2500 leden
#1
Nog even en dan zitten we op tweeduizend vijfhonderd (dit leest lekker) leden.
En zoals altijd is er weer een leuke rondvaart aan verbonden.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#2
Leuk gebaar weer Arthuros zo'n trip op jouw orginele Griekse kaik (vissersboot), rond de heldere wateren van Agios Nikolaos op Kreta. Welke Oriste-bofkont zal het wezen.....?
Bart0riste's signatuur Een vooroordeel is een mening die doorgaans niet op feiten is gebaseerd.....
Quote
#3
Goh 2500 leden nu op Oriste! Een feestelijke mijlpaal...?
Bart0riste's signatuur Een vooroordeel is een mening die doorgaans niet op feiten is gebaseerd.....
Quote
#4
Nou lijkt me leuk een rondvaart in Agios Nicolaos. Dan moeten er geen leden op gaan zeggen natuurlijk. Confused Op naar de 2500!
Groeten vanaf een bewolkt maar warm Kalyves. cool1
De Haarlemse mug.'s signatuur Als je met beide benen op de grond blijft staan, kom je geen stap verder.
Quote
#5
We wachten even af, lid nr 1000 was een losse flodder of wel een oud lid die zich op nieuw aanmelde, lid nr 2000 leest waarschijnlijk alleen mee, nu eens kijken of lid nr 2500 wel van varen houd, als niet gaan we gewoon door tot de 3000.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#6
Arthur, misschien kun je beter een kaikvaart beloven aan het langst of meest actieve lid ;)
Quote
#7
(08 August 2015, 11:36)Vito schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Arthur, misschien kun je beter een kaikvaart beloven aan het langst of meest actieve lid ;)

Héél goed idee Vito, wie zou dat nu kunnen zijn??  Big Grin
Quote
#8
(08 August 2015, 11:36)Vito schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Arthur, misschien kun je beter een kaikvaart beloven aan het langst of meest actieve lid ;)

Héhé, dat zie ik wel zitten  Tongue .
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#9
Haha Vlag, mocht je die kans krijgen  en mocht je ooit in de buurt van Ag.N  logeren ....gelijk aanpakken ....
Ikzelf had 4 jr terug die kans  toen wij in in de buurt van ag niko verbleven  om een tochtje met zijn kaik te maken ....alles was al  in kannen en kruiken...maar door een vervelende val daar waarbij ik mijn enkelbanden en pezen scheurde kon dat jammer genoeg niet doorgaan dizzy
btw, het was wel leuk om Arthur daar ontmoet te hebben... en zijn mooie boot hebben we ook gezien :)
Quote
#10
Bravo Ger, ik blijf t knap vinden meer dan 2500 leden, waar je ook nog vaak schoolmeestertje over moet spelen.
Quote
#11
Dit is al een behoorlijk groot dorp, naar Griekse normen.
Met Ger als burgemeester.
Dagelijkse samenkomsten in ons Kafeneion Oríste, met meestal gezellige en informatieve weetjes, maar soms ook eens wat heviger discussies.
Hopelijk moet onze burgemeester zo weinig mogelijk zijn taak combineren met die van schoolmeestertje of Papas.  Confused

Maar voor de rest: aan alle 2500 forumleden: yamas!
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#12
(09 August 2015, 01:55)Wilma schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Haha Vlag, mocht je die kans krijgen  en mocht je ooit in de buurt van Ag.N  logeren ....gelijk aanpakken ....
Ikzelf had 4 jr terug die kans  toen wij in in de buurt van ag niko verbleven  om een tochtje met zijn kaik te maken ....alles was al  in kannen en kruiken...maar door een vervelende val daar waarbij ik mijn enkelbanden en pezen scheurde kon dat jammer genoeg niet doorgaan dizzy
btw, het was wel leuk om Arthur daar ontmoet te hebben... en zijn mooie boot hebben we ook gezien :)

Was leuk toen, ik had alles in kannen en kruiken en kon je zo vanaf de kade met die oude blauwe kraan met rolstoel en al in de boot takelen. Big Grin
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  4001 leden Arthur 2 993 11 July 2020, 21:39
Laatste bericht: Arthur
  Wat denken de forum leden hiervan? Arthur 9 3.252 15 July 2017, 14:58
Laatste bericht: Tzimis Bazoukas
  Gefeliciteerd met 3000 leden Karidiès 1 1.826 30 October 2016, 21:30
Laatste bericht: Ger
  Aan alle Oríste! - leden: Bedankt! Ger 22 14.629 05 January 2015, 00:32
Laatste bericht: iakovos
  Meeting Oríste-leden? Tukkeroscar 82 55.815 03 November 2014, 15:40
Laatste bericht: ostria
  Leden: 1.987 Harma 46 27.411 28 September 2014, 12:32
Laatste bericht: Tzimis Bazoukas

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)