avatar
#1
Ik vind een ding vrij lastig - door de "lange" avatar-gegevens worden lange antwoordseries een moeizaam scrollen.
Een kort antwoord wordt daardoor een lang gegeven, door de lange avatar-details is er een "leegloop" van zo`n
dertig regels. Kann man die avatarinhoud niet ITC-matig (als dat gewensd is) niet onderdrukken?
Johannes
Quote
#2
(25 July 2015, 15:49)JohannesGR schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik vind een ding vrij lastig - door de "lange" avatar-gegevens worden lange antwoordseries een moeizaam scrollen.
Een kort antwoord wordt daardoor een lang gegeven, door de lange avatar-details is er een "leegloop" van zo`n
dertig regels. Kann man die avatarinhoud niet ITC-matig (als dat gewensd is) niet onderdrukken?
Johannes

Ik weet niet 100% zeker of dit is wat je bedoelt Johannes maar ga eens naar je 'GebruikersCs', dan naar 'Instellingen wijzigen' (links onder 'menu' en 'jouw profiel'), dan aan de rechterkant 'Weergave instellingen discussie' het vinkje weghalen voor 'Informatie van auteurs naast berichten weergeven'.

Alle gegevens staan vanaf dan boven het bericht i.p.v. ernaast. Is dat wat je bedoelt?

NB: Weet je ook dat je via het blauwe driehoekje in het infocenter (onder 'datum, tijd') meteen bij het laatste bericht komt in een discussie? Scheelt ook een hoop scrollen.
Quote
#3
@Ger. Om heel erg eerlijk te zijn vond ik die opmerking van @Johannes
een beetje een luxe-opmerking.Maar ik probeerde de door jou genoemde
optie van het weghalen van dat vinkje toch even uit.Ik weet het nog niet
zeker of ik het zo houd, maar het scheelt zeker een heleboel wit bij het
doorlezen van een onderwerp.Visueel ook wel aantrekkelijker, maar is het
ook voor het forum zelf niet efficiënter en goedkopen om minder ruimte  te
gebruiken? Voorlopig dus: bedankt @JohannesGR!

Dat lezen met het driehoekje deed ik al veel langer op @Ger's manier.
Heel handig.

Nu we toch even technisch bezig zijn: Ik heb bepaald grote moeite met het
lezen van stukken, ook nog zonder interlinie,welke over de volle breedte getikt
zijn.Ik ben daarom consequent op hooguit de halve breedte gaan tikken, in de
veronderstelling dat anderen dat ook prettiger vinden en zeker niet om extra
nadruk te leggen trekken (voorzover ze tenminste
mijn stukjes überhaupt lezenswaardig achten).Ja ik geef toe dat dit ook een
vorm van witruimte-misbruik is, maar weegt in mijn ogen tegen het comfort
op.Het zal wel zo zijn dat niet iedereen hier gelijk over denkt.Maar die ruimte
hebben we hier gelukkig.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)