Grieks poppentheater en kinderworkshop
#1
Op 5 & 6 september is er Grieks Poppentheater in Dordrecht (zie poster) voor kinderen vanaf 4 jaar. Er zal een Nederlandse vertaling bij zijn (waarschijnlijk door mij). Het word georganiseerd door de Nederlands Damiet van Dalsum en de Griekse Vaso Giareni die, voor zij naar Nederland emigreerde, een eigen poppentheater heeft gehad in Athene en kinderprogramma's maakte voor de ERT.

Voor de Grieken/Grieks sprekenden onder ons, a.s. vrijdagavond om 21.00 word er aandacht aan dit poppentheater besteed in het radioprogramma Hellas Pindakaas waar Vaso zal worden geinterviewd:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







@ Ger: Ik kon zo gauw geen rubriek vinden waar dit in zou passen, dus als het ergens anders vermeld moet worden dan laat ik dat aan jou over.


Ingesloten bestanden Thumbnail(s)
   
Quote
#2
(29 August 2015, 15:49)Irini45 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




@ Ger: Ik kon zo gauw geen rubriek vinden waar dit in zou passen, dus als het ergens anders vermeld moet worden dan laat ik dat aan jou over.

Staat daar prima hoor Irini Wink
Ik zag de aankondiging trouwens ook al een poosje geleden en heb 'm toen meteen in de
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




gezet.
Kijk maar eens onderaan op de
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




bij 'aankomende agendatips'.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)