Rubrieken Nieuws - Stakingen - Politiek gesplitst
#1
Ik heb zojuist de rubriek "Nieuws - Stakingen - Politiek" opgesplitst in twee rubrieken:

1) "Nieuws - Stakingen" waarin al het nieuws kan worden vermeld en besproken en eventueel op handen zijnde stakingen kunnen worden vermeld.
2) "Politiek" waarin alle politieke ontwikkelingen én discussies erover kunnen worden geplaatst.

Reden voor deze splitsing is het grote aantal klachten en frustraties dat ik de afgelopen weken over de soms felle politieke discussies kreeg. Persoonlijk vind ik dat ook politieke discussies op een groot en allesomvattend Griekenland-forum als Oríste thuis horen. Zéker gezien de hectische periode waarin het land zich al geruime tijd bevindt.  Aan de andere kant is het ook wel begrijpelijk dat veel Griekenland-liefhebbers niets met politiek te doen willen hebben.

Nu kan ik dus de leden die niet met politiek geconfronteerd wensen te worden eenvoudig adviseren om geen berichten te lezen welke geplaatst zijn in de rubriek 'Politiek' (is eenvoudig te zien in het InfoCenter bovenaan de indexpagina). De 'nieuws en stakingen' rubriek blijft dan toch gewoon beschikbaar voor leden die wel op de hoogte willen blijven van al het overige nieuws inclusief de op handen zijnde stakingen; men hoeft deze dus niet te missen.

Dus vanaf nu graag alle politieke items plaatsen in de nieuwe 'Politiek'-rubriek. Ik heb al een flink aantal politieke discussies overgeheveld naar dit nieuwe stekje. Mocht ik nog wat tegenkomen zal ik ook die berichten meteen verhuizen.

NB: Na een weekje vakantie zat m'n mailbox vol met gerapporteerde berichten; het ging telkens over een klein groepje personen. Ik wil er nogmaals op wijzen dat men bepaalde personen, waarvan men liever geen berichten leest, eenvoudig op de 'negeerlijst'  kan plaatsen. Klik op de naam van de persoon in kwestie en klik rechtsonder op "Aan negeerlijst toevoegen". De berichten van die auteur worden dan in het vervolg niet meer zichtbaar op jouw forumaccount en is zich ergeren niet meer nodig.
Quote
#2
Triest. Niemand wordt gedwongen iets te lezen, dus waarom stiekem bij de beheerder klagen over berichten en erger nog over leden. Spreek iemand erop aan of nog beter, sla het bericht over. Sorry moest dit even kwijt.
Quote
#3
@Connie, ben het vaak oneens met medeleden op dit forum. Laat iedereen in zijn waarde. Vooal mensen die terecht of onterecht kritiek op ons zo gewaardeerde Griekenland hebben. (Goed, dat je even een hand mais in het kippenhok gooit)
Quote
#4
(18 July 2015, 18:17)connie schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Triest. Niemand wordt gedwongen iets te lezen, dus waarom stiekem bij de beheerder klagen over berichten en erger nog over leden. Spreek iemand erop aan of nog beter, sla het bericht over. Sorry moest dit even kwijt.

Ja @ Connie, de bewuste topic "Hoe nu verder..", heeft sinds de min of meer geforceerde opening door de de Moderator/Ger op 6 mei j.l., ruim 23.000 weergaven opgeleverd. Vergelijk dat eens met een gemiddelde interesse bij andere topics op Oriste. Zou het merendeel van die 23.000 misschien ongeïnteresseerde en zich irriterende meelezers zich storen aan de Griekse politiek......?
Bart0riste's signatuur Een vooroordeel is een mening die doorgaans niet op feiten is gebaseerd.....
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Politiek op Oríste - Wenselijk of juist niet? Ger 21 10.003 10 March 2020, 00:29
Laatste bericht: Patrick

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)