Leuk downloadforum
#1
Kennen jullie deze site al? In de vorm van een forum zijn daar ontzettend veel CD's te downloaden. Je kunt het zo gek niet bedenken of het staat erbij. Zelf heb ik zojuist een verzamel-CD met hits van dit voorjaar gedownloaded. Erg leuke CD zo onder het werk.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Fleur
Fleurootje's signatuur Bij vlagen ben ik geniaal maar helaas is het vrijwel altijd windstil......
Quote
#2
Geweldige tip, bedankt! ik moet alleen nog even leren zelf te downloaden...:)
Quote
#3
(09 June 2010, 22:53)Gast schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Geweldige tip, bedankt! ik moet alleen nog even leren zelf te downloaden...:)

Gast = Corry ;)
Quote
#4
(09 June 2010, 22:54)Corry schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Geweldige tip, bedankt! ik moet alleen nog even leren zelf te downloaden...:)

Is niet zo moeilijk met Rapidshare hoor Corry. Als je geen lid bent kan het zijn dat het wat langzamer gaat of op dat moment niet lukt. Ik doe het bij voorkeer vroeg in de morgen of in het weekend, dan gaat het lekker snel.
Veel plezier met je nieuwe CD's sirtaki

Fleur
Fleurootje's signatuur Bij vlagen ben ik geniaal maar helaas is het vrijwel altijd windstil......
Quote
#5
Hellenism is sowieso een erg interessante site. Je kunt er zowat alles over Griekenland vinden. Kijk maar eens op de homepage
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Erg leuk vind ik de pagina "famous Greeks" met een opsomming van veel bekende Grieken inclusief een link naar zijn/haar website.
Jammer dat deze site niet zo bekend is bij ons.

Ger, is dit geen leuke tip voor de "linkenpagina"?

Yassas,Eleni
Quote
#6
(10 June 2010, 08:19)Eleni schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ger, is dit geen leuke tip voor de "linkenpagina"?

Inderdaad Eleni, de homepage staat er inmiddels bij. De download-pagina stond er al ( onder "Griekse Muziek - downloadsites" ).

Ook heb ik tijdelijk een banner in de bannerbalk geplaatst.

Bedankt voor de tip up
Ger
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)