Epsilon tv
#1
De Griekse taal beheers ik niet, maar op de hotelkamer op Kreta keek ik vaak naar Epsilon tv, een zender die (zeker in het weekend) s avonds live muziek uitzendt, met een publiek van mensen achter tafels met eten en drinken, die 'spontaan' meezingen en opstaan en gaan dansen, heerlijke muziek!
Te zien op
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Het programma heet ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΑΛΟΙ ΧΩΡΑΝΕ, kan iemand vinden wanneer het uitgezonden wordt?
Quote
#3
nogal simpel kijken op hun website, iedere vrijdag en zaterdag om 21:00 daar dus 20:00 hier
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Maria's signatuur Αχ Ελλάδα πώς κατάντησες.
Quote
#4
Ik kijk het regelmatig via de schotel. Het is te vergelijken met het bekende programma  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




van Alpha-TV. Erg leuk programma wat mij betreft.
Quote
#5
(26 July 2015, 10:09)arjanw schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Het programma heet ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΑΛΟΙ ΧΩΡΑΝΕ, kan iemand vinden wanneer het uitgezonden wordt?

Iedere Vrijdagavond en zaterdagavond de herhaling.
Een kopie van Stin i Yiamas.
iakovos's signatuur [Afbeelding: angel.gif]
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)