forum...
#1
Kan ik de instellingen van het forum zo wijzigen dat de nieuwste posts bovenaan komen te staan? Ik krijg zoals het nu werkt een scroll-arm.
Quote
#2
dat heb ik me ook al eens afgevraagd...
Quote
#3
Als je op het driehoekje klikt bij "datum tijd" ga je automatisch naar de laatste posting.
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#4
Kun je dat ook vast instellen?
Quote
#5
(06 July 2015, 15:04)John67 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Kun je dat ook vast instellen?

Geen idee, maar of je nou op de naam van de post klikt of op het driehoekje? Klikken moet je Smile
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#6
ik ga altijd via het 'portaal' ipv het forum. Dan zie je het aantal nieuwe berichten. Klik je daar op dan krijg je de draden te zien waarin nieuwe berichten zijn geplaatst. Klik je dan rechts op laatst geplaatste zie je het laatst geplaatste bericht in de draad. Scrollen moet je wel, maar dan up als er meer nieuwe berichten zijn geplaatst in de draad. Kun je niet vastzetten.
Maria's signatuur Αχ Ελλάδα πώς κατάντησες.
Quote
#7
Als een onderwerp interessant voor mij lijkt klik ook ik altijd op het blauwe driehoekje in het forumoverzicht-InfoCenter. Je komt dan altijd uit op het laatste bericht in die discussie en hoeft nauwelijks te scrollen. Natuurlijk wel even naar boven scrollen om te kijken of er niet een berichtje voor het laatste bericht is dat ik ook nog niet heb gelezen. Werkt prima voor mij.
Quote
#8
(06 July 2015, 16:57)Maria schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




ik ga altijd via het 'portaal' ipv het forum. Dan zie je het aantal nieuwe berichten. Klik je daar op dan krijg je de draden te zien waarin nieuwe berichten zijn geplaatst. Klik je dan rechts op laatst geplaatste zie je het laatst geplaatste bericht in de draad. Scrollen moet je wel, maar dan up als er meer nieuwe berichten zijn geplaatst in de draad. Kun je niet vastzetten.

Maria, op de beginpagina van het forum zijn alle nieuwe berichten sinds je zelf de laatste keer hebt gekeken geel gekleurd, de rest blauw. Zelfde dan toch?
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#9
Ik had graag gezien dat Oriste beschikbaar is via TapaTalk? Zou me het leven wat gemakkelijker maken.  Big Grin 

Ger kan jij daar eventueel voor zorgen aub?  Wink
Quote
#10
(06 July 2015, 19:06)El Greco schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik had graag gezien dat Oriste beschikbaar is via TapaTalk? Zou me het leven wat gemakkelijker maken.  Big Grin 

Ger kan jij daar eventueel voor zorgen aub?  Wink

Momenteel wordt er gewerkt aan een grotere upgrade (2.0) van het forumsysteem MyBB (My Bulletin Board). Zal eens kijken of installeren van Tapa Talk daarin een optie zou kunnen zijn. Zelf heb ik de indruk dat Tapa Talk een beetje achterhaald is, of vergis ik me daarin? Ken het eigenlijk niet zo goed moet ik eerlijk bekennen. Zijn er meer forumleden die het gebruiken en het graag geïntegreerd zouden zien in dit forum?
Quote
#11
(06 July 2015, 20:39)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(06 July 2015, 19:06)El Greco schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik had graag gezien dat Oriste beschikbaar is via TapaTalk? Zou me het leven wat gemakkelijker maken.  Big Grin 

Ger kan jij daar eventueel voor zorgen aub?  Wink

Momenteel wordt er gewerkt aan een grotere upgrade (2.0) van het forumsysteem MyBB (My Bulletin Board). Zal eens kijken of installeren van Tapa Talk daarin een optie zou kunnen zijn. Zelf heb ik de indruk dat Tapa Talk een beetje achterhaald is, of vergis ik me daarin? Ken het eigenlijk niet zo goed moet ik eerlijk bekennen. Zijn er meer forumleden die het gebruiken en het graag geïntegreerd zouden zien in dit forum?

Hoi Ger,

Ik zit nog regelmatig op andere niet Griekse fora's en daar wordt nog veelvuldig gebruik gemaakt van TapaTalk hoor. Ik heb niet het gevoel dat dit  achterhaald zou zijn. Het aanbod via TapaTalk is toch redelijk groot en zelfs indrukwekkend te noemen. Je kan het zo gek niet verzinnen of je kan hiermee wel ergens op een forum. 

Kan het niet, geen probleem hoor maar dan wachten we wel liever tot we terug thuis zijn en achter de laptop zitten om iets te posten. 
Succes met je upgrade!  Wink
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 3 gast(en)