Lesbos
#1
hallo iedereen.(lesbos)
ik ga van 2002 naar lesbos,en wel degelijk naar hetzelfde hotel met name hotel alma beach.heel vriendelijke mensen.heel mooi hotel en een hele goeie bediening.er is veel te beleven op lesbos.onder andere het kerkje boven op een berg, waar elk jaar olv hemelvaart wordt geviert waar enorm veel mensen naar toe trekken onder ander ikzelfe.wordt ook genoemt st marie.de eerste week van augustus wordt er in kaloni de sardien feesten geviert waar je gratis sardienen en ouzo mag eten naar harte lust.via petra(haven) kan je mits reservering een nachtje slapen op een eiland alleen of met vriendin.het eiland is genaamt st george.of ook het konijnen eiland.captain alexandros is de man die je moet aanspreken voor een nachtje ook number1 genaamt.op de site van number 1.staat alles er op wat je weten moet.de site zal ik door mailen mits toelating van ger mss is die reclame niet gewenst,als ger er mee akkoort ga zal ik hem doormailen.ook kun je in de have van petra de zonsondergang boot nemen super om dat te zien.er is zoveel te zien op het eiland lesbos te veel om op tenoemen.onder anderede bbq boottocht.en ook niet vergeten molyvos mooi kasteel op het puntje van de berg een mooie haven en overall lekker eten.skala sikaminea is een mooi klein vissers dorpje waar je gans de dag kan veroefen heel gezelig en lekkere vis schotels.zo dat was nu nog niet alles, het tweede deel ben ik het aan voorbereiden. groetjes vanuit het regenwoud(belgie)Tongue


groetjes jozeph
Quote
#2
Goed naar je zin dus op Lesbos Cool

Zijn er nog konijnen op dat eiland of is het hap-slik-weg-stifado Dodgy
Quote
#3
(18 May 2010, 16:19)Yvon schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Goed naar je zin dus op Lesbos Cool

Zijn er nog konijnen op dat eiland of is het hap-slik-weg-stifado Dodgy

eerlijk gezecht ivon ik heb er nog geen gezien.maar je krijgt wel ontbijt op het eiland.zonder konijn:)
groetjes jozeph
Quote
#4
Het door Jozeph beschreven Sardinesfestival in Skala Kallonis/Kalonie is dit jaar (2011) op 6 en 7 augustus. Het speelt zich af op het centrale plein en de straten naar het plein. Je moet denken aan een braderie achtige sfeer. Helaas heb ik als ferfent Kallonisganger dit Sardinesfestival dit nog niet meegemaakt.

Op een ander forum las ik dat de politie niet makkelijk is bij ongeregeldheden. Iemand was bij een vechtpartij betrokken en die vechtpartij werd "even opgelost" door de politie. Dat ging op een manier dat als dat in Nederland gebeurde dat er Kamervragen werden gesteld.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)