Vertraging in mail/PB beantwoording
#1
Beste mensen,

Tot aan het weekend zal ik om privéredenen maar sporadisch op het forum aanwezig zijn. Ik zeg dat niet omdat ik denk dat men mij als vermist op zal gaan geven  Tongue maar omdat:

Het beantwoorden van vragen via mail en PB wat langer kan gaan duren dan normaal
Ingezonden 'foto's van de week' niet meteen zullen worden verwerkt in het systeem
Gerapporteerde berichten niet meteen kunnen worden gevalideerd/gereset/verwijderd. Een gerapporteerd bericht wordt nu tijdelijk 'onzichtbaar' na 3 meldingen (normaal 5).

Rond het weekend probeer ik weer terug te zijn en weer de normale tijd in het forum te kunnen steken (wat de laatste tijd nogal flink wat is) en eventuele achterstallige mail en PB te verwerken.

Groet,
Ger
Quote
#2
Hopelijk leuke privéredenen, Ger?
Want anders wil ik je veel sterkte wensen.
Quote
#3
Ik vind zelfs dat onze Ger niet hoeft te melden dat hij eens enkele dagen niet of nauwelijks actief zal zijn op het forum.
Ook aan Ger is het gegund om eens afwezig te zijn.
Het wil niet zeggen, omdat je moderator bent, dat je er steeds moet zijn.
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#4
(13 July 2015, 21:13)Vito schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hopelijk leuke privéredenen, Ger?
Want anders wil ik je veel sterkte wensen.

Niets aan de hand hoor Vito, het zijn inderdaad erg euke omstandigheden. Maar toch bedankt voor de bezorgdheid.

(13 July 2015, 21:37)vlagreco schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik vind zelfs dat onze Ger niet hoeft te melden dat hij eens enkele dagen niet of nauwelijks actief zal zijn op het forum.
Ook aan Ger is het gegund om eens afwezig te zijn.
Het wil niet zeggen, omdat je moderator bent, dat je er steeds moet zijn.

Klopt Vlagreco, ben wel vaker een paar dagen niet actief op Oríste hoor. Maar ik vind het wel fijn dat mensen weten dat de mailafhandeling wat langer kan duren dan men van mij gewend is. Ook gerapporteerde berichten kunnen nu wat langer in de 'wachtrij' staan en onzichtbaar blijven alvorens afgehandeld te worden. Vandaar toch maar even een berichtje hier.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)