
Quote
#13
Dag Jean-Pierre,

Leuk om te lezen dat jullie zo'n fijne tijd hebben gehad op Cyprus. Heerlijk toch om je verjaardag zo te mogen vieren, en op zo'm prachtige locatie? Tja, en wat is leeftijd? Je bent zo jong als je je voelt en je gedraagd, toch?
Jammer van het incident, ik kan me voorstellen dat dat jullie wel bezig heeft gehouden. Die regeltjes zijn overal anders, dat blijkt wel. Ik hoop dat je er niets meer van hoort. Een collega was vorig jaar op Cyprus en die vertelde me ook al dat er intensief werd gecontroleerd op alcohol.
Wordt misschien tijd dat dit ook Europawijd wordt genormaliseerd.

Ger
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Verjaardag van onze moderator Ger Els Cuijpers 27 14.123 14 June 2015, 20:03
Laatste bericht: Erwin
  Onze Oosterbuur 'n idee of... Wick 2 2.330 18 July 2012, 18:46
Laatste bericht: metaxa
  Is onze droom voorbij????????????? Marianneke 60 42.550 07 May 2012, 10:04
Laatste bericht: Arthur

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)