Grieksegids nieuws     
Met het oog op morgen
#1
Deze hele week heeft het radioprogramma Met het oog op morgen (NPO radio1, 23.00 uur - 24.00 uur) elke dag een reportage over een Grieks eiland. Deze week zijn al Kefalonia (executie van Italiaanse soldaten in WOII) en Ikaria (de hoge leeftijd) al aan de beurt geweest. Het waren interessante reportages.

De reportages zijn via Uitzending gemist terug te luisteren.
Quote
#2
bedankt , dat is een waardevol bericht.
Quote
#3
Gisteravond kwam Ithaka aan bod met een uitleg over de relatie tussen Ithaka en Homerus. Alleen woensdag was er geen item over een Grieks eiland.

Het item zit altijd in de laatste 20 minuten van de uitzending.
Quote
#4
ik heb ze allemaal gehoord,, ik heb ook een Belgische vriend die op Ikaria woont, het verbaast mij dat nog meer vreemdelingen daar wonen, is niet zo bekend eiland. en wat nog meer plezier deed, ik ben al sinds de eerste jaren sinds ik kwam naar nederland, 25 jaren geleden trouw fan van deze programma, op de vraag wat levert in klinkende munt zo een eiland, dat verstandige mensen hebben gezegd dat daar op zit geen prijs. een vaderland heeft geen prijs.
ze zijn prachtig stukjes met veel veel politieke inhoud.
nogmaals bedankt dat je ons daar op informeerde.
Quote
#5
Inderdaad is met het oog op morgen een ankerpunt in de radiojournalistiek. Ik luister vrijwel dagelijks, ook nu ik op Kreta woon.
Quote
#6
@ Tzimis: graag gedaan.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  zomaar even een beeldende ondersteuning voor morgen Cornelius 2 2.395 16 June 2012, 21:02
Laatste bericht: Maria

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)