Theo Angelopoulos - dvd collecties?
#1
Ik ben op zoek naar DVD's van Theo Angelopoulos. Nu begrijp ik dat er door Artificial Eye door de jaren heen drie DVD boxen zijn uitgebracht, vol 1, vol 2 en vol 3 waar een groot deel van zijn filmoeuvre op staat. Deze zijn echter niet in Nederland te koop, maar eventueel wel via Artificial Eye.

Ik vroeg me af of iemand over deze boxen beschikt en er ervaring mee heeft, of dat iemand via een andere weg DVD's van Angelopoulos heeft gevonden?
Quote
#2
Bedoel je deze?

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






CD, DVD's en boeken
 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
Ja, onder andere, en beide andere volumes. Volume 2 zie ik (nog) niet bij Bol en volume 3 is wel heel duur, zie ik en wordt vreemd genoeg aangemerkt als boek. Maar fijn te zien dat Bol in ieder geval het eerste volume te koop heeft. Bedankt!
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Paar Griekse DVD's te koop Corry 0 1.927 04 December 2011, 17:12
Laatste bericht: Corry
  DVD "Wie betaalt de veerman" bij Blokker Yorgos 6 8.391 16 December 2010, 22:10
Laatste bericht: Yaniz
  Ruilbeurs ook voor films / DVD's? KarenAnna 2 3.965 20 January 2010, 08:19
Laatste bericht: Ger
  Film Eleni. Van Theo Angelopoulos moraitika 7 7.303 06 January 2010, 20:49
Laatste bericht: Aleko

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)