allo allo
#1
hoi allen

ik ben eddie, ik kom uit kerkrade...
heb niet veel met griekenland, maar ik kan o.a. met mijn schotel ook naar Hellas sat kijken.
mr. wageral heeft een tijdje geleden mijn oude schotel overgenomen....

groetjes
Quote
#2
(13 May 2009, 17:53)edbe schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




hoi allen

ik ben eddie, ik kom uit kerkrade...
heb niet veel met griekenland, maar ik kan o.a. met mijn schotel ook naar Hellas sat kijken.
mr. wageral heeft een tijdje geleden mijn oude schotel overgenomen....

groetjes

Ha die Eddie, welkom op dit forum, of "Καλώς ορίσατε" zoals de Grieken zeggen. Enne...... jouw schotel doet het nog super hoor!

Ger
Quote
#3
(13 May 2009, 17:53)edbe schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




heb niet veel met griekenland, maar ik kan o.a. met mijn schotel ook naar Hellas sat kijken.


Welkom Edbe :)
Idea Waar is het jou dan om te doen edbe? Behalve de Grieken zitten er alleen nog wat Bulgaarse en andere Oost-Europeese zenders op?
Quote
#4
omdat ik toch Hellas sat kan bekijken, het hele pakket, is het misschien wel eens handig als er vragen zijn
edbe's signatuur Gigablue UHD - GigaBlue X3 - Gigablue IP X1 
2 x Bigsat schotel 
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)