Tekst Grieks volkslied
#1
Voor de dochter van de buren die een werkstuk over Griekenland moet maken ben ik op zoek naar de tekst van het volkslied in het Grieks en eventueel de Nederlandse vertaling. Als dat er niet is dan is een Engelse vertaling ook goed; dat vertaal ik dan zelf wel even.
Mocht er ook een geluisfragment van het volkslied zijn zou dat natuurlijk helemaal perfekt zijn Angel

Kan iemand me hieraan helpen?
Fleur
Fleurootje's signatuur Bij vlagen ben ik geniaal maar helaas is het vrijwel altijd windstil......
Quote
#2
Hier een link:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&act=details&song_id=9262

Een vertaling heb ik echter niet.

Het Griekse volkslied telt zo maar even 158 strofen !!!

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&feature=related
Hier is wel een gedeeltelijke vertaling:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
Enorm bedankt Prasoudi, hier kunnen we wel iets mee.

:efch: , Fleur
Fleurootje's signatuur Bij vlagen ben ik geniaal maar helaas is het vrijwel altijd windstil......
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)